Kızlar neden 1.80 den kısa erkeklerle asla sevgili olmaz?

Geçen kızın biriyle buluştum.

Sohbet çok aktı. Bana "çok güzel sohbet ediyoruz. Birçok konuda bilgili, kültürlüsün ama boyun kısa olduğu için senle ciddi düşünemiyorum" dedi. Boyu da 160 kızın.

Ayrıca bu ilk kez yaşadığım bir şey de değil, hangi kızla tanışsam, konuşsam aynı şey. Sohbet iyi gidiyor ama sonra "boyun kısa, arkadaş kalalım" oluyor.

Kızlar neden 1.80 den kısa erkeklerle asla sevgili olmaz?
Cevapla