42 yaşındayım, 2 çocuğum var ve hamileyim. Bu yaştan sonra çocuk doğurmak mantıklı mı?

20 yıllık evliyim, 18 yaşında bir kızım ve 14 yaşında bir oğlum var ve bunca yıl sonra yeniden hamile olduğumu öğrendim.

Kime nasıl anlatırım bilmiyorum, ayrıca bu yaştan sonra doğum yapmak sağlıklı mı, bir problem olur mu? Büyük korkularım var. Ve tabii ki çocuklarım ne düşünür, psikolojileri etkilenir mi? Ne yapacağım?
42 yaşındayım, 2 çocuğum var ve hamileyim. Bu yaştan sonra çocuk doğurmak mantıklı mı?
Cevapla