Herkes evlenip yuvasını kurmuşken ben neden bu kadar yalnız ve depresif hissediyorum, ne yapacağım?

Kime soracağım tabii ki size soracağım. Size sorabilir miyim? 🙏 Zamanında çok numara değiştirdim. Geçenlerde bir arkadaşım, şimdi akrabam, daha bir sürü kişi, "Bir sürü numaran var, nasıl ulaşalım sana?" diyorlar, haklılar. Tüm gün telefonlarım çalmıyor ve aşırı yalnızım ya. Aslında daha da farklı bir konu var. Benim çevremde herkes ama herkes evlendi. E, hafta içi çalışıyorlar, hafta sonu ailesi; ben yalnızlıktan geberiyorum. Hiç kimse kalmadı. İş bulamıyorum, sevgili bulsam da istemiyorum, çok yalnızım. Daha büyük depresyon, benden 8 yaş küçük kuzenimin 23 gün sonra düğünü var. Ne yapacağım ben ya.
Herkes evlenip yuvasını kurmuşken ben neden bu kadar yalnız ve depresif hissediyorum, ne yapacağım?
Cevapla