1.5 yıllık ilişkim bitti o hayatımın aşkı diyordum ama o bambaşka biri oldu birdaha karşıma böyle biri çıkmayacak diye korkuyorum?

Ya birdaha böyle sevemezsem böyle aşık olamazsam onu çok özlüyorum ama onum gözü dışarıda ilişkimizin ilk başları çok güzeldi son zamanlara doğru bana karşı olan o aşk dolu bakışları bile değişti canım çok yanıyor nasıl geçecek bu duygu

1.5 yıllık ilişkim bitti o hayatımın aşkı diyordum ama o bambaşka biri oldu birdaha karşıma böyle biri çıkmayacak diye korkuyorum?
Cevapla