1 ay
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Kötü değil kulağa hoş geliyor 😀
İlk buluşmamız için daha özenle düşünülmüş bir yer olabilirdi ki başta kebapçı olmasına da takmadım bana mekanı bir attı esnaf lokantasından hallice bir yer
boş ver yaa takılma doğallık iyidir kasıntı olup kendini bir b*k sanmasından iyidir
Öyle değil fazla özensiz kasıntı olmasın tabii ama bu karşıdaki insana aşırı böyle özensiz gibi üstelik eski kız arkadaşıyla burada yazışmaları duruyor ve benle konuştuğu hesabı aynı yani onları silmeye bile tenezzül etmemiş
Böyle biriyle neden sevgili oluyorsun? Adamın aklı hala eskilerde sen gelmiş burada kebap diyorsun şaka mısın 😅
Hala eskilerde değil eski yazışmaları duruyor ayrılmadan öncekiler onu diyorum ayrıca sevgili de olmadık beni görmedi bile burada konuştuk ilk kez buluşacaktık yani ne o beni gördü ne de ben onu
Anladım ama o yazışmaların orada durması saygısızlık silinmesi gerek onun dışında hakkınızda hayırlısı kebap iyidir ama afiyet olsun 😀
Sabah engelledim artık her türlü özensiz biri olacak biri değil yani
Miss gibi
Nickini beğendim yorumuna katılmıyorum
Neden
Gidemem
Aynen öyle
Evlen
Saçmalamayın ya
miss
Diğer yorumları okursanız olayı daha iyi anlarsınız
Hemen evlen
Diğer yorumları da okursanız konuya biraz daha hakim olursunuz
Evlen onunla
Dalga geçmeyin ya of diğer yorumlara da bakın bi olaya tam hakim olmak için
Ocak başı iyidir
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Kafe olsaydı da olurdu ama belli ki aç olacağını düşünmüştür 🤷🏻
Görgüsüz hareket geldi açıkçası ona dedim zaten sen bundan sonra karnını iyice doyur sonra bir kızla mekan ayarlaması yap dedim
Sert çıkmışın. Zaten bundan sonra da davet etmez büyük ihtimalle
Nasıl yani neresi sert olmuş anlamadım
Neyse geçmiş gitmiş gün. Yeni maçlara bak sen
Sabah direkt engelledim zaten çünkü burada eski sevgilisiyle olan yazışmalarını bile silmemiş aşırı özensiz biri sabah direkt engelledim
İyi yapmışsın
Samimi ve yemeyi seven
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Diyelimki ilk buluşmada seni çin lokantasına götürdü yine saygısızlık olarak düşünürmüydün
Düşünmezdim bunu da başta öyle düşünmedim zaten ama bana mekanı attı bir baktım esnaf lokantasından hallice bir yer
Belki yemekleri güzeldir ama yeri ve müşterileri önemli. Bir bayanın rahat etmeyeceği bir yerse haklısın
Yemekleri güzelmiş güya ama bir baktım esnaf lokantası gibi bir yer ilk buluşma için olacak bir yer değil bu yüzden özensiz buldum ve saygısızlık buldum
Rahatsız olacağın bir yerse hiç gitme
Zaten sabah engel attım burada başka bir kızla da sevgilim diye eski yazışmaları falan duruyordu sabah onları da görünce direkt engelledim zaten
Öyleyse iyi yaptın
Gitmem
Saygısızca geldi bana
Adamın dibi derim
Dalga geçmeyin ya
Ciddiyim
Bana özensiz teklif gibi geldi çnkü ilk buluşmamız
Saçmalama sahip çık bırakma
Neye sahip çıkayım😂😂
Adama işte😀
Valla konuşmayalım dedim ona
kotuu
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Seni düşünüyor
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Niye saygısızlık olsun seni lüks ama doyurmayan yerlere götürmek yerine (belki bütçesi yetse götürecek) gerçekten ağız tadıyla karnını doyuracağın bir yere gotürmüş. Ayrıca yapmacık davranmak yerine net davranmaya çalışıyor. Seninle cinsellik hedeflemek yerine hayat hedefliyordur
Ama ben ona sordum dedim ki daha önce hiç bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu buraya getirdin mi dedim hayır dedi yani kız şanslıymış dedim sanki bana hakaret ediyor gibi geldi açıkçası küfür yemiş gibi oldum öyle hissettim biraz daha özenli olabilirdi ya da parkta buluşsak bile daha elit ve daha ciddi kaçardı diye düşünüyorum
Valla güzel olur
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Yok canım neden öyle düşünüyorsun ilk buluşmada yerin ne önemi var önemli olan insanlık saygı dir
Bana küfür etseydi bu kadar etkilenmezdim ağrıma gitti bir de sordum dedim ki sen hiçbir kızla buluştun mu dedim evet dedi nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi ya madem öyle bana bu hakareti neden yapıyorsun dedim iğrenç
Ağzın et görsün mk
Ben her zaman yiyorum canım rahat ol sen mk istersen seni götürsün iyice doyasın kafan küçülür belki koca kafan 😂😂
Normal
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Aşko ama erkek nasıl biri böyle ben kendim için söyleyeyim yani ben sıradan Anadolu çocuğuyum her gün bowl yemiyorum. Çocuk naısl
Mesele kebapçı değil ki ya bir kızla ilk buluşma için kebapçı uygun mu sence
Aşko direkt kebapçı mı çok iyi yerler var ama
Hani mekan nasıl
Mekan varoşun dibi
Bilemedim ya bence yine de git
Bana küfür etseydi bu kadar etkilenmezdim ağrıma gitti bir de sordum dedim ki sen hiçbir kızla buluştun mu dedim evet dedi nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi ya madem öyle bana bu hakareti neden yapıyorsun dedim iğrenç
Abartma git dene
Üye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Bu siteden biri miydi buluşacağın
Evet
Buradan biriyle zaten olmaz iyi yapmışsın
Samimi
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Bence assiri komik ve bı okadar eğlenceli
Kronun teki derim
Adam gibi adam
Giderim kebspçıya
Ne düşünelim
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Abartılacak bir şey yok aslında niye takıldım onu anlayamadim
Bana saygısızlık geldi bunu hak etmiyorum ya küfür etseydi daha iyiydi
Senin tercihin ama gözünde buyuttugun kadar bir şey yok saygısızca bir davranista değil aslında yemek yemek bir kültürdür
Mesele yemek yemek değil bir kızla buluşacaksın biraz özenli olmak gerekmiyor mu bir de ben ona sordum dedim ki sen daha önce bir kızla buluştun mu hiç dedim evet dedi onu buraya götürdün mü dedim hayır dedi yani bana özel hakaret mi etti valla anlamadım gerçi beni görmedi bile anlamadım gerçekten küfür etseydi daha az kırılırdım
Özenle gittiğin mekan biraz baglamsiz olmuş dış görünüşüne özen gösterebilir katılıyorum ama mekan o kadar önemli değil bence
Bana küfür etseydi bu kadar etkilenmezdim ağrıma gitti bir de sordum dedim ki sen hiçbir kızla buluştun mu dedim evet dedi nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi ya madem öyle bana bu hakareti neden yapıyorsun dedim iğrenç
Tam benlok kız derim
Soruyu tekrar okur musun
Partnerimi düşünerek söyledim
Güzel güzel fakat ben o kafada değilim hiç ya
Elimden tutup o soksun beni kebapçı ya
Konu kebapçı da değil aslında bizim durumda karşıdaki kişinin özensizliği zaten diğer yorumları okursanız anlarsınız sorunun kebapçı olmadığını
Onu anladım orası basbaya fiyasko ondan olmaz bence eş
Okudunuz mu diğer yorumları
Sabah engellendi zaten direkt bırak eş olmayı hiçbir şey olacağını düşünmüyorum
Romantik lik 0
Evlen benle derim
Neden böyle dedin bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Nesi saygısızlık be sen nereye götürsün isterdin
Ölurüzzz
Diğer yorumları okursanız daha iyi anlarsınız
Tatlı bence
Diğer yorumları okursanız daha iyi anlarsınız
Olmaz
Engellendi zaten
Doöru aım atmışsın
Parası bol
Ya ne demezsin
Adamsın kız senı tanısam sırdaşım olurdun sen ne tatlısın ya
Nerden bu kanıya vardınız anlamadım
Burada olmaz
Olmasın da zaten
Güzel bence
Bana küfür etseydi bu kadar etkilenmezdim ağrıma gitti bir de sordum dedim ki sen hiçbir kızla buluştun mu dedim evet dedi nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi ya madem öyle bana bu hakareti neden yapıyorsun dedim iğrenç
Babanla git
Babamla gidiyoruz zaten de konuyla alakası ne
evlenilir
bana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
bilmem bana samimi gelirdi açıkcası ama bi yandan da haklısın ilk buluşma özel bir andır ve insan daha iyi bir ortama gitmek ister
Bana küfür etseydi daha az kırılırdım ona sordum daha önce bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu buraya getirdin mi dedim hayır dedi yani bana hakaret mi etmek istedi anlamadım ama beni görmedi bile gerçi ama saygısızlık geldi bana