23 yaşındayım ikibuçuk yıllık emek verdiğim bir ilişkiyi uzak mesafeden dolayı bitirmek zorunda kaldım? Toparlanamıyorum napacağım?

Hayatımda zaten beni hiçbir şey mutlu etmiyor bir tek o vardı aşık olduğum beni hayata döndüren ancak onunla da bitmek zorunda kaldım. Niye bizim gibiler bu hayatta mutlu olmak yerine hep ağlıyor? Ben bir başka insana olan inancım mahvoldu. ve bir başkasını istemiyorum hayatımda
23 yaşındayım ikibuçuk yıllık emek verdiğim bir ilişkiyi uzak mesafeden dolayı bitirmek zorunda kaldım? Toparlanamıyorum napacağım?
Cevapla