Erkek arkadaşımı seviyorum ama içime sinmeyen durumlar oluyor, bu his neden olabilir?

10aydır sevgiliyiz ilk başta arkadaşımın israruyla konusmaya başladım daha önce hiç erkek arkadaşım bile olmadığı için sıcak bakmıyorum. Daha sonra ona normalmsevgililer gibi olmak istemediğimi söyledim o da buna saygı duydu ben batidan biriyim erkek arkadaşım ise kürt. Büyük bir ailesi var ve birkaç kavga olayları olmuş bana ilk başlarda bunları anlattı. Daha sonra ben onun instagramda silahlı fotoğrafını gördüm sevgili olmadan önce yoktu arşivlemiş onu gorunce soğudum hemen fotoğrafı kaldırdı ve polis olmak çok istiyordu ona özendiğim için koydum dedi. Bir de çok kıskanç beni kisitlamiyor ama evlendikten sonra belki kistlayacak simdi beni kaybetmekten çok korkuyor. Benden hoslanan biri olunca çok sinirleniyor ben de sevgilim oldugunu bilmiyorlar olabilir doyorum ama kimseyle gorusmuyir ve kotu oluyor o zamanlar. Onlari bana soruyir ne yaoacaksin dedigimde agIninbirnunu kiricam diyor başka kizlara da boyke yapamasinlar diyor. Ailesi çok kalabalık olduğu için ve doğulu olduğu için ailemin izin vermeyeceğini düşündüm ve 3. Ayda ayrılmak istediğimi belirttim benle ısrarla goruşmek istedi görüştüğümüzde ağladı ve ben ne istersem o yönde degisecegim dedi o gün hayır dedim gittim ama. ben de çok bağlanmıştır ve seviyordum 2. Gün bir şans daha verebilirim. dedim. Ondan sonraki ilişkinizde benim dediğimi yapan ve iplerin benim elimde olduğu bir ilişkim oldu. Ama beni kabullenmişti ve ben ne yaparsam yapayım bir şey demiyordu sanki nişanlısı gibi sahipleniyordu beni.3 ay elimi tutmadı ona rağmen memnunum halinden benim sinirlarima saygı duydu hep. Çoğu insanla arası iyi ve arkadaslariyla da hiç anlaşmazlık yaşadığın görmedim. Ben 6 yıl sonra evlilik düşündüğümü belirttim. hayqlim için dedim onun da kabul etti. Şu an bakınca çok anlayışlı her yönden bana bağlı ve sadık bir sevgili ama bana bu zamanda bu kadar bağlanması normal gelmiyor ve benim ailemin izin vermemesi çok olası gerekirse benden vaz geç ama ailenden vaz geçme diyor. Onu seviyorum ama aile yapıları, doğulu olması birçok kültür çatışması var ikimiz şu anda gayet iyi anlayabiliyoruz pekcok kişi bize imrenerek bakıyor bundan sonra ne yapacağımı bilmiyorum kapıldım bir rüzgara gidiyorum demek istemiyorum aklımı devre dışı bırakmak istemiyorum ikimizin de yaşadığı ilk sevgililik ilk olmak benim sözlerime kıymet vermesi , bana göre degismek için cabalqmsi , merhametli oluşu, saygılı oluşu benim çok beğendiğim yönleri ona göre bir yol çizmek istiyorum ama. icimde hep huzursuzluk var onun yanındayken aklıma gel iyir ama o yokken kötü şeyler geliyor aklıma

Erkek arkadaşımı seviyorum ama içime sinmeyen durumlar oluyor, bu his neden olabilir?
Cevapla