Yanlış insanlara güvenmem ve birisinin beni 5 yıl oyalaması falan, kötü geçmişi olması, benim onun yazılarını görmem, başka kızlarla ilişkisi olmuş hem de esc falan, benim kimseyle ilişkim, yakılanmam olmadı, talipler çıktı, o malın yüzünden reddettim, keşke etmeseydim, onu terk edip evlenseydim, şimdi elime geçen hiçbir şey olmadı. Sonra başka biriyle tanıştım, bu sefer o bana güvenmedi, yargıladı, ailesiyle kıyas yaptı, umut verip konuştu benle, ciddi düşünmedi. Bir daha sanaldan biriyle sevgili olmayacağım, hep bana yazık ettiler. Şimdi çok mutsuzum, dibe batmış gibi hissediyorum, hak etmediler beni, bir talip gelirse evet diyeceğim.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer