sevgilim sürekli aptalca şeyler yapıyor, bundan birkaç ay önce yurtdışındayken bir kadınla flört edip çok zengin bununla evlenip vatandaşlık alayım sonra seni yanıma alayım gibi saçma bi şeyle gelmişti sonra ben ayrılınca defalarca özür diledi kendini yırttı şaka yaptım canım geldi falan dedi. ben bu çocuğun ilk kız arkadaşıyım bazı hatalar yapması çok normal ama daha az önce param bittiği için yemek alamıyordum ve sabahtan beri sadece bir poğaçayla günü geçirdim yanımda olduğu için bişey yemediğimi de gördü. öğrenciyim ve çoğu zaman ailemden para istemek çok zor oluyor ki yarın günübirlik gezi planımız vardı onun için para istemem gerektiğinden bugün ailemden para istemek çok zor geldi. bugün aç olduğumu bilmesine rağmen sana yemek alırım ama ailemin gönderdiği parayı sana harcamak istemiyorum dedi. ( ki benim annem o yurt dışına giderken ona maddi yardım etmişti) eve geldiğimde de yiyecek bişey bulamadım evi boşaltmaya çalıştığım için yenilerini almadım hiç. sonra whatsapp tan çok açım beş kuruş param yok yazdım çocuğa bana verdiği cevap ise ‘hm’ oldu. bunun üzerine ailemi aradım mecbur para istedim. bi arkadaşımı aradım açım dedim daha bişey dememe vakit kalmadan kız hemen knk hemen para atıyorum git bişey al kendine aç bırakma dedi ben de yok saol ailem attı dedim. yani herkesin anlayabileceği bişey bu bence. bir insan açım ve param yok diyosa niyeti bellidir. çocuğun parasını yemek gibi bir amacım yok şu zamana kadar hiç para harcatmadım yediğimi içtiğimi kendim ödedim. o ödese bile geri atmaya çalıştım hep. sorunu anlattığım kişiler tatil planını iptal et ciddiye alsın durumu dedi, iptal ettiğimi sevgilime söyleyince çocuk çıldırdı. para istiyosan bana gelip dümdüz söyleseydin eğer tatile gitmeye planın yoksa tüm yediğini içtiğini ben ödeyim yeter ki planı mahvetme falan dedi yalvardı baya. (beraber son günümüz yarın memlekete dönüyoruz ikimiz de) sürekli böyle bişey oluyor ya anlamamazlıktan geliyo yaptığı şeylerin ne kadar ciddi olduğunu bilmesine rağmen sorumluluk kabul etmemek için beni manipüle ediyo ya da gerçekten canım bilmiyorum. sürekli bu tarz şeyler yaşıyoruz her gün. bu küçük bi örnek. artık bilerek mi yapıyo yoksa cidden canım mı bilmiyorum çok psikolojim bozudu. uzun süredir beraber olduğumuz için çok alıştım kendimi ondan ayrı düşünemiyorum hiç hazır değilim ayrılığa. allah rızası için buraya kadar okuduysanız cevap verin çok kötü hissediyorum. ben bu çocuğa haksızlık mı yapıyorum yoksa bu çocuk suçlu da kendini mi aklıyor?
Erkek arkadaşım anlamamazlıktan mı geliyor yoksa cidden canım mı?
Güncellemeler
+1 yıl
başlıkta normalde yoksa cidden canım mı yazıyo ama nedense canım olarak değişmiş
Güncellemeler
+1 yıl
yine canım yazmış sansür flan uyguluyolae herhalde canım yerine yazan şey ‘s. ala. k.’. arkadaşlar :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Seni anlıyorum yaptığının doğru veya yanlış olduğunu en iyi vicdanın bilir. Bellii ki rahatsız olduğun için vicdanın tercümesi olmuş bu durumu buraya yazman. Şu soruyu sor bu cocuğu ne kadar seviyorsun
gerçekten seviyorum ve bırakmak istemiyorum ama sürekli bana zarar veriyor ve iki dk sonra yağ gibi sıyrılıyor işim içinden kafayı yiycem artık kendimi sorguluyorum ben mi hatalıyım diyorum sorun bende mi diyorum
Sana değer veriyorsa ilgilen yoksa sen de kendini heder etme derim Sonuçta acı çeken sensin
Yani sevgilin canım değil bence anlamamazliktan geliyor gibime geldi
çoğu şeye kafası zehir gibi basıyo ama sosyal ilişkilere gelince böyle oluyor neden bilmiyorum ağlamaktan gözüm çıktı
Ağlamanı gerektircek bi durum yok. Kendisiyle bu durumu bence sakince bir konuş neden böyle yaptığını sor. Elbet bir sebebi vardır diye tahmin ediyorum. Baktın cevap veremiyor cidden o zaman ilişkinizi baştan gözden geçirin. Yani konu basit gibi ama açsın sabahtan beri yemek yememissin ki öğrenciyim diyorsun kendis sadece hm diye cevap veriyorsa evet gariplik var ama şöyle bir durumda var paranın olmadığını bilmiyorda olabilir. Biliyor muydu?
paramın olmadığını biliyo tüm gün beraberdik param yok dedim bişey yemedim sonra gelip bana ben alırdım da annemin parasıyla alamam kısıra bakma dedi benim annem ona hiç sormadan para vermişti yırt dışına giderken ki hala geri ödemedi, ödemesi önemli de değil o an ihtiyacı vardı verdik isterse hiç ödemesin ama gelip de anamın parasını yedirmem deyince kötü oluyorum. kış dönemiydi
hiç birimiz çalışmadık öğenciyiz hepmiz ama birinin yardıma paraya ihtiyacı oldu mu ana baba parası demeden koştuk. anlamıyorum gerçekten anlamıyorum ya
Valla güzelim al karşına konuş yarın konuş hatta direkt neden yaptığını sor banada garip geldi gerekirse bu annenin yaptığı şeyide yüzüne vur. Ama mevzu sadece para gibi konuşma zor zamanlarimizda yardımcı olmayacaksak vb şeylerden bahsetki amacının sadece para olmadığı anlaşılsın yani şöyle de zor zamanlarimizda birbirimize destek olmayacaksak ne anlamı var annem sana zamanında çok oldu ama sen annemin parasını sana yedirmem resmen dedin çok ayıp bu annenin parasında gözüm yok vs. Şeylerden damara gir. Dediğim gibi mevzuyu zor zamanlara getir.
dediklerini aynen söyledim zaten kendini öyle bi savundu ki yine suçlu hissetmeye başladım. ailem ve arkadaşlarım da tam tersi sen haklısın diyo bilmiyorum acaba kandırılıyo muyum yoksa çocuk kendine bile inandıracak kadar iyi mi manipüle ediyo
Manipüle ediyor ve sende inanıyorsun buna. İnanma kanma kendini kurnaz sanıyor herife bak karşımda olsa neler neler der o manipüleyi kendisine çevirir yerin dibine sokardim bu ayibindan dolayı. Sen ufaktan ayrılık düşünmeye basla bence.
bilmiyorum artıları de eksileri de yüzde elli yüzde elli şu an. ne yapacağımı bilmiyorum ki şu an ayrılığa hazır hissetmiyorum yazın kendi işimi kurmak için çalışıcam ve eğer ayrılırsam bunun üzüntüsünü kafamdan atamam büyük ihtimalle ve yazı depresyonda geçiririm. ayrılmayı düşünsem bile doğru zamanı beklemem lazım bana bir yamuk daha yapması lazım ki ben de kafamda bitirebileyim. çünkü ben bir insanı kafamda bitirdiğimde bir daha asla ama asla o kişiyle konuşmam hayatım boyunca bir istisna bile yapmadım bu konuda ama şu an bunu yapabilecek durumda değilim çünkü hala eksileri ağır basmıyor burada anlattığım şeylere göre evet tam bir eksi ama yaşadığımız onca güzel şeyi ve aramızdaki uyumu bir anda çöpe atamam. geri kafalı olsa da şu ana kadar entelektüel açıdan en iyi uyum sağladığım erkek kendisi bu yüzden tam emin olmadan ayrılırsam bunun pişmanlığı kalıcak
Ne zamandır sevgilisiniz?
Sende hala konuşmaya devam ediyorsun öyle mi? Bu kafada devam edin size acımıyorum
ne yapsaydım biladerim ordan bakınca çok kolay görünüyor olabilir ama en ihtiyacım olduğu dönemde yanımda kimse yoktu bu çocuk vardı birbirimize çok uyum sağladık. artılarıyla eksileriyle tartmayıp bi anda kaç aylık ilişkiyi kesip atayım mı? ne bekliyosun?
Amg çocuk zengin bir kadın bulup evlenmekten bahsediyor sen hala sevmekten bahsediyorsun. Biraz irade ya. Kaç yıllık Karı kocalar boşanıp hayatına devam ediyor.
o zaman zaten ayrıldım ama çok yırttı kendini süreli açıkladı daha önce sevgilim olmadı ben bunu şaka olarak söyledim seni agamla karıştırdım aramızdaki yakınlığı dedi. arkadaşıma yapacağım şakayı sana yapmamam gerekiyordu dedi benim kafam geri basmıyor dedi ve gerçekten de kafası bazen basmıyor ince şeylere ve asla onun dışında başka kimsede gözü yok bir kere olsun başka bir kızla bir bakışını bile görmedim, ki normal kızlar ilgisni de çekmiyor aramızda özel bi ilişki var. afedersin istese de ilişki kuramıyor yani öyle diyim diğer kızlarla. o yüzden aldatma gibi bir durum söz konusu değik ama bu kadar geri kafalı mı dediği gübi bilmiyorum cidden
İlişki kuramıyor derken? Gay falan mı?
yok dominant kadın seviyor
Aha 😂 benim gibi
abi dominant kadınların soyı zaten tükeniyor geri kalan 2-3 tanesini de böyle harcamayın ya cidden
Ben bişey harcamıyorum amg ben nasıl suçlu oldum şimdi 😂
banane senden amg bana yardım et bu çocuk harbi basmıyor mu yoksa anlamamazlıkyan mi geliyo
Bilmiyorum daha detaylı konuşmak lazım
valla daha önce bu sitede millet bişeyler yazıyo du ben de habajjskwks mallara bak diye okuyodum hayatımda ilk defa bu siteye bişey yazdım ve sorguluyorum şu an
Ya büyük konuşmamak lazım 😊
valla ya ne hallere düştük neys ben başlığı siliyorum yine iş başa düştü aklımı kullancam sanırım ( femdomcu gençlik ölmez )
Yardımcı olurum da daha çok detay lazım
Sıkıntılı işler
Eşek olsa anlar 😂
diyosun :/
Tabi