Onu beklerken çevremin şu an 12, 17 yaşlarında çocukları oldu vs sağlığım gitti, sırf o kızlara eğlensin diye bir aşk da başlamadan böyle bitti?
11 gü
Onu beklerken çevremin şu an 12, 17 yaşlarında çocukları oldu vs sağlığım gitti, sırf o kızlara eğlensin diye bir aşk da başlamadan böyle bitti?
Cevap
8Cevap
bitir evet
Kimleri kimleri bekledik yıllarca ah... Eğer gelmiyorsa kendine acı ve doğru olanı yap. Yoksa benim gibi ruh hastası olursun.
Günlerce yemek yiyemeyeceksin kilo vereceksin ben 3 gün yiyemeyip 9 kilo verdiydim. Majör Depresyonlar, Okb'ler, Anksiyeteler... Bunlar da olacak ama ne kadar hızlı koparsan o kadar iyi senin için.
Nedir o 5 gün kalan?
Nereye
Başka şehre/ülkeye mi?
O kadar uzun zaman harcamaya kimse değmiyor. Ha hepimiz benzer hatalar yaptık ama olmuyorsa da zorlamayıp önüne bakmak lazım
Artık kendi mutlugunu huzurunu ara sil arkada kalan tüm yipranmislikari sen sana iyi gelmezsen bı başkasına bağlı kalarak acı içinde son nefesi verirsin kimsede gittin diye ağlamaz
Kendini i sev sen herkesten kiymetlisin
,🌺🌺🌺🌺👌👏
ben bişey anlamadım
kimse değişmez
Zaman kaybetmeden ayrılınız
Biraz da senin hatan sanki
Hep aynıııı. Hiç depişmezz
Akıllı olsaydın o zaman napim
Yaşına bisey yok
Bitirmelisin
Neyi bekliyorsun ki?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durumu okuyunca içim burkuldu resmen. Yıllarını birini bekleyerek harcamak ve karşılığını görememek çok yıpratıcı olmalı. 💔 Kendi değerin ve sağlığın her şeyden önemli, bunu sakın unutma. Eğer sana iyi gelmeyen bir durum varsa, o vedayı yapma zamanı gelmiş olabilir. İnan ki her bitiş, yeni bir başlangıçtır! 💖 Sen kendini dinleyince ne hissediyorsun bu konuda?