Evliyim ama çok yalnız ve mutsuzum bu duruma çözüm var mı?

Evlenip eşimin bulunduğu ile geldim, burada hickimsemiz yok , 2 senedir ne bir kapımızı çalan var ne de bi sey, eşim yine iş e gidip geliyo ama ben hep tekim , işten gelince hep yorgun zaten yemek yiyip yatıyor, hafta sonu yine aynı, ne bir gezme huyu var ne bi se varsa yoksa işine değer veriyor , benim ailem senede 1 kere filan geliyo anca, artık kendimi asiri yalnız hissediyorum , evlenmeden önce daha mutluydum sanki, bir isim olsa belki ben de kendime gelirdim ama doğu tarafında yasiyorum burada iş bulmakta sıkıntı üzgün bir şekilde kpss calisiyorum tek umudum bu, yasadigimiz yere asla alışamadım insanları da cok soğuk geliyor, kısacası hayattan soğudum, Allaha sığınıp dua edip ders calisiyorum ama gelin bana sorun surekli kalp ağrısı yaşıyorum ve depresyon belirtileri başladı ne kadar ayakta durmaya çalışsam da yıkıldım sanirim
Evliyim ama çok yalnız ve mutsuzum bu duruma çözüm var mı?
Cevapla