Ben 23 eşim 50 yaşında. Bebeği doğursam mı istiyorum aslında ama?

ben 23 yaşındayım eşim 50 yaşında.3 yıllık evliyiz. başlarda her şey güzeldi. sonra yaş farkından dolayı eşimde kıskançlık krizleri başladı. beni kemerle sopayla öldüresiye dövdüğü geceler oldu. ben hamile kalmışım anlamadan. sonra düzelir gibi olduk. 3 buçuk aylık bir kızımız var. şimdi iyi gidiyoruz artık dövmüyor eskisi gibi iyi davranıyor.. ben hap kullanmıyordum eşim korunuyordu bilerek korunmamış tekrar bebek istiyorum dedi. hamile kalmışım. henüz 1 aylık. korkuyorum acaba tekrar şiddet uygulayan bir kocaya dönüşür mü diye. yaşı da çok fazla çocuk sahibi olmak için hani bir tane yaptık özenmeyecek kadar yeter diye düşündüm ama istiyor illa ben de kıyamıyorum tabi bebeğe. ne yapsam?
Ben 23 eşim 50 yaşında. Bebeği doğursam mı istiyorum aslında ama?
Cevapla