Evliyim ve çocuğum var ama neden hâlâ böyle yalnız ve mutsuz hissediyorum?

bekarken evlenince gecer diyordum icimde surekli yalnizlik mutsuzluk hissi var cok fazla cevrem yok anne baba yok kardesim yok akraba pek yok arkadasim falanda yok ondan olabilir mi?

Evliyim ve çocuğum var ama neden hâlâ böyle yalnız ve mutsuz hissediyorum?
Cevapla