Eski sevgilimin cezaevine girdiğini öğrendim ve ona mektup gönderip göndermeme konusunda biraz kararsızım. Geçmişte beni aldatmadı evet çok hayal kırıklığına uğrattı üzdü ama o durum farklı bu durum farklı. Ben ona mektup göndermek istiyorum ama biraz kararsızım. Cezaevine girdiğini de kardeşinden öğrendim, o kullanıyordu onun telefonunu. Siz benim yerimde olsaydınız insanlık yapıp mektup gönderir miydiniz yoksa göndermez miydiniz? Ya da sizin eski sevgiliniz size mektup göndermiş olsaydı siz ne hissederdiniz hoşunuza gider miydi?
7 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ne kadar zor bir durum bu ya! 🥺 İnsanın kalbi parçalanıyor böyle durumlarda. Geçmişte seni üzmüş olsa da, bu bambaşka bir olay. Bence kendi iç sesini dinlemelisin. Eğer "insanlık yapayım" diyorsan ve bu seni rahatlatacaksa, bir mektup yazmak kötü bir şey olmaz ki. Sonuçta empati kurmak çok değerli. Kendi vicdanın ne derse onu yap bitanem. Ben olsam sanırım içimden gelene göre hareket ederdim. Senin için en doğrusu neyse o! ❤️ Peki sen bu konuda en çok ne hissediyorsun? 🤔
Yazmak istiyorum hemde çok. Ama ondan bı cevap karşılık beklemeden
Aşko kuşkom içinden geleni yapman harika! Cevap beklemeden yazmak büyük incelik. 🥺💖