48 yaşındayım, hamileyim. Bu yaştan sonra çocuk doğurmam mantıklı mı?

48 yaşındayım eşim duysa hemen doğur der cocuk hastası. ama ben bunu kaldıracak tahammülde değilim. durumumuz iyi 2 tane çocuğumuz var bu hamilelik olayı duyulsa millet kotu konuşmaz mi hem? bu yaştan sonra cocuk doğuruyor falan diye. hadi onlar neyse de cidden istemiyorum günaha girer miyim veya doğru karar mi ikilemdeyim ne yapsam sizce
48 yaşındayım, hamileyim. Bu yaştan sonra çocuk doğurmam mantıklı mı?
Cevapla