Evliyim ama çok mutsuzum ve kendimi çok yalnız hissediyorum. Eşimle bağ kuramıyorum, bu evlilik nasıl geçer?

şimdiki eşimle ilk tanışıp konuştuğumuz zaman bunun benim dışımda bir flörtü daha varmış ben de diğer flörtüymüşüm. Bununla hiç buluşup görüşmemiş hep sanalda kalmış, bu görüşmek istemiş ama kız istememiş. Aynı anda ikimizi idare ederken benimle reelde de görüştü, kahve içip kafede buluşuyorduk bazen sahilde yürüyüş yapıyorduk vs. Sonra ben diğer kızı öğrendim ve bunu hayatımdan çıkardım. Diğer kızla bu 3 sene daha konuşmaya devam etmiş. Benim de o ara ciddi bir ilişkim olmuştu evlenecekken ayrılmak zorunda kaldım ondan. 3 sene sonra şimdiki eşim bana tekrar mesaj attı tam ben sevgilimden ayrıldıktan sonra. Depresyonda ve çok kötüydüm bu sebeple cevap verdim. Amacım sadece dertleşmekti. Her yerden engelliydi ama sanal numara satın alıp o şekilde ulaşabilmişti bana. Ben de bununla konuştum acımı hafifletir belki dertleşmek diye, ilk başta çok anlayışlıydı bana karşı o dönem çünkü. Neyse sonra sevgili olma, nişanlanma, evlenme bu süreçlere sürükledi beni ve çok ısrarcıydı bu konularda. Kaç kez ayrıldım, bırakmayı denedim ama o beni bırakmadı. Evlendik şimdi evliyiz sonuç olarak ama ben o geçmişteki bana yaşattığı şeyi atlatamıyorum. Bunun için psikologa gidip terapi de alacağım ama eşimle de olmuyor yapamıyorum. Kendimi çok kötü ve değersiz hissediyorum. Diğer kızla olamadığı için benimle olmuş gibi hissediyorum. Evlilikte çok ilgili, ayrılınca kapında yatıyor peşimde koşuyor o konuda sıkıntı yok ama aynılarını diğer kız için de yapmıştı. 1 sene dolmadan da boşanamıyormuşum anlaşmalı olarak. Çekişmeli olmasın yıllarca sürmesin diye 1 senenin dolmasını bekleyip sonra anlaşmalı boşanacağım. Duygusal bağ kuramadım eşimle ve kuramıyorum. İçim hep huzursuz. Hata yaptım evlenmekle. Evliliğimde kendimi duygusal olarak çok ama çok yalnız hissediyorum. Eşim ilgisiz ve odun değil. Aksine bana çok düşkün ama beni anlayabiliyor musunuz? O kadını tercih etti ve istedi ama 3 sene boyunca kadın bununla buluşup reele dökmediği için bu benimle evlendi ve ben bunu aşamıyorum. O kadın şimdi gelse ona yazsa belki ona gidecek ve bu çok ağır bir şey

Evliyim ama çok mutsuzum ve kendimi çok yalnız hissediyorum. Eşimle bağ kuramıyorum, bu evlilik nasıl geçer?
Cevapla