Erkek arkadaşıma çekim hissetmiyorum ama yanında huzurluyum, bu duygusal çekim zamanla oluşur mu?

Erkek arkadaşımla sarıldığımda, öpüştüğümde bir şey hissetmiyorum, çok yükselmiyorum. Ama onun yanında çok huzurluyum, kafalarımız uyuyor. Ama ona bir şey hissedemediğim için başkalarına karşı çekim hissediyorum. Sizce zamanla ona da hisseder miyim? Neden hissedemiyor olabilirim?
Erkek arkadaşıma çekim hissetmiyorum ama yanında huzurluyum, bu duygusal çekim zamanla oluşur mu?
Cevapla