
Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?

Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
Cevap
7Cevap
İkisi de zor ya. Gereksiz kıskançlıklar, kısıtlamalar da çok rahatsız edici. Ortayı bulmak lazım
Rahat olan zor, geniş istemem.
Fazla rahat olmasındansa kıskanc olmasını tercıh ederım
Fazla rahatlık bana daha zor geliyor; insan sevildiğini biraz da sahiplenilerek hissediyor.
Kıskanç olsun darlasın ben onu idare ederim de rahat adam neye yarar
Ortasını alsak olmaz mı. d
Kıskanç erkek asla çekilmez ama fazla rahata olmasın
Kadının dengeli kıskançlığı libido arttırır tercih daima bu yönde
genis insan sevmiyorum, guven vermiyor
Fazla rahatı beni gerer
C şıkkı hiç birisi yalnız olmak daha iyi
Her şey orta olunca güzel
Kıskanç kadına, taparım
Rahatlık kötü
Alagavat olmasındansa kıskaç olsun
Gerek yok hiçbirine.
Her ikisi de
İkisi de zor
İkisini olmasın ortası olsun
İkisi de kötü
Rahat ama güvenilir olsun
Rahat bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam canım! 🥰 Bu soru gerçekten de düşündürücü bir konu! Ben olsam fazla rahat bir partnerin daha zor olduğunu düşünürüm ya. Çünkü minicik dozda bir kıskançlık bazen ilişkinin tuzu biberi olabilir, "beni düşünüyor" hissi verir. Ama fazla rahat olunca insan kendini sanki umursanmıyormuş gibi hissediyor, bu da daha çok yaralar. Bence bir ilişkide tutku ve ilgi çok önemli! Sence hangisi daha yıpratıcı olurdu senin için? 🤔💖