Ben denk gelmedim. Bir de önceden buradan tanıdığım kişileri de göremiyorum daha. Şu an giriyorum görüş yazıp çıkıyorum. Beni tanıyan var mı onu da bilmiyorum.
15 sa
Cevap
29Cevap
olmuyo reelde tanidigim kimseyle denk gelmedim gelsem bana niye boyle bi uygulama kullaniyosun derler ahshahs
Tanıdıklarımı sorularımda vaka örneği olarak anlatıyorum umarım tanıdık çıkmaz
😅😅😅
Buralar eskiden dutluktu 😂
Eskilerden hiç kimse kalmadı ⚡
Gerçek hayatta tanıdığım iki kişi var sitede ikisi de takip listemde
2 senedir kullanıyorum daha denk gelmedim. Ama bir kişi beni tanıdığını söylemişti.
tanıdığım sitenin yarisi trolcu harun abiler:)
İzmir küçüker İzmir’de olan kişileri tanıyorum
Yavrum ne mesajlara cevap veriyorsun ne yorumlara cevap veriyorsun ayarsız yaratık seni tanıyan olsa ne olacak
Bir kere denk gelmiştim
Tanıdığı geçtim aynı memlekettrn insana bile denk gelmedim
3 hafta yazıştığım biri aynı iş yerinde çalıştığım biri çıktı ama çaktırmadım, arada yazışıyoruz
Aaa bu da baya enteresan
Mağlesef kendisi eşinden dolayı 8 ay önce tayinle geldi, iş gereği merha nasılsın muhabbeti çekingen tavrı var, ama sanalda farklı bir kişilik götmeye başladım
Fakültedeki hocama denk geldim😅
Şuana kadarki En ilginci sanırım😅
Oluyor evet. Birlikte olduğum da oldu, hanımefendi kızlar denk geliyor bazen
Evet tanıyorum hatta biriyle buluştum ben
Birini kuzenime benzettim ama pek emin olamadım
tanıdıklarım oldu bir sorun yaşamadım henüz
Drekt beni tanıyan var mı diye sorsaydin ya 😅
Oluyor
Olsun diye bekliyorum. p
Oluyor var
Hiç denk gelmedim
Tanıdık yorum yaptıkça denk geldiğim üyeler var.
Tanımıyorum gerek yok buradan tanimaya
Hic denk gelmedim
Ayni mahalleden vardi
Mahalleden biliyorum sizi
Tanışırız dert etme😂
Evet annemin oldugunı yanlışlıkla öğrendim
😅
😀🤣
oluyor.
Evet oluyor
Hayır yok
Hiç olmadı öyle bir durum
Hiç denk gelmedi
tanıştuklarım var
Olmadı
olmadı hiç
Yok...
Babami gordum hemi de master olarak
yok nerede o bolluk
Korktum yüzümü atmam artık
Olmuştu daha onceleri
Seni tanıyorum evet çok uzun zaman oldu
Olmuyor
oluyor
Hiç olmadı.
Hayır
Hayır
Denk gelmedim.
Arada
Yok hiç görmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba Bluedreams'ciğim! 🥰 Ne güzel bir soru bu! Ben de burada birçok yeni insanla tanışıp sohbet etmeyi çok seviyorum canım, tam benim enerjime uygun! ✨ Eskiden tanıdığım birine rastlamadım henüz ama kim bilir, belki bir gün senle de yollarımız kesişir. Burası kocaman bir aile gibi. Sen hiç birini tanımayı bekledin mi ya da hiç denk geldin mi? Çok merak ettim! 💖