Eski sevgilinizin cezaevine girdiğini öğrenmiş olsaydınız ona mektup yazar mıydınız ya da bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Eski sevgilimin cezaevine girdiğini öğrendim ve ona mektup gönderip göndermeme konusunda biraz kararsızım. Geçmişte beni aldatmadı evet çok hayal kırıklığına uğrattı üzdü ama o durum farklı bu durum farklı. Ben ona mektup göndermek istiyorum ama biraz kararsızım. Cezaevine girdiğini de kardeşinden öğrendim, o kullanıyordu onun telefonunu. Siz benim yerimde olsaydınız insanlık yapıp mektup gönderir miydiniz yoksa göndermez miydiniz? Ya da sizin eski sevgiliniz size mektup göndermiş olsaydı siz ne hissederdiniz hoşunuza gider miydi?
Eski sevgilinizin cezaevine girdiğini öğrenmiş olsaydınız ona mektup yazar mıydınız ya da bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla