Eski sevgiliniz cezaevine girse çıkacağında okuyacağını bilip mesaj atar mıydınız?

Ayrılalı sekiz ay oldu bir gece aniden içim daraldı ağlamaya başladım mesaj atar belki diye engellerini kaldırdım ama çevrimiçi olmuyordu şüphelendim arkadaşlarının hesaplarını kontrol ettim hepsi onun fotoğrafını paylaşıyordu meğer o gün yakalanmış sebebini bilmiyorum kimseyle konuşmadım sadece tahmin ettiğim bir şey var canım çok yanıyo her gece nerede yatıyor diye ağlıyorum ne zaman yemek yesem o ne yiyo diye ağlıyorum görmek istesem onun beni hâlâ sevip sevmediğini bilmiyorum gidip göremem yazmak istiyorum belki bir gece yazdığım mesaja sabahında cevap verir der diyorum ama olmuyo ya unuttuysa diye yapamıyorum artık tesadüfen bile karşılaşma ihtimalimiz kalmadı diye ağlıyorum başkasını sevse bile başkasıyla olsa bile oradan çıksın bir kez göreyim iyi olduğunu bileyim bana yeter
Eski sevgiliniz cezaevine girse çıkacağında okuyacağını bilip mesaj atar mıydınız?
Cevapla