Kanser şüphesi ile dün hastaneye gitti Şu an birsey diyemiyorum Konuşma böyle sonuç bekliyor bende dünden beri arıyorum meşgule atıyor zorla mesaj atıyor bana çok acı çektiriyor Birseyler yaşayınca iyi yoksa hep soğuk davranıyor Hergün üzüyor ağlatıyor her lafımda parlıyor bana hayatı zehir etti çok ama çok seviyorum canımdan daha çok seviyorum onu çok zayıfladım ailem de vazgeç yeter artık diyor evde hep hüzün sıkıntı var her günüm zehir çok sevsem de bu ilişki beni çok yıprattı zayıfladım yine 1 gün iyiysek 10 gün kötüyüz zor günlerinde yanında olmama BİLE izin vermiyor ben artık çok yorgunum onunla herşeyi bitirip yoluma bakmak istiyorum ama Şu an bitiremem beni çok sevdiğini söylüyor ama diğer gün alakasız davranıyor dün kaç kere aradım hep meşgule attı canı sıkkınmıs konuşmak istemiyormuş o beni her çağırdığın da ben iki elim kanda da olsa gidiyordum ama ben onu çağırsam o hep bir bahane zor günlerimde genelde yalnızdım nedeni şu eğer o yanımda olursa ben daha kötü olurmuşum arkadaşlar hep vazgeçmek istiyorum ama yapamıyorum bana yardım edin ölüyorummmmmm 😭😭😭
Çok sancılı bir ilişki içindeyim ölüyorum resmen ama artık bitirmeye karar verdim ama?
Ya arkadaş adam kanser şüphesiyle tahlil vermiş, bırak darlama da bi yaşadığı şoku atlatsın. Ararsın uygunsa açar, değilse uygun olunca döner niye zorluyorsun daha? Senin yanında güçlü durmak zorunda hissedecek, belli ki şu an bunu kaldıramayacak bir psikoloji de neyini anlamıyorsun? Niye dünyadaki tek önemli sorun ilişkinizin seyriymiş gibi davranıyorsun? Normalde yaşadığınız sorunları, arkadaşının bir sorunu olmadığı ortaya çıkarsa oturur konuşursunuz, baktın olmuyor ayrılırsınız. Adam kanserse bi de sen mi ayrılacaksın?
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tamam da ben her zor günümde onun yanındaydım o niye böyle yapıyor? Bende onun için endişeleniyorum arayıp sormayınca da hiç merak edip sormadın diyor ben ne yapayım? Yanında olduğumu göstermeye çalışıyorum
Arkadaşım sen sevgiline yaptığın her şey için karşılık bekliyorsan aranızdaki şey sevgi, aşk değil çıkar ilişkisidir. Yaptığın şeylerin hesabını tutman çok yanlış. Gelelim ne yapacağına. Bir kere ararsın baktın açmıyor, mesaj yazarsın "Uygun olunca bana döner misin? Ne zaman kendini hazır hissedersen bekliyorum. Beni merak etme, ben iyiyim sadece seni merak ediyorum" diye adam ilk uygun olduğunda arar zaten. Niye liseli kızlar gibi davranıyorsun. Azıcık olgun ol.
Yani o kadar çok seviyorsun ki maşallah, normal de ayrılmadığın sevgilinden kanser şüphesi varken ayrılmayı düşünüyorsun. Maşallah ben böyle seven kadın görmedim!
Eeee onu yazdım zaten ama adam takmadı giriyor çıkıyor whatsappa müsait demek ki ama beni sallamıyor girdi çıktı girdi çıktı kiminle ne konuştu 2 kelime yazmak çok mu zor?
Ben kimseden kanser şüphesi varken ayrılmadım tamam mı ! Tahlilleri iyi çıkarsa ilişkiye son vereceğimi söyledim o her düştüğün de ben onu kaldırdım ailesi yanında olmadı ben oldum hep beraber ağladık kimse ona inanmadı ben inandım
Sen ayrıl harbiden ya. Bi de senle uğraşmasın kanserse. Adam belki doktorla konuştu, belki borç para aradı. İşi, gücü bırakacak seni memnun etmekle uğraşacak, derde bak.
Borç para aramaz o maddi durumu iyi birinci 2. Abisi sağlıkçı onunla konuştu onu biliyorum ama bu konuşma gece 3 e kadar süremez ayrıca sen bizim neler yaşadığımızı onun bana neler yaşattığını bilmeden etmeden konuşuyorsun o yüzden boş konuşuyorsun
Ben sadece örnek verdim. Aklına gelmeyen birçok şey için girmiş olabilir wp'a. Sana yaptığı şeyleri şu an düşünüp bu şekilde öfkeyle karar alman yanlış. Sevgilin eski haline gelir oturur, konuşursunuz. Neyse karar verirsiniz. İlişki yaşadığın insan bir sağlık problemi yaşarken ona sabır gösteremiyorsan sevginde bir problem var diyorum sana.
Ben sabır gösteremiyor değilim ben diyorum ki sonucu bekleyeceğim ona göre hareket edeceğim Allah korusun öyle birsey var ise tabikide onun yanında olacağım ben vicdansız değilim çok şükür merhamet duygum var ! O benim zor günlerimde yanımda olmadı hep başka yerler de oldu ama ben onun zor günlerinde heo yanındaydım o düştü ben kaldırdım o düşerse yine ben kaldırırım o benim hayatta ki tek dayanağım ama bana çok acı veriyor bazen çok kötü davranıyor hiç ilgilenmek istemiyor
Kanser tedavisi görürken bunun 10 katı kadar daha huysuz olacak bunu bil. Psikolojileri iyice bozuluyor ve melek gibi olanlar bile sudan sebepten kavga çıkartıyorlar.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Allah korusun öyle birsey olmasın ya 😭o iyi olsun da ben katlanırım ne yapayım ki zaten eminim beni yanında istemeyecek
Evet biliyorum neden böyle olduğumu da anlamıyorum yani ben kimseye böyle körü körüne bağlanmam normal de hemde bana neler neler yaptı ya kafamdan atamıyorum onu bana kötü davranıyor belki sevmiyor ama içimden atamıyorum hep onunla olan anılarım geliyor aklıma
insanlar boyle kritik durumlarda biraz rayından cıkabiliyor kanser süphesi onu cok gerdigi icin sana da yansıtıyor olabilir ama normalde de böyleyse ayrılmakta haklısın derim.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Genelde böyle evet üzgün evet mutsuz ama genelde en ufak şeyde parlıyor ailem konuşmak için onu çağırıyor günlerdir hergüne birsey söyledi buluştuk gel gidelim dedim ailemin yanına dedim gelmedi işte yorgunum vs dedi ama o her çağırdığın da ben gittim ailem ağzına geleni saydı bana senin beni kullandığını düşünüyorlar diyorum sen hep kendimi düşün diyor
Aslında hep böyleydi yani şöyle anlatayım mesela buluşuyoruz başta aşırı ilgili sarılıyor öpüyor farklı şeyler yaşandıktan sonra da ilgili gibi sonra sabah oluyor ilgi alaka yok soğuk birsey sorsam kavga çıkarıyor herşeyi abartıp üstüne gittiğimi düşünüyor beni değersiz hissettiriyor
Pekala abicim, şimdi kadın ve erkek yapısının farklılıkları sebebi ile. Kadınlarda ilk deneyim yaşadığı kişiye aşırı bağlanma ve terk edilme korkusu yüzünden, karşı tarafı fazla alttan alma ve kendinden vermeye başlamalar gözükür. Buda karşındaki insana tamamen onun elindeymiş ve ne yaparsa yapsın onu bırakmazmış hissi oluşturduğundan, bir yerden sonra karşı taraftan ilgi ve değer göremez hale gelmelerine sebep olur
Büyük ihtimalle sevgilininde ilk deneyimi seninle. Şimdi sana net bir şekilde çocuk seni sevmiyor ya da seviyor diyemem. Ama çocukta seni kaybetme korkusu kalmamış. Üzerine kanserden bahsettin. Ve annesinden bu onayı aldığını söyledin. Ama böyle bir şeyin 50 tane evrakı koşturması olur. Anneside sana sadece hasta evet demez. Konumuza dönersek. Çocuk sevişmenin tadını aldığı için bunu yapmadığınız zaman hırçınlaşır. Ama sevişme harici ilgi göstermiyor olması pek iyi bir işaret sayılmaz. Öncelikle seni kaybedebileceğini ve hak ettiğin değeri sana göstermesi gerektiğini öğrenmeli
Yok evlenmiş ayrılmış kendisi 32 yaşında evet sevişme harici asla ilgi göstermiyor gösterince aşırı bağlanıyormuşum hırçın oluyormusum tamam da ilgisiz sevgililik mi olur? Her buluşma sonunda ben ağlıyorum çünkü işi bitince sanki konuşmuyor konuşmak istemiyor beni yanında istemiyor gibi davranıyor ailem beni kullandığını düşünüyor geleceğim ailenle konuşacağım diyor söz verdiği gün gelmiyor ailem de aşırı sinirleniyor gelmeyecekse en azından söyleşin diyorlar