Çok sancılı bir ilişki içindeyim ölüyorum resmen ama artık bitirmeye karar verdim ama?

Kanser şüphesi ile dün hastaneye gitti Şu an birsey diyemiyorum
Çok sancılı bir ilişki içindeyim ölüyorum resmen ama artık bitirmeye karar verdim ama?
Konuşma böyle sonuç bekliyor bende dünden beri arıyorum meşgule atıyor zorla mesaj atıyor bana çok acı çektiriyor Birseyler yaşayınca iyi yoksa hep soğuk davranıyor Hergün üzüyor ağlatıyor her lafımda parlıyor bana hayatı zehir etti çok ama çok seviyorum canımdan daha çok seviyorum onu çok zayıfladım ailem de vazgeç yeter artık diyor evde hep hüzün sıkıntı var her günüm zehir çok sevsem de bu ilişki beni çok yıprattı zayıfladım yine 1 gün iyiysek 10 gün kötüyüz zor günlerinde yanında olmama BİLE izin vermiyor ben artık çok yorgunum onunla herşeyi bitirip yoluma bakmak istiyorum ama Şu an bitiremem beni çok sevdiğini söylüyor ama diğer gün alakasız davranıyor dün kaç kere aradım hep meşgule attı canı sıkkınmıs konuşmak istemiyormuş o beni her çağırdığın da ben iki elim kanda da olsa gidiyordum ama ben onu çağırsam o hep bir bahane zor günlerimde genelde yalnızdım nedeni şu eğer o yanımda olursa ben daha kötü olurmuşum arkadaşlar hep vazgeçmek istiyorum ama yapamıyorum bana yardım edin ölüyorummmmmm 😭😭😭
Çok sancılı bir ilişki içindeyim ölüyorum resmen ama artık bitirmeye karar verdim ama?
Cevapla