AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
421Cevap
Bende evlilik düşünmüyordum ama yalnızlık zor insan yanında canım diyeceğ sevip sarilabileceği ellini tutacağı birini arıyor belli zamandan sonra
Sevdigim adamla evlenmis olsam kesinlikle ondan sonrasi olmazdi , ama sevmedigim biriyle evlenmis olsaydim ondan snrasi olur miydu bilemiyorum...
Evlenmezdim. Ne işim var elâlemin evinde barkında. Onun yerinde başka birini düşünemem dahi.
Evlenirdim çünkü yalnızlık allah mahsur ve yaş gittikçe insan daha yalnizlasiyor ve hyaslilik can sıkıntısı beraberinde getiriyor
Hayat ne gösterir belli olmaz. Ama karşıma tekrar sevebilecegim birisi çıkarsa neden olmasın ki. Sonucta yalnızlık Allah'a mahsustur..
Yaşa ve çocuk durumuna göre değişir.. Bir de karşına çıkacak insana göre. Kısacası BELLİ OLMAZ.
Aslında doğru, belli bir yaşdan sonra evliliğin bir önemi kalmıyor. Zaten herkes birbirini aldatmaya başlıyor. Çocuklar büyüyünce zaten çoğu insan boşanır başkasını arar
Anılarımızla yaşamaya devam ederdim, ona olan onca yıllık aşkımdan sonra bir daha birine gönül veremezdim sanırım..
Ve siteyşına yakısan cevap 8)
Teşekkür ederim sendiyycim ^^ 8)
duruma göre değişir
önce bir normal evlenseydik
Sevgilisizlikten kısır olacağımı bilsen bile başkası ile evlenmem !! Pe*venkler evlenir anca
yaşadığın hayatın imkanlarına göre durum değişir bence
bence bunu şimdiden düşünen evli insan durmasın ölmeden boşansın :)
Çocuğum yoksa evlenen bilirim belki. Ama varsa asla..
4 kadın alcam biri ölürse 4'e tamamlarım tabi hemen :D
Tekrar aşık olursam evlenirdim çünkü ölenle olunmuyor
Neden olmasın? Hayatı ve aşkı bu kadar ciddiye almayın kuzum.
Evlenmem , cok aci bir durum (buyuk konusmus gibi oldum ama )
Hatıraları içimi acıtır. Hayır.
Dokundu
Allah korusun.. Sanırım evlenemezdim ikinci bir kişiyle bir şeyler paylaşmak zor olabilir.
Büyük konuşmak istemiyorum. Allah korusun öyle bir şey olursa düşünürüm.
evleneceğimi düşünmüyorum, ama büyük konuşmamak gerekir tabii.
Allah korusun düşünmek istemiyorum böyle şeyler ama evlenmezdim :(
sanırım evlenmezdim kendi ayaklarımın üzerinde durmaya çalışırdım çocuğum varsa çok zorlanırdım ama güvenebilceğim biriyle karsılasırsam düşünürdüm
Genç yaşta bırakırsa beni yalnız.. iki sen yas tutarım sonuçta hayat devam ediyorsa bakarız.. yenisine anlaşmak konşmak lazım
Evlilik yıl dönümlerinde, sevgililer gününde, doğum gününde.. Nasıl gidip yüzüne bakarım kara toprağı sıka sıka :)
evlenmeyi düşünmüyorum şuanlık var sayalım vefat etti. elbette evlenirim. bu dünya kimseye kalmıyor yas tutmanı bir manası var mı?
Bunun hakkında hiçbir şey söyleyemiyorum, kararsızım cidden. Basit bir şey değil ki bu hemen düşünüp cevap verebilelim
Eşim olacak bir insan bu dünyamın da öbür dünyamın da eşi olacaktır. Bu yüzden ona ihanet etmem, yalnızlığımı severim onun için.
sevdiğini kaybetmek nedir bilirim Allah kimseye göstermesin
Yasadin mi böyle bisey? Amin insallah..
Evlenmeniz için çok zor durum ne olabilir orasını anlamadım.
Ya hayat insanın başına ne getireceği belli olmaz ki, o yüzden dedim yoksa evlenmeyi düşünmem bile.
Var hemde çok var
hem de öyle bir evlenirsin ki üstelik yılı dolmadan olsa bile. bayılıyorum bu 18 yaş yumusak sevgi pıtırcıklarına :) hayat çiğ tavuk bile yediriyor insana
Allah korusun öyle hadiselerden. Vallahi büyük konuşmamak gerekir şimdi. Onu gercekten zaman gösterirdi . Gercekten hayatta öyleleri var ben asla evlenmem diyip evlenen yani
evlenir miydim bilmiyorum ama esimin ben ölünce evlemesini isterdim.
Niye
cunku cok yakinimi kaybettim tek basina yasiyordu esi oleli onbes olmustu evlenmemisti. evde dusmus ve ölmüs ertesi gun aksama kadar isyerindekiler haber alamadigi icin aranmis ve evde ölü bulunmus kan kaybettigi icin ölmüs. tek olmasa belki şu an yasiyordu.
seversem aynı sevgiiyi başkasına veremem bunu isteme
Duruma göre degişecektir. cocuk yoksa evlenmelisin bence
Neden evlenmeyeyim ki? acısını yaşadıktan sonra bende yeri ayrı olur elbette ama evlenirdim yine de
Evlenmek her ikisi içinde iyi. Yalnızken çok zor. Hele de çocuk varsa.
Çocuğum yoksa muhtemelen evlenirim de çocuğum varsa biraz zor evlenirim...
Benim babam zaten yeni evlenmiş ben doğmuşum
DİPNOT : 8 kardeşiz. (YALAN DEĞİL)
Cocugum olup olmamasi onemli bir etken. olursa onlara hem babalik hem annelik yapardim ve kesin evlenmezdim ama cocugum yoksa eminim ki esim benim mutlu olmami isterde ve nasil mutlu olcaksam ole karar verirdim
evlilik ayrı bişe sevgili değiştirirsin ama Eşi değiştirmek kolay değil
Niye evlenmiyim yasimi tutarim sonra kendime gire birini bulursam evlenirim
Evlenmezdim gibi geliyor şu an ama hayat yalnızlık için çok uzun
kişilik meselesi. ben henüz evlenemezken eşim öldü de evleneceğimi sanmıyorum. biraz mecburiyete bakar gibi geliyor bana evlilik
Büyük konuşmamak lazım, düşünceşu bile kötü Allah korusun.
Kadınlar erkeklerin emanetidir eşimi kaybettikten sonra tabi ki evlenirdim helede Çocuğum varsa kesinlikle evlenirdim.
o özel sevgiyi ben başkasına verebileceğimi sanmıyortum
O özel sevgi bir kere yaşanır diğerleri mecburiyetler
Ölmüs insanla tekrar evlenilmez. Git burdan. Giiiit
Evet çünkü hayatımın geri kalanini aci çekerek yasamam saçmalık olurfu
evlenemem ya evin bir köşesine siner ölmemi beklerim
evlenirdim büyük ihtimalle ama ilk aşkımın yeri başka olurdu onu asla unutmazdım
Çok merak etme bence. Çok üzücü bir soru. Hatta düşünme bile bunu.
Evlenmem eğer cocugumuz varken ben ölürsem, evlenirse hakkımı helal etmem
Yok evlenmezdim ölse de ölmese de kalbimde her zaman aşık olduğum kadın kalır 2. sine yer yok...
Çok zor durumda kalsaydım belki evlenirdim ama zina etmek istemem
Evlenmek zor olsada blki ileri dönemlerde evlenirdim
Evlenmezdim. 😇Ama ben ölürsem o da evlenmesin yoksa diğer taraftan kızı yolmaya gelirim. 😈
o anki ruh halime bağlı ama eşimle beraber ölmek isteğim :)
ihtiyaçtır evlenilir. Yani insan yalnızlığı ne kadar sürdürebilir ki?
onun gibi birini bulursam olabilir ama çok uzun bir süre geçmesi lazım
Ne zaman büyük konuşsam başıma geldi o yüzden kesinlikle evlenmezdim demiyorum. Şartlar neyi gösterir bilmeyiz Allah öyle bir şey yaşatmasın diyorum.
Evet bence evlenilmeli sonuçta sizin için hayat devam ediyo ve eşiniz sizin mutlu olmanızı ister ölenle ölünmez.
ama o sevgi özelde tekrar o sevgiyi başkasına nasıl verirsin
Ya tabiki onu hep hatırlarsın onun yeri ayrıdır ama başkasıyla paylaşıcak kadar da büyük kalpli olmalısın