Erkek arkadaşıma karşı neden böyle hissediyorum, geçici mi?

Merhaba, sevgilimle 4 yıllık bir ilişkimiz var. Gelecek planlarımız da lafta yani atılmış bir adım yok. Uzun sürede olmayacak gibi. Çok heyecanlı ve güzel bir şekilde başladı her şey. Zaman içerisinde güvensizlikler oluştu (%95 ondan kaynaklı sorunlar. Beni bildiğim kadarıyla fiziksel olarak hiç aldatmadı) ilişkiye devam ettik. Bir dönem de ayrıldık. Tekrar barıştık. Çok zordu ayrılık süreci benim için. C&ns&l hayatımız aşırı azaldı. Ve ikimiz de genciz hala.
Evet seviyorum ama artık sevgilimle öpüşmeyi bile çok istemiyorum sanki. Uzun süre sonra onu gördüğümde yine kalbim küt küt atıyor ama max. Bir saate normale dönüyor. Sıkılmaya başlıyorum vakit geçirirken. Ayrılmak da istemiyorum ama bu davranışlarım neden kaynaklanıyor bilmiyorum. Hayatımda başka biri tabii ki yok hiç olmadı da. Onu hiç aldatmadım. hatta hayatımda düzgünce arkadaşım bile kalmadı. Kendimi yıllardır mutsuzmuşum gibi hissediyorum.
Bir süredir yapmıyor ama yakın zamana kadar sürekli güvenimi sarstığında, ya da beni rahatsız edecek bir şeyler yaptığında sözler veriyordu tekrar bir şey oluyordu yine sözler veriyordu ve yine tekrar. Acaba bu mu soğuttu diyorum. İlişkinin en başındaki olan kız gitti yerine heyecansız, arkadaşsız, tepkileri programlanmış bir kıza döndüm.

SİZCE BU DURUM NEDEN OLUYOR. ONU SEVİYORUM AMA BU HİSLERİM SANKİ SEVGİYE UYGUN DEĞİL. Yorumlarınızı bekliyorum.

Erkek arkadaşıma karşı neden böyle hissediyorum, geçici mi?
Cevapla