Uzun ilişkim bittiğinden beri asiri yalnız hissediyorum başka biriyle de görüşmek istemiyorum çöpe giden üç yıl ne olucak şimdi?

Uzun ilişkim bittiğinden beri asiri yalnız hissediyorum başka biriyle de görüşmek istemiyorum çöpe giden üç yıl ne olucak şimdi?
Cevapla