Erkek arkadaşım anlamamazlıktan mı geliyor yoksa cidden canım mı?

sevgilim sürekli aptalca şeyler yapıyor, bundan birkaç ay önce yurtdışındayken bir kadınla flört edip çok zengin bununla evlenip vatandaşlık alayım sonra seni yanıma alayım gibi saçma bi şeyle gelmişti sonra ben ayrılınca defalarca özür diledi kendini yırttı şaka yaptım canım geldi falan dedi. ben bu çocuğun ilk kız arkadaşıyım bazı hatalar yapması çok normal ama daha az önce param bittiği için yemek alamıyordum ve sabahtan beri sadece bir poğaçayla günü geçirdim yanımda olduğu için bişey yemediğimi de gördü. öğrenciyim ve çoğu zaman ailemden para istemek çok zor oluyor ki yarın günübirlik gezi planımız vardı onun için para istemem gerektiğinden bugün ailemden para istemek çok zor geldi. bugün aç olduğumu bilmesine rağmen sana yemek alırım ama ailemin gönderdiği parayı sana harcamak istemiyorum dedi. ( ki benim annem o yurt dışına giderken ona maddi yardım etmişti) eve geldiğimde de yiyecek bişey bulamadım evi boşaltmaya çalıştığım için yenilerini almadım hiç. sonra whatsapp tan çok açım beş kuruş param yok yazdım çocuğa bana verdiği cevap ise ‘hm’ oldu. bunun üzerine ailemi aradım mecbur para istedim. bi arkadaşımı aradım açım dedim daha bişey dememe vakit kalmadan kız hemen knk hemen para atıyorum git bişey al kendine aç bırakma dedi ben de yok saol ailem attı dedim. yani herkesin anlayabileceği bişey bu bence. bir insan açım ve param yok diyosa niyeti bellidir. çocuğun parasını yemek gibi bir amacım yok şu zamana kadar hiç para harcatmadım yediğimi içtiğimi kendim ödedim. o ödese bile geri atmaya çalıştım hep. sorunu anlattığım kişiler tatil planını iptal et ciddiye alsın durumu dedi, iptal ettiğimi sevgilime söyleyince çocuk çıldırdı. para istiyosan bana gelip dümdüz söyleseydin eğer tatile gitmeye planın yoksa tüm yediğini içtiğini ben ödeyim yeter ki planı mahvetme falan dedi yalvardı baya. (beraber son günümüz yarın memlekete dönüyoruz ikimiz de) sürekli böyle bişey oluyor ya anlamamazlıktan geliyo yaptığı şeylerin ne kadar ciddi olduğunu bilmesine rağmen sorumluluk kabul etmemek için beni manipüle ediyo ya da gerçekten canım bilmiyorum. sürekli bu tarz şeyler yaşıyoruz her gün. bu küçük bi örnek. artık bilerek mi yapıyo yoksa cidden canım mı bilmiyorum çok psikolojim bozudu. uzun süredir beraber olduğumuz için çok alıştım kendimi ondan ayrı düşünemiyorum hiç hazır değilim ayrılığa. allah rızası için buraya kadar okuduysanız cevap verin çok kötü hissediyorum. ben bu çocuğa haksızlık mı yapıyorum yoksa bu çocuk suçlu da kendini mi aklıyor?

Güncellemeler
+1 yıl
başlıkta normalde yoksa cidden canım mı yazıyo ama nedense canım olarak değişmiş
Güncellemeler
+1 yıl
yine canım yazmış sansür flan uyguluyolae herhalde canım yerine yazan şey ‘s. ala. k.’. arkadaşlar :/
Erkek arkadaşım anlamamazlıktan mı geliyor yoksa cidden canım mı?
Cevapla