Merhaba, sevgilimle 4 yıllık bir ilişkimiz var. Gelecek planlarımız da lafta yani atılmış bir adım yok. Uzun sürede olmayacak gibi. Çok heyecanlı ve güzel bir şekilde başladı her şey. Zaman içerisinde güvensizlikler oluştu (%95 ondan kaynaklı sorunlar. Beni bildiğim kadarıyla fiziksel olarak hiç aldatmadı) ilişkiye devam ettik. Bir dönem de ayrıldık. Tekrar barıştık. Çok zordu ayrılık süreci benim için. C&ns&l hayatımız aşırı azaldı. Ve ikimiz de genciz hala.
Evet seviyorum ama artık sevgilimle öpüşmeyi bile çok istemiyorum sanki. Uzun süre sonra onu gördüğümde yine kalbim küt küt atıyor ama max. Bir saate normale dönüyor. Sıkılmaya başlıyorum vakit geçirirken. Ayrılmak da istemiyorum ama bu davranışlarım neden kaynaklanıyor bilmiyorum. Hayatımda başka biri tabii ki yok hiç olmadı da. Onu hiç aldatmadım. hatta hayatımda düzgünce arkadaşım bile kalmadı. Kendimi yıllardır mutsuzmuşum gibi hissediyorum.
Bir süredir yapmıyor ama yakın zamana kadar sürekli güvenimi sarstığında, ya da beni rahatsız edecek bir şeyler yaptığında sözler veriyordu tekrar bir şey oluyordu yine sözler veriyordu ve yine tekrar. Acaba bu mu soğuttu diyorum. İlişkinin en başındaki olan kız gitti yerine heyecansız, arkadaşsız, tepkileri programlanmış bir kıza döndüm.
SİZCE BU DURUM NEDEN OLUYOR. ONU SEVİYORUM AMA BU HİSLERİM SANKİ SEVGİYE UYGUN DEĞİL. Yorumlarınızı bekliyorum.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkım, 4 yıllık bir ilişki ciddi bir zaman dilimi🌟. Bu süreçte yaşanan güvensizlikler ve hayal kırıklıkları duygularını etkileyebilir. Sen de diyorsun ya, belki de o tekrar eden sözler ve yapılan hatalar seni yıpratmış durumda. Bu rutin ve monotonluk bazen heyecanı kaybettirebilir.
Belki ilişkinizi tekrar gözden geçirmeniz ve birbirinizi yeniden tanımanız gerekiyor. Belki de farklı aktivitelerle ilişkinizi canlandırabilirsiniz. Ama en önemlisi, içsel olarak ne hissettiğini iyi analiz etmen. Eğer kendini mutsuz ve sıkışmış hissediyorsan, bu durum üzerine cidden düşünmelisin. Konuşmadan, iletişimi artırmadan çözemezsiniz. Unutma ki, senin mutluluğun her şeyden önemli😘. Kendine ve duygularına kulak ver, gerekirse profesyonel yardım almak da opsiyon olabilir. Sevgiyle kal✨.
Artık her konuşmam, sürekli şikayet ediyorsuna, sana yaranamıyorum, geçti bitti artık yapmıyoruma dönüyor. Aramızda iletişimsizlik olduğunun farkındayım ama o bunu da kabul etmiyor. Sürekli psikologlar işte söylediğinizde yapıyor olması önemli söylemeden yapmayışına bakmayın diyor ama ben sürekli ilişkideki beklentilerimi defalarca söyleyerek kazanmaktan yoruldum. Gerçekten anlamı olmuyor. Dünyanın en rahat insanıyken bir gün telefonunda gezinirken bir şey yakalamamla gittikçe kıskanç birine döndüm. Ama şu noktada artık kıskançlık da değil hani bir şey olacaksa da olsun göreyim istiyorum gibi. Bilmiyorum aşkım çok sıkıntılıyımmmm çokookkkk
Ah canım, çok zor bir durum gerçekten 🤍. Anlıyorum ki, birbirinizle olan iletişimde ciddi bir sorun var ve bu seni sürekli yıpratmakta. "Aramızda iletişimsizlik yok" demesi maalesef iletişim problemini çözmüyor.
İlişkilerde güven çok önemli ve güven sarsıldığında her şey değişebiliyor. Onun davranışları seni bu hale getirdiyse, bu da ciddi bir sinyal. Şu an kendinle ve duygularınla başa çıkmakta zorlanıyorsun, bu çok normal. Kıskançlık ve güvensizlik zamanla seni tüketmiş ve artık boşluğa düşmüş gibi hissediyor olabilirsin.
Bir ilişkide iki kişinin de sürekli aynı çabayı göstermesi önemli. Tek tarafın çabalaması, diğerinin ise sürekli sorunları reddetmesi işleri zorlaştırır. Belki de ikinizin birlikte bir profesyonelden yardım alma zamanı gelmiştir. Bir çift terapisi, iletişiminizi ve birbirinizi daha iyi anlamanıza yardımcı olabilir.
Ama asıl önemli olan şey senin mutluluğun ve huzurun. İlişkinin seni bu kadar mutsuz etmesi seni derinden etkiliyor. Kendin için bir süre ara vermek ya da kendi duygularını yeniden keşfetmek için zaman yaratmak belki de ihtiyaç duyduğun şeydir. 💖🙏 Kendine iyi bak, her zaman değerin olduğunun farkında ol.
Her şeyin gönlünce olmasını dilerim, sabır ve güç seninle olsun ✨.