35 yaşında isteyerek hamile kaldım ama şu anda aldırmak isticek kadar bebeği istemiyorum? neden?

Çünkü korktum ve hamile kaldığımı ögrendiigmden beri sevinemedim, istiyordum ama istemek ve hamile kalmak başka birşeymiş

35 yaşında isteyerek hamile kaldım ama şu anda aldırmak isticek kadar bebeği istemiyorum? neden?
Cevapla