AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
421Cevap
Evlenirdim , aklınızdan sadakatsiz falan filan diye geçmesin. Emin olun ben olursem de eşimin evlenmesini isterdim.
Hic bir konuda büyük konuşmamak lazım. Kaderde ne var bilemeyiz. Allah kimseyi böyle bir durumla sınamasın
bu soruyo vallahi dün arkadas sordum kanka dedim eşin ölse tekrar evlenir misin dedim? kocasızmı ölek dedi :)
Duygusal bir insanım evlendiysem onu her şeyden çok seviyorumdur kaybettim mi bir daha zor toplarım kendimi..
Büyük konuşmayayım ama eğer evlendiysem zaten hayatımın kadınını bulmuşumdur vefat etse evlilik olayı benim için biterdi heralde.
bir kez evlenelim memnun kalırsam ikinci evliliği düşünebilirim :/
Şaka şaka Allah öyle bir şey göstermesin
yapamazdım
eşimden sonra biriyle garip olurdu ölmüş olsa bile ona ihanet ediyormuşum gibi hissederim
Hayat ne getirir Ne Goturur bilemem ama Buyuk Lokma Yerim Buyuk Soz Etmem Unutmayin Dusmez Kalkmaz Bir Allah Onedenle Kimse Bana bir sey olmaz demesin...
Allah gostermesin. Ama oyle bisi olursa evlenmezdim.
Şimdi bile evlenmek uzak geliyor, o zaman çok daha fazla uzak gelir.
yaşım genç ise çocuklarımda küçükse tabiki evlenirdim...
Mutlaka sevgililerim birlikteliklerim ol ur
Hayat boş ye iç coş
gercekten yasanmadan cevaplanamayacak kadar zor bir soru
Şahsen ben; yaş, çocuk ve evlenilecek kişinin durumuna göre bu duruma daha net cevap verebilirim.
Evlenirdim. Oda olurse yine evlenirim yine yine yine.
:D :D alla alla
:))
Bilmiyorum, hayatın bize ne getireceği hiç belli olmuyor :/
Allah göstermesin. Ben hala 10 yaşımdayken ölen kuşuma üzülüyorum.
Bu zor bir karar kimse bir anda evet ya da hayir diyemez zamanin ne getirecegini kimse bilemez
Zor ama yalnızlık allaha mahsus demişler illa ki evlenilir
niye evlenmiyim ya, mirketmiyim ben sevdiğim birini başkası ile görünce üzüntüden ölim.
eşimin bana sadık olup olmamasıyla alakalı bir durum olur.. Allah kimseye göstermesn.
Eşini gerçekten seven biri hayatına başka birini almaz bence
Ben de uzun süre evlenemezdim ama belki sonra tekrar severim belli mi olur
Cocuklarım yoksa kesin evlenirim.. varsa evlenmem zor durumda kalmadiğim sürece
Hayat devam ediyor. Karşımıza ne çıkacağı bilinmez.
Ya yaşamadan konuşmak çok zor ama bilmiyorum ya başka biriyle evlenmek benim için çok zor olurdu
bugun eski sevgilsini evledirmiş biri olarak diyorum ki ;)
...
beklenen süre kadar bekler sonra hiç bekledemen evlenirdim :))
Yaşıma bağlı. Tabiki üzülürüm ancak ölenle ölünmüyor hayat devam edecek
Onunla birlikte ben de ölürdüm cunku eger evlendiysem asiri seviyorum demektir
2 ay bekler.. sonra dünyayı dolaşır, fantazi yapardım :)
Büyük konuşmamak gerek ama evlenmezdim. İlk ler unutulmazdır çünkü.
Bn evlenirim. Ben vefat etsem esim de evlenebilir evlenmeli de
koca istiyorum gel beni al mod 1 :D :D +01
@TANIYINCA_SEVERSİN Ahahaha😀😀😀 dinimizde de böyle Allah göstermesin böyle bir yas yaşasam elbette hemen evlenmem vefat etsem de esim de istediği zaman evlenebilir.
aslında doğru bir görüş sadece görenlerin tebessüm etmesi için yazdım :)
@TANIYINCA_SEVERSİN 😀😀 tamam sorun yok.
Duruma bağlı çocuğum varsa ve çok sevmişsem evlenmem yaşım gençse evlenirim
Büyük konuşmamak gerek ama
eşimi aldatiyormus gibi hissederim kötü olurum
evlenmem
hayat yalnız sürmez tabi ama sorunu her türlü cevabı üzücü ve vefasız
gerçekten kötü bir durum ama ölenle ölünmez yalnızlık Allaha mahsus
o hatayi bir kez yaptim derdim sanirim tobeler tobesi :D
Duruma göre eğer çok zorda kalır evi çekip ceviremezsem evlenirdim ama onun dışında düşünmezdim
Çok zor bir durum aslında net birşey söylemek doğru olmaz ama büyük ihtimalle evlenmem..
gençken vefat ederse evlenirim bir ömür boyu yalnız kalamam ki..
evlenmezdim ben. boşanırsam belki evlenirim ama vefat ederse kesinlikle evlenmem.
Çocuğum varsa hayır. Çocuğum yoksa evet. Bu kadar net yani :D
Şartlara göre değişir. Ama sıcak bir tuvaya omuza ihtiyacın varsa evlen
Kişiye göre değişiyor. neden zordurumda kalcan maddi manevi aciklarmisin
Ya orada belli bir sebep yok, hayatin insanin basina ne getirecegi belli olmaz diye oyle dedim. Yoksa evlenmek benim aklimdan gecmez zaten.
mezarlık dönüşün bakmaya başlardım :D şaka bir yana erkeğin dul kalması çok kötü oluyor gerçekten etrafımda gördüklerimden söylüyorum :)
Sevmeden evlenmem. Eğer karşıma sevebileceğim biri çıkarsa neden olmasın. Belli olmuyor bu işler hiç yaff.
Allah korusun herşeyden önce çocuğum annesiz kalsın istemem
Bir kızım var onu düşünerek hareket ederim ve sanmıyorum bir daha evleneceğimi
yokkkkkkk zaten 1 kişiye aşığım oda benden nefret ediyo o beni sevene kadar kimseyle ilgilenmem bile :D
kızların hepsi evlenmezdim demiş. kusura bakmasınlarda dul kadınlar erkeksizliğe dayanamazlar. mutlaka hayatlarına biri gircek. evlilik dışıda yapmam diyenler o durumda evlilik dışımı yapcak yani.. bnce %80 i evlenir kızların.
Büyük laf etmiyim
Kaç yaşında öldüğüne bağlı
20 ve 30 lu yaşlarda öldüyse belki evlenirim
Ama 40-50 den sonra zor
Büyük konuşmayım ama kendime bakabilecek güçteysem evlenmem. O varmış gibi yaşarım. Allah sevdiğimin acısını göstermesin bana. Kimseye göstermesin.
Evlenmem.
Şimdi burada evlenmem diyen erkeklerde uydurmasin yani
Bir erkek tek başına yaşayamaz kolay kolay
Severek evlendiysem uzun süre acı yaşarımsa görücü usuluyse tekrar evlenirip
Hayatin boyunca yalniz kalabilirmisin? Tabi kolay olmaz, esin aklina gelir devamli ama ben sahsen evlensem olsem esimin evlenmesini isterim cunku bencillik yapmam onu da dusunurum.
Gencsem evlenirim hayat devam edio sonucta bide cocugum yoksa tabi :D
Asla evlenmezdim. Insan bir kere asik olur. Onunla kurdugum hayalleri baskasiyla yasayamam. Ihanet etmis olurum ask ihaneti kabul etmez
Cok iyi biriyse evlenmezdim ama degilse daha o vefat etmeden evlenirdim
Kadin icin cok zor. Adin dul oluyo golgelerin artiyo. Erkek yaslanmadikca problem yok
evlenmeye degecek kadar iyi birisini sevebilirsem evlenirdim. tabi kaç yaşında oldugm da önem tasır.