Özetledim bunlar yapilirsa zaten gerisi gelir. özel günleri unutmamak hediye almak. arayip sormak. sikintisini endise etmeden dile getirebiliyorsa senin yaninda rahat konusabiliyor sacmaliyorsa güvrnip herseyini paylasiyorsa sikinti durumda ilk seni ariyorsa zatrn ozelsindir
@PsikoCoban ortamı s**tiret senin yapman gereken beğendiğin kızın arkadaşına soracaksın o kıza benden bahset ondan çok hoşlanıyorum diyeceksin ve kızda aranı yapmaya kalkacak bu 1. en kolay yol. Kızın facesini bulup duygularını açacaksın onun senin için ne kadar önemli olduğunu onu tanımak istediğini yazacaksın bu 2. Kızın yanına kendin gideceksin adını söyleceksin onu tanmak istediğini söyleyeceksin ve kız sebebini sorduğunda seni kendime yakın hissediyorum diyeceksin bu 3.(asla hayır cevabını ya da soğuk tavırlarını aldıktan sonra kıza şırnaşma sadece basitçe selam ver ama küçümseme alay etme kendini beğenme yapacağın şey bak ben burada bir seçeneğim sende hayatını güzelleştirmek istiyorsan bir seçeneksin) gerisini unut açık ol kız senin ilk yaklaştığında ne amaçla geldiğini hissetsin :D (gerekirse s*kmek için git bunu bile hissedenler dürüstlüğün için hoşuna gidiyor videodaki gibi :D ) www.youtube.com/watch https://www.youtube.com/watch?v=iIFuDxQHFO4
Kızı tanımıyorum. Arkadaşını da bilmiyorum yani anca gidip konuşabilirim. Lakin reddedilme korkusu beni kesiyor. Tabi haftaya tekrar gelebilir derse. Ne yapacağımdan emin değilim.
@PsikoCoban reddedilmek kötü birşey değil ki tadını çıkar o kız karşında eriyecek utanacak sen erkek olmanın ve ona iltifat etmenin üstünlüğüyle o kızı baştan bile çıkarabilirsin
@PsikoCoban havalandırmıyorsun sadece neden ona karşı hislerini açtığını söylüyorsun. Ben seni farklı görüyorum sende diğerlerinden farklı hisler alıyorum. Sana karşı ilgim bu yönde diyeceksin o kızda bakışını anlayacak. poponu açıp kavun gibi koklayıp anlayamaz ya başka yol yok
Mantıklı. Adam akıllı konuşurum, anlatırım. Sadece heyecan yaptığım için karşısında saçma jestler yapmak korkuyorum, tedirgin hal hareket sergilemekten.
@PsikoCoban kendin ol korkman gerekiyorsa kor heyecanlanman gerekiyorsa heyecanlan sonuçta bunlar senin avantajına dönüşebilir. Çoğu kız kendisi gibi olan erkeklerden hoşlanır ama bunun gibi olma https://www.youtube.com/watch?v=u2KIvVT86aA
@PsikoCoban içinden o kıza seni seviyorum demen mi geldi seni seviyorum de. içinden o kıza çok hoşsun demek mi geldi çok hoşsun de. Bunlar kalpten gelir kalbe gider. Olay bu kadar
@PsikoCoban hayır sözlerin hiçbir önemi yok. kızı etkileyen samimiyetindir bunu hissetirebilirsen konuşmana bile gerek yok. kaç kızın elini tutup yüzüne baktım hepside anladı bunu :D
@PsikoCoban hemen el tut diyemem büyük oyun yok içinden geleni yap zaten böyle olunca sana daha fazla güveniyorlar. içimden geldiği için kızı öpmeye kalktım yanağını sertçe çevirdi ama çenemi öptü :D
@PsikoCoban orası sana ve hormonlarına kalmış :D kızlarda bizim gibi çok istiyor ama dedim ya asla yapmak istemediğim birşeyi yapma. Saçlarını o beğensin diye tarama sen kendin istedin diye tara. Çok önemli sandığın insanların wcde büyüklerini yaparken ne kadar çaresiz olduklarını düşün :D
Karakterim sağlamdır, kimse için kendime şekil vermem :D Abi öyle düşününce çok daha beter oluyor ya, hiçbir anlamı kalmıyor :D "Kızlar da bizim gibi çok istiyor ama asla istediğim bir şeyi yapma" cümlesini anlamadım :)
@PsikoCoban asla bir kızın istediğini yapma. yaparsan emrine girmiş olursun istekleri bitmez ama sen bitersin. sonunda terkedilmiş biri olarak söylüyorum
@PsikoCoban basit gör hor gör küçümse demiyorum. Sadece doğaya kulak ver. Kendini ormanda düşün şehiri boşver tabuları korkuları boşver. bunlar sadece zaman kaybı. Ayıp diye birşey yok ayıp sadece yatakta olur :D
@PsikoCoban dünyaya geliş amaçlarımızdan önemli bir kısmı bu. Kıtlık olmasın diye insanlar az üremiş ama içimizdeki en güçlü isteklerin başında bu yer alır. Bence içindeki kaplanı ortaya çıkartmanın vakti geldi. Eğer kızların ne olduğunu bilseydin hepsinin ne kadar basit ve sıradan olduğunu anlardın. Boy para dil bunlar güzel şeyler ama standart bir erkek için bunlara gerek yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
122Cevap
Güzel sözler
Ara sıra hediyeler
El yazısı ile mektuplar
vs
ona karsı ozel hıssettırmek kendını bence bu yeterlı
bende bilmiyorum ki dostum bende öğrenmek istiyorum ihtiyacım var bu aralar
Sadık olmak yeterli , gerisi zaten hayal gücüne kalmış.
1 numarası olmak istiyorsan genelde ipleme kanka :D
Ne yaparsan yap bazen hiç bir şey yetmez. :):
Hiç umadığı zamanda kendisi için müthiş sürprizler yapmak baya iyi gider
Yapmacıklıktan uzak dur kendin ol, onun dışında yapacağın tüm ufak sürprizler ya da sözler özel hissettirecektir.
Ona küçük sürprizler yapın :D
bizde sürprizi soruyoz :)
Kalın cüzdan göster tamam dünyanın en mutlusu olur :D
onu sev ona guven ver ona saygı goster ve kucuk hedıyelerlr sımart onu
Kızın özelleşeceğine inanıyormusun? :)
Sallama dostum sen özel olursun. Cool boy...
içip içip camına bira şişesi fırlat eminim ilk ve tek olursun özel olduğunu hissetirir :Dddd
Sadece " O " olmali hayatinda 😊
başka kadınlarda olmalı tabi :)
Onun yaninda olarak ve dinleyerek. dikkate alarak.
önemli
Özetledim bunlar yapilirsa zaten gerisi gelir. özel günleri unutmamak hediye almak. arayip sormak. sikintisini endise etmeden dile getirebiliyorsa senin yaninda rahat konusabiliyor sacmaliyorsa güvrnip herseyini paylasiyorsa sikinti durumda ilk seni ariyorsa zatrn ozelsindir
Ona özel şeyler yapabilirsiniz.
ne gibi bende onu sordum zaten :D
:D yani işte sadece ona özel olan bir şey ben de bilmiyorum ki :)
peki :)
Değerli olduğunu hissettirin yeter
sorun neler hissettiğinizde zaten nasıl
kızın sana ilgisi şart
Sarıl okşa öp iltifat et aşkla bak
peki
onun en büyük hayranı olduğunu söyle yeterli :D
Sen bunu iyi bilirsin, işe yarıyor mu :D?
@PsikoCoban çok işe yarar ama abartma yapmacık olmadan ona özel olduğunu hissettir. Sanki dünyada başka kadın yok gibi davran
Şu an gözüme çarpmış biri var lakin büyük olduğunu düşünüyorum 2 yaş kadar, nasıl yaparım, nasıl tanışırım diye düşünüyorum.
@PsikoCoban o daha kolay olur genç adam sıcak kanlı canlı :D
Abi sen bu işlerden çakıyorsun galiba :D
@PsikoCoban biraz tecrübem oldu. Şuda var asla kadının dediğini yapma. Onlar öyle derler ama baskın erkek isterler
Bana özelden yardım eder misin biraz :D
@PsikoCoban ne sorunun anlat
Abi üniversitedeyim, ortam yapmam gerek. Bizim sınıfta az kız var. Yurttaki oda arkadaşlarım o işe yaramıyorlar.
Bugün bizim hocaya yardım eden bir kız vardı baktığını gördüm ben de kaçmaka bakışlar attım lakin dediğim gibi 1 2 yaş büyük olabilir. Ne yapabilirim?
@PsikoCoban ortamı s**tiret senin yapman gereken beğendiğin kızın arkadaşına soracaksın o kıza benden bahset ondan çok hoşlanıyorum diyeceksin ve kızda aranı yapmaya kalkacak bu 1. en kolay yol. Kızın facesini bulup duygularını açacaksın onun senin için ne kadar önemli olduğunu onu tanımak istediğini yazacaksın bu 2. Kızın yanına kendin gideceksin adını söyleceksin onu tanmak istediğini söyleyeceksin ve kız sebebini sorduğunda seni kendime yakın hissediyorum diyeceksin bu 3.(asla hayır cevabını ya da soğuk tavırlarını aldıktan sonra kıza şırnaşma sadece basitçe selam ver ama küçümseme alay etme kendini beğenme yapacağın şey bak ben burada bir seçeneğim sende hayatını güzelleştirmek istiyorsan bir seçeneksin) gerisini unut açık ol kız senin ilk yaklaştığında ne amaçla geldiğini hissetsin :D (gerekirse s*kmek için git bunu bile hissedenler dürüstlüğün için hoşuna gidiyor videodaki gibi :D )
www.youtube.com/watch
https://www.youtube.com/watch?v=iIFuDxQHFO4
Kızı tanımıyorum. Arkadaşını da bilmiyorum yani anca gidip konuşabilirim. Lakin reddedilme korkusu beni kesiyor. Tabi haftaya tekrar gelebilir derse. Ne yapacağımdan emin değilim.
@PsikoCoban reddedilmek kötü birşey değil ki tadını çıkar o kız karşında eriyecek utanacak sen erkek olmanın ve ona iltifat etmenin üstünlüğüyle o kızı baştan bile çıkarabilirsin
İltifat edip havalandırmak istemiyorum, daha baştan uzaklaşmasın? Nasıl eriyecek? bir tanışma cümlesi söyler misin? bir girizgah yani :D
@PsikoCoban havalandırmıyorsun sadece neden ona karşı hislerini açtığını söylüyorsun. Ben seni farklı görüyorum sende diğerlerinden farklı hisler alıyorum. Sana karşı ilgim bu yönde diyeceksin o kızda bakışını anlayacak. poponu açıp kavun gibi koklayıp anlayamaz ya başka yol yok
Mantıklı. Adam akıllı konuşurum, anlatırım. Sadece heyecan yaptığım için karşısında saçma jestler yapmak korkuyorum, tedirgin hal hareket sergilemekten.
@PsikoCoban kendin ol korkman gerekiyorsa kor heyecanlanman gerekiyorsa heyecanlan sonuçta bunlar senin avantajına dönüşebilir. Çoğu kız kendisi gibi olan erkeklerden hoşlanır ama bunun gibi olma https://www.youtube.com/watch?v=u2KIvVT86aA
Yok abi bu kadar değilim :) Yine bu durup dururken konuşma konusunda az çok tecrübem var. Kendi gibi derken o konuşmadan ne anlayacak ki?
Dediğin gibi öyle olması gerekiyorsa öyle olsun :)
@PsikoCoban içinden o kıza seni seviyorum demen mi geldi seni seviyorum de. içinden o kıza çok hoşsun demek mi geldi çok hoşsun de. Bunlar kalpten gelir kalbe gider. Olay bu kadar
Şimdi gazı aldım abi. Haklısın. Kendime güvenerek söyledikten sonra ötesi yok. Yeter ki samimi olsun, içten olsun.
@PsikoCoban emin ol bunu yaparsan o kız yanar aşık olur kızlar sandığından daha basit
Abi gayet emin oldum şu an. Zaten en çok etkileyen şeyler sözler değil mi?
@PsikoCoban hayır sözlerin hiçbir önemi yok. kızı etkileyen samimiyetindir bunu hissetirebilirsen konuşmana bile gerek yok. kaç kızın elini tutup yüzüne baktım hepside anladı bunu :D
Oo seninki daha büyük oyun :D Daha az konuşup elini tutsam nasıl olur acaba :D?
@PsikoCoban hemen el tut diyemem büyük oyun yok içinden geleni yap zaten böyle olunca sana daha fazla güveniyorlar. içimden geldiği için kızı öpmeye kalktım yanağını sertçe çevirdi ama çenemi öptü :D
Öpücüğü aldın yani illa ki :D Zaten spontane davranırım, doğaçlama;o an nasıl geliyorsa.
@PsikoCoban orası sana ve hormonlarına kalmış :D kızlarda bizim gibi çok istiyor ama dedim ya asla yapmak istemediğim birşeyi yapma. Saçlarını o beğensin diye tarama sen kendin istedin diye tara. Çok önemli sandığın insanların wcde büyüklerini yaparken ne kadar çaresiz olduklarını düşün :D
Karakterim sağlamdır, kimse için kendime şekil vermem :D Abi öyle düşününce çok daha beter oluyor ya, hiçbir anlamı kalmıyor :D
"Kızlar da bizim gibi çok istiyor ama asla istediğim bir şeyi yapma" cümlesini anlamadım :)
@PsikoCoban asla bir kızın istediğini yapma. yaparsan emrine girmiş olursun istekleri bitmez ama sen bitersin. sonunda terkedilmiş biri olarak söylüyorum
İsteklerinden kasıt nedir peki?
@PsikoCoban bazen çok mantıksız konuşurlar asla taviz verme.
Tamamdır abi. Artık fetih için hazırım :D
@PsikoCoban o kadar büyütma alt tarafı bir kız :D ben şuanda iş kadınlarına sarıyorum :D
Sen en iyisi beni çırak olarak al :D Sen büyük balık peşindesin :D
@PsikoCoban evlenmek niyetim artık hovardalık yapamam :D
Özellikle iş kadınıyla evlenmek, hmm :D
@PsikoCoban evet. kadınları çok büyütme gözünde :D
Insanları basit görmek hoşuma gitmiyor, tabi hakikatten öteye de gidilmiyor.
@PsikoCoban basit gör hor gör küçümse demiyorum. Sadece doğaya kulak ver. Kendini ormanda düşün şehiri boşver tabuları korkuları boşver. bunlar sadece zaman kaybı. Ayıp diye birşey yok ayıp sadece yatakta olur :D
Artık ocda ayıp değil :D Her şey mübah :D
Haklısın. Fazla abartmamak gerek.
@PsikoCoban dünyaya geliş amaçlarımızdan önemli bir kısmı bu. Kıtlık olmasın diye insanlar az üremiş ama içimizdeki en güçlü isteklerin başında bu yer alır. Bence içindeki kaplanı ortaya çıkartmanın vakti geldi. Eğer kızların ne olduğunu bilseydin hepsinin ne kadar basit ve sıradan olduğunu anlardın. Boy para dil bunlar güzel şeyler ama standart bir erkek için bunlara gerek yok
Ne olduklarını tam olarak bilmiyorum. Peki neye ihtiyaç var?
@PsikoCoban dediklerimi boşver içinden geleni yap zaten kendini özel hissedecektir :D
Tamam neyse anladım sağ ol :D :D
@PsikoCoban yumuşak davran tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkartır :D
O iş benim işim 😎
@PsikoCoban yürü be Romeo millet erkek adam görsün
Eyvallah abi, çok yardımcı oldun sağ ol :)
Diğer erkeklerden daha özel biri lazım önce.
hmm
Hmm evet..
bazen bir tebessüm bile yeterli olur :)
ona güzel oldugunu söyle gözlerine bakarak.
bu basit kalır
sarılın ve uyuyun
evli erkekler için güzel tavsiye
Fedakarlık yapabilirsin
ne gibi
zamanını onla geçir sürekli
ilgi göster diyorsun anladım
dayak at
mazoşist misin
helal be işte gerçek türk kizi
Nasıl özel hissettiriyor sana peki..
Erim hayatı boyunca tek dövdüğü arvad benim :D falan mı yani nedir :)
yav şaka yaptı be a
Hediye al mesela.😌👯😅😄😳
onu sahiplen kıskan yeter
Kredi kartı ayrıcalığı sunulabilinir
benim sevgim paha biçilemez
Fanatik beşiktaşlı ol ve beyazına siyah ol😍💞💞
Sarısına Lacivert olsak?
beşiktaşlı değilim
gözlerinin içine bakarak gül her zaman
teşekkürler
güzel hissettiği zaman özel hisseder
Gevşek olmamak yeterli
Düşüncelerine önem ver.
aşkitom çok özelsin denilebilir
sevin ve ilgilenin emin olun bu yeterli :)
vay bunu soran bir erkeeekk odun olamazz yeaaaa
oradan öyle mi görünüyorum :)
k... bayağı bir yırtman gerekecek :)
ah ah :(
Etkileyici bakış, Güzel cümleler falan olabilir
doğal davran sahiplen
Sahiplen koru kolla bu yeterli
Ona kücuk suprizler yapin XD
Sahiplenip değer vermek yetiyor çoğu zaman..
Onu koruma hissi heralde iyi hissettirirdi
merak etme onlar zaten özel
Çiçek Çiçek ve Çikolata 3 Ç kuralı.
Onu herkesten farklı sev
Topuklu ayakkabılarım olsun yeterli.
al işte
bu kadar mı
bir ton şey yapmaya gerek yok sadece onu dinle ;)
aşırı doz ilgi ve özen
Senin için özel olması yeterli
Kimse karışmasın ben kendi kendime ozel hissederim
çok özelsin de özel hisseder kardeş
değer verirsen özel hisseder zaten kendini
ona kücük süprizler yap.
ona özel davranıcaksın :D
ağzına vole vur kardeş seviyolar
Değer verildiģi hissettirilebilir
İlgili ve sadık olsan yeterli.