AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
421Cevap
ben evlenirdim eşiminde benden sonra evlenmesini isterdim sonuçta ilerde çocukların falan yanında kalmıcak yalnızlık zor
Evlenemem sanırım. Evlenirsem de eşim kadar sevemem o evlendiğim kişiyi. İkinci sırada olmayı kabul edebiliyorsa belki.
Kadın tutup ben 30 yaşındayken olduysa evlenirim tabi. Yoksa ne bol yiyecem. Ama 70 felan yasimdaysm bakanim da varsa evlenmem
Cocugum varsa evlenmem icin cok zor durumda kalmam gerekir. Cocugum yoksa da eger birini seversem neden olmasin sevmezsem ne gerek var evlilige
Cok zor bir soru dusunemedim. Biraz yasima karsimdaki ikinci insana ve cocuklarim olup olmadigina bagli sanirim.
buyuk konusmak istemiyorum ama ondan baskasini sevebilcegimi dusunmuyorum bir daha asla ona baktigim gibi hic kimseye bakamam dokunamam koklayamam benim icin de hayat biter
Çocuklarımı annesiz büyütmemek için uygun biriyle evlenebilirdim sanırım ama çocuğum yoksa bilmiyorum öyle acı bir olaydan sonra zor
Belli olmaz evlenmem dersem belki de büyük konuşmuş olurum hayatın bizi nereye götüreceği hiç belli olmaz
Evlenmem, eğer ki çocuklarımız var ise asla evlenmem. Kendi ayaklarımın üstünde durmaya çalışırım, Allah yardımcım olur.
lafa gelince herkes hayatta evlenmem der icraatlara gelince 3-4 ay sonra yeni birini bulmaya kalkarlar.
ben evlenirim ölen ölmüştür. beraber ölmeye gerek yok.
çocuklarım varsa hayatta evlenmem özgürlüğün tadını çıkarırım hergün ayrı bir afetle günümü gün ederim :D
Evlenmekten daha beter bu ama:/
niye yaa ne güzel işte salak mıyım bir daha evleneyim ? :D
aşık olursam evlenirim zaten aşık olmadan evlenilirmi ki asıl iş o duyguyu yakalamak
eşin 70 yaşında mevfat ettin sende enaz 60-65 olcan neyapcan osaaten sora aşkı meşki sevsin seni yeter
Ölmesindense kavga edip boşanmayi tercih ederim. Ölürse bennnaparim ayyy cok korkunc evin neresine baksam o 😱😱😱😱
Asla evlenemem fakat sevdiğim biri olursa oda beni severse belki sevgili edinebilir im fakat evlenmem
Genç yaşta dul kalmak zor evlenirdim fajkat 40'ından sonra evlenmezdim. Allah öyle bir duruma kimseyi düşürmesin çok zor
Vefat ettiği yaş çok önemli bence. Genç yaştaysam evet olabilir ama çocuğum olmuş ve 40 lı yaşlardaysam evlenmezdim.
İlk aşkımı kaybettikten sonra asla kimseyle sevgili olamam bir daha sevemem sanıyordum.
Yasamadan verilecek cevaplar gercegi yansitmaz. Yasananlar ve uzerinden gecen zaman insani sekillendirir.
hali vakti yerindeyse evet. hani yaşayacak daha çok şey varsa. erken yaşta 25-40 arası ise kesinlikle.
bunu hayat gösterir bence hayatın sana yasattıkları ve seniin yasadıkların
Yokk canimm neden evleniyim hayatin tadimi cikarmak varken.
nasıl çıkarcaksın hayatın tadını ;)
Evlatlarimla onlara analik yaparak ;) @Heacker
masum bir şekilde yani ;)
Evett zormu gorundu ordan ;) @Heacker
hayır da bazı istekleri nası giderceksin ;) @açıknett
Kadinin 9 erkegin 1 nefsi var erkek dayanamaz kadin kendine sahip cikabilecek donanimlardadir burdaki minik kardeslerimizi. Yandik bitti laflari birsey yasamadiklarindan ;) @Heacker
sen dayanabileceğine inanıyo musun peki ;) @açıknett
Kesinlikle inaniyorum @Heacker cok yorumlarim profil resmim yaniltiyor olabilir :)
Evlenince çıkmıyo mu :)
peki şimdi dayanabiliyo musun ;) @açıknett
Evlilik hayatın tadını kaçırıyosa neden evlenilir
Esimin ustunden belli bir zaman gectikten sonra guvendigim anlastigim biri olursa evlenirdim yaslaninca tek yaşamak oldukça zor hemde manevi olarak iyi olur.
Sevmek yalnızca bir bedeni sevmek değilidir. Ruhunu, hatıraları, yaşanmışlığı çay içtiği bardağı gülümsediği aynayı seversin. Sırf bir zamanlar şu dünyada varolmuştu diye dünyayı seversin.
Evlenmezdim. Büyük konuşmak istemiyorum ama çok çok çok zor durumda kalmadigim surece evlenmezdim. Evlensem bile gerçek bir evlilik olacağını pek sanmam ya.
Ben ayrıldığım sevgilimin yerine kimseyi koyamıyorum kaldı ki evlendiğim kişiyi unutup baskasıyla evlenmek düsünmek bile istermiyorum acıkcası yapamam yani.
Yaşıma bağlı. Gencsem evlenirim. Yaşlıysam evlenmem. Ama burada asla evlenmem diyenler bence okadar büyük konuşmasın. Ne demiş Nazım Hikmet ; En fazla bir yıl sürer 20. yüzyıllarda ölüm acısı.
Evlilik bir kez yapılır kemeri düşükler de istisna olarak çıkabiliyor...
Eşi vefat eden bir çok erkek gibi kadınların da sadakat amacıyla evlenmeyenleri vardır.
Hayatın ne getireceğini bilemeyiz. Kim sevdiği adamın anılarını bir başkası ile paylaşmak ister ki.
O duygunun içine olmadan buna karar vermek çok zor.
BÜYÜK konuşmamak lazım sanırım evlenmezdim Allah öyle bişey vermesin kimsein başına
Allah gostermesin. Ama bilmiyorum. sanirim hayir. Ozellikle uzun bir evlilik olmussa ki bu bagliligin artmasina sebep olur bence. Boyle bir durumda keisn bir sekilde hayir diyebilirim. Ama ne olacagini zaman gosterir. Simdi fikir yurutmesi zor.
Ben eşimim evlenmesini isterdim ama benim başıma gelse evlenmezdim :)
yaşıma göre değişir erken yaşlarda olabilir ama 60 lı yaşlardan sonra evlenmezdim
Gencsem o anki durumuma hal ve halime bakar yasliysam bakıma erkek muhtaç oluyor birbirini gözetmek için evlenirdim
Bence 40 ciktiktan hemen sonra evlen yoksa unutamazsin ve evlenemezsin..
bilemezsin acısı içinde dursa da ömür boyu yalnız kalamasın belki o da ayrı iç acıtır belki başkasını da sevebilirsin
Allah korusun evlenmezdim. Allah zor duruma düşürmesin.
Belli olmaz o anki duruma bağlı şimdi ne desem yalan olur
Eşimi unutmam ben sanırım, hatıralarını yaşatırım içimde evlenmezdim
Aslnda evlenmek isterim de daha kim alir ki ikinci el kadini.
Ne kadar iğrenç bir düşünce... İkinci el kadın nedir yahu? Mal mısın sen? Neden ikinci el olasın? Eşyanın ikinci eli olur insanın değil.
Canim gercek hayatta yasiyosun masallarda degil oyle kadina o gozle bakiliyor istedgn kadar tepin burada bana kendince laf sokmaya calis o durumdaki kadina her erkek oyle bakar bakmam der gun gelir icindekini disari cikarir yoksa ben de kadinlari dusurme niyetinde degilim.
Evlenmek istemezdim ama zamanın ne getireceğini bilemem
Eşimi eğer çok seviyorsam onun değdiği elime başka bir kadının eli ASLA değmez.
mecbur değilsem asla evlenmezdim. başka insanlar düşünemem kendimi asıl o zaman yıkım olur 2. kez. her türlü konuda.
dünya ya tek geldik tek gideceğiz. . .
Aşık olabilecegim biri cikarsa evlenirim tabiki aradan zaman gecmesi lazım
Hayat devam ediyor , bu bir gerçek. Belli bir süre sonra evlenirdim.
ölenle ölünmüyor, yasımıda tutarım, yeni bir hayat arkadaşıda bulurum
erkeklerin kadınsız hayata tutunmaları zor. böcek olduğumuzu düşünürsek konmak için mutlaka bir çiçeğe ihtiyaç duyarız evvelden beni böyledir.
Karşıma evlenebileceğim gibi biri çıkarsa evlenirdim
Ben karımdan önce vefat etmeyi umuyorum. Diğer türlüsünü düşünmek bile acı verici..
bu kadar severken bu kızı ben başkasına sevgilim diyemem sanırım bunu kaldıramaz bu bünye. Kısaca hayır
Offf Allah korusun :( onun acisina dayanamam ben. Ben kimseye dokunamam ona birsey olursa
ben zaman geçmesini beklerim eğer tekrar birini o kadar çok seversem evlenirim.
Yalnızlık Allaha masus o da benim mutlu olmamı ister
İkinciye evlenmeye fırsatım olmaz zaten. Onu kaybetmeye dayanabileceğimi sanmıyorum.
o anki ruh halime bağlı ama şu an olsa hayır evlenmezdim hayat yalnızken anılarla yaşarkende çok güzel olabilir..
eşimden sonra başka birine aşık olursam evlenirim.. aşkın ne zaman geleceği belirsiz..
evlilik yaparsam büyük ihtimal mantık evliliği olur; eşim vefat ederse tekrar evlenmem de bir mahsur yok...
uzun boylu konuşmamak lazım. ben evlenirdim valla. hayat devam ediyor
Kaç yaşında ne durumda olduğuna göre değişir. Şartlar uygun olursa evlenirdim.
daha evlenmeden öldürdün ya la :D böyle seyleri düsünmek istemiyorum :S