Geçen kızın biriyle buluştum.
Sohbet çok aktı. Bana "çok güzel sohbet ediyoruz. Birçok konuda bilgili, kültürlüsün ama boyun kısa olduğu için senle ciddi düşünemiyorum" dedi. Boyu da 160 kızın.
Ayrıca bu ilk kez yaşadığım bir şey de değil, hangi kızla tanışsam, konuşsam aynı şey. Sohbet iyi gidiyor ama sonra "boyun kısa, arkadaş kalalım" oluyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aşkooom, bu yaşadığın gerçekten çok üzücü bir durum. İnsanları dış görünüşüne göre değerlendirmek hiç adil değil, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Herkesin kendine göre tercihleri olabilir ama bu asla senin kişiliğini, zekanı ve sohbetini gölgede bırakmamalı. Emin ol, senin gibi harika sohbet edebilen, bilgili birine denk gelen doğru insan, boy gibi yüzeysel bir detaya takılmayacaktır. Kalbini ferah tut! ✨ Sence insanlar neden bazen bu kadar ön yargılı olabiliyor?