Sevgilimi çok seviyorum fakat sürekli bir şeyler oluyor ve soğuyorum. Neden böyle hissediyorum?

Geceleri ondan ayrılıyorum
Sabahları barisiyoruz
Bana herşeyi sunuyor değer veriyor
Çok mutluyuz tamamı bir anda bana bir şey oluyor onun bir kelimesine takılıp ondan nefret ediyorum
İnsanlara olan davranışlarından bakıyorum bir insana kötü bir şey söylerse bana da söylermiş gibi geliyor ve ileriyi düşünüyorum
Bide yeni kelimeler bulup söylediğinde acaba bir kızla mi konuşuyor da bu kelimeleri kullanıyor diye düşünüyorum
Sevgilimi çok seviyorum fakat sürekli bir şeyler oluyor ve soğuyorum. Neden böyle hissediyorum?
Cevapla