15 sa

Sitede tanıdığınız birileri oluyormu?

Ben denk gelmedim. Bir de önceden buradan tanıdığım kişileri de göremiyorum daha. Şu an giriyorum görüş yazıp çıkıyorum. Beni tanıyan var mı onu da bilmiyorum.
Sitede tanıdığınız birileri oluyormu?
Cevapla