Erkek arkadaşım yanımdayken fazla duygusallaşıyor?

Benim onu bırakacağımı düşünüp her gün en az bir kere: benden soğuma, seni çok seviyorum, lütfen ayrılmayalım, beni bırakma gibi kelimelerle ağlıyor onu bırakma gibi bir düşüncem asla yok. onu çok seviyorum ama kaybetme korkusu o kadar fazla ki bütün gün peşimden ayrılmıyor. asla şikayetçi değilim onu çok seviyorum ama gözümün önünde kendini yıpratıyor bir dediğimi iki etmiyor kendi mutluluğunu bir kez olsun düşünmüyor kendini biraz olsun düşünsün istiyorum çünkü onu çok seviyorum geçmişinde de terk edilmemiş niye böyle davrandığını anlayamıyorum. artık nasıl teselli vereceğimi şaşırıyorum onu böyle gördükçe benim içim acıyor bazen acaba ben mi yanlış bir şey söylüyorum ondan mı bırakacağımı düşünüyor diyorum sonra soruyorum “hayır tek doğrum sensin ben seni kaybetmek istemiyorum, sana yetemiyorum, sevgimi gösteremiyorum” diye beş saat ağlayarak anlatıyor semptte herkesin görünce geri adım attığı adamı benim yanımda benim için parçalanırken görmek kalbimi acıtıyor

Erkek arkadaşım yanımdayken fazla duygusallaşıyor?
Cevapla