Böyle bir erkek olabilir mi? Saçma değil midir yani. Düşünün ilk buluşma...
Bunu yapan erkeğin hanzo olduğunu düşünürüm.
Bunu yapan erkeğin hanzo olduğunu düşünürüm.
20 tl mi:) bir kahve bile etmiyor ya. en az 200 TL olmalı bence. zaten bir yemek 100 tl den aşağı değil. kahve ve tatlı desen 200 tl yi buluyor. en azından bende öyle oldu her ne kadar sonuç iyi olmasada:)
Abi belki çocuğun parasi yok yani ilk buluşmayı veya başka bir buluşmada hesabi erkek ödeyecek diye bir şey yok yani sen ona güvenerek para almadiysan senin hatan bence
Cevap
12Cevap
Ok paran yok anlarim da abi neden cafeye gidiyorsun o zaman ya da ok yine paran yok anlarim o zaman parana gore bisi siparis et?
Kiz haklı
Ben de olsam bidaha bulusmak istemezdim
Kurnazlardan nefret ederim
Gel sahilde oturup sohbet edelim deseydi
Caf3ye goturup kiza kendine kahve ismarlatani da ilk defa gordum.
Cocuk ismarlasin demiyorum zaten herkes kendisine alsin ama bu gitmis kiza aldirtmis
Bir şey düşünmek zorunda değilim bana ahlâkı, sadakati, sevgisi, ilgisi, temiz, özenli olması lazım önce bunlara bakarım
gelebilir sorun olmaz erkek ödemek zorunda değil, maddi durumu iyi olmayabilir vb. herkes kendi yediğini ödeyebilir normal bir şey
Niye para için mi onlasın sen ismarla bu sefer ilk buluşmada illa erkek yapıcak sanki
Hanzoluk sende var. Empati yeteneğini kaybetmis bir hanzo olmaya devam etmek istemiyorsan empati ve insanlarin kötü durumda olabileceğini göz önünde Bulundur (hakaret etmiyorum ama düşüncen çok yanlış)
Hesap sana patladı heralde ondan sinirlendin. 20 TL ile dışarı bile çıkılmaz bu ara linç etmişler ama haklılık payında var.
Parası için mi buluştun asıl sensin hanzo sinir oldum
Parası o kadar vardır belki. Ne yiyip içtiniz?
E hesabı nasıl ödediniz?
Çocuk iyi yere tezgah açmış :D
İlk buluşmada paranı yemiş yani öyle bir mekana 20 lirayla gidiyor saçma ya piyasadan haberi yok ya da kasten yapmış senin ödeyeceğini bildiği için :D Kahve lezzetli miydi bari :D
Yarasın tosuna
Sende kaç lira vardı 😂😂
Hesabı sen ödemeşsin galiba bu kadar sinirli olman o yüzden sanırım 😂😂
😂😂
Ben de senin hanzo olduğunu düşünüyorum
Erkek olmadığını düşünürüm
Olabilir neden olmayacak
Parası yoktur.
naapsın
Senin kaç tl vardı
Bin TL cebimde yoksa bi bayanla dışarı çıkmam
Ekonomi kotu hocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?