Herkes evlenmişken ben hâlâ yalnız ve mutsuzken bu depresyondan nasıl çıkacağım?

Yanlış insanlara güvenmem ve birisinin beni 5 yıl oyalaması falan, kötü geçmişi olması, benim onun yazılarını görmem, başka kızlarla ilişkisi olmuş hem de esc falan, benim kimseyle ilişkim, yakılanmam olmadı, talipler çıktı, o malın yüzünden reddettim, keşke etmeseydim, onu terk edip evlenseydim, şimdi elime geçen hiçbir şey olmadı. Sonra başka biriyle tanıştım, bu sefer o bana güvenmedi, yargıladı, ailesiyle kıyas yaptı, umut verip konuştu benle, ciddi düşünmedi. Bir daha sanaldan biriyle sevgili olmayacağım, hep bana yazık ettiler. Şimdi çok mutsuzum, dibe batmış gibi hissediyorum, hak etmediler beni, bir talip gelirse evet diyeceğim.

Herkes evlenmişken ben hâlâ yalnız ve mutsuzken bu depresyondan nasıl çıkacağım?
Cevapla