3 yıllık ilişkim bitti nefes alamıyorum başkasını bulmuş hiç sevmedi mi?

Ayrılalı bir ay oldu. Stakladm, okey masası paylaşmış bir kız var masada. Ve o kızı tanımıyorum, diğerleri kendi arkadaşı. Baya samimiyler yan yana oturuyorlar zaten. Daha önce de hissettiğim bazı şeyler olmuştu şu an kesinleşti. Aldattı diyebilirsiniz artık ne denirse. Bu süreçte ne yapmam gerekiyor psikolojik olarak çökmüş durumdaym yemek yemekte zorlanıyorum bu yollardan geçen birileri olduysa lütfen yardımcı olun

3 yıllık ilişkim bitti nefes alamıyorum başkasını bulmuş hiç sevmedi mi?
Cevapla