Erkek arkadaşım duygusuz mu yoksa bana mı belli etmiyo?

2 yıla yaklaştı artık ilişkimiz. Ama şu zamana kadar sadece bana 1 kere sana güveniyorum dedi. Bana güvendiğini bildiğim halde bunu bana söylemez. Köpekler gibi özlediğibi bilsemde seni özledim demez. Arkadaşlarına benden bahseder ama nasıl bahsettin dediğimde bahsettim işte der anlatmaz. Seni seviyorumu öyle çok sık kullanmaz. Neden hiç bunları demiyosun dediğimde evimizi yapıyorum yeniliyorum işte ailem seni biliyo annem seni arıyo halini hatrını soruyo ablamlarla çıkıp hep beraber geziyoruz evlenceğim kızsın işte daha ne istiyosun illa bunları dile mi getirmem lazım diyo. Neden böyle bu benim herif azıcık dillendirse nolur yani
Erkek arkadaşım duygusuz mu yoksa bana mı belli etmiyo?
Cevapla