23 yaşındayım iki buçuk yıllık ilişkim bitti. Nasıl başa çıkacağım?

Benim yaşımda evlenen arkadaşlarım var benim de ilişkim bitti işte. Uzun sürdüğü için gerçekten beklentiye girmiştim çok istiyordum onu her şeyden çok. Ancak uzak mesafe ilişkisi olduğu için hayatlarımız artık farklı yöne gitmeye başladı. Ancak o kadar uzun zaman bir insanla birlikteysem çok sevmişim demektir. Hiçbir kuvvet beni 2 buçuk yıl bir erkeğin yanında tutamazdı sevmeseydim tam bana göre biriydi ama ilerlemedi daha fazla artık.3 ay oldu ilişki biteli hala unutamıyorum. Bir başkasıyla evlenmek bir başkasıyla ilişki yaşamak bile midemi bulandırıyor sıkıştım kaldım. Bir yanım hala onu istiyor onunla bir hayat kurmak ama gerçekten onunla olacak olsaydık işler bu noktaya gelmezdi. Nasıl toparlanabilirim nasıl tamamen unutabilirim onu bu kişi önceliklerden çok farklıydı gerçekten evlenmek istediğim kafama göre bir insandı
23 yaşındayım iki buçuk yıllık ilişkim bitti. Nasıl başa çıkacağım?
Cevapla