İlk buluşmada kelle paçaya götüren erkek ile ilgili ne düşünürsünüz 🤔?

İlk buluşmada kelle paçaya götüren erkek ile ilgili ne düşünürsünüz 🤔?

Ne düşünülür hiç bilmiyorum. Açıkçası benimle dalga mı geçiyor diye düşünürüm. tiyemi alıyor beni. ? Cunki bu olay yol yordam bilmekle alakalıdır. İlk buluşmada insan salmamali. Aşırı salmislik , rahatlık , laubalilik var mı diye hemen karaketerini incelerim. cunki bu yemek ilk bulusmada yencek bir yemek degilidr. Uymuyor. Karsimda Recep İvedik ruhu taşıyan bir adam olsun istemem :))
Cevap
8Cevap
ben götürmezdim. romantik yere götürürüm sevdiğim kadını
Gusam mı hocam Gusam mı
https://www.youtube.com/embed/siZ7SeIYpN4Vahşet görüyorum gan görüyorum hocam 🤣
😂😂
Aslında normal bir şey ancak, o tarz erkekler bir tık davar oluyor bilemedim. Ben ilk buluşmada tatlıcıya gitmek isterim)
Neden davar olsun 🤔
Davar iste
Bir senedir içicem hala içmedim, garip karşılamazdım🤣
neden içmedin 🤔
neden 🤔 neden dedim erteleme sonuç sebebi soruyorum 🤔
neyden kaçıyorsun :o
hiç farketmedik biliyor musun 🤔
Biraz kivran diye 🤣
değilim 😏
Sakatat seven biri değilim, saçını başını yolarım onun 🤣
Korkmuştur artık sana çıkma bile teklif etmez 😱
Savcılığa gidip uzaklaştırma kararı çıkarıyordur şimdi 😱
Kelle paçaya işkembeye yok diyen kıza o anda yol veriririm
Adam adam
Eeee kırmızı çizgimiz hatta yenge olsun enişte olsun bile kabul etmiyoruz
Diyen de kötü hacı ben hatun yüzünden kilo aldım 🤣 çorbacıya gidelim antrikotcuya gidelim diye diye hayır sınırları da zorluyoruz 🤣
olsun bunlardan korkma zarar gelmez kadına dikkat etmek ondan korkmak gerek asıl
Onlar benden korksun haci 😏
Adana'da yaşadığım için normal gelir farklı bir şey düşünmem
Helal. Adanalilara saygımız sonsuz 🙏. Sular börekçisine börek yemeye götürse 🤔
Olur olur şırdancı Bedo da olur sdkf
hahahah Adanalılara uyarsak 140 kilo olacağız 🤣
Valla bende adanalılara uydum ama çok şükür kilomu koruyorum 😂
O Adana sıcağının etkisidir bilirim 🤣
Neden mumbar dolması yemeye götürmedi diye düşünürüm hklşş
İşte sahalarda görmek istediğimiz o kız 🤣
ahahah tabisii yöremize ait jklş
Yalnız ne dese bir tık yükseltecekmişsin gibi geliyor 🤣 biftekciye götüreyim dese neden mangala götürmedi diyeceksin sanki 😱
Mangal da severim laf aramızda @Catutigernos Hklşş
hahahah bak biliyorum 🤪
Onu orada bırakıp terk ederdim. Dolayısıyla bir daha da görüşmezdim.
aaa neden arkadaş 🤔
Kırmızı et tüketmiyorum, sakatat asla kokusu bile kötü ediyor arkadaşım.
vegan mısın diyeceğim ama kırmızı et tüketmiyorum demişsin demek ki tavuk balık neyin yiyorsun 🤔
Evet. Tavuk ve balık eti tüketiyorum 😊
Anında kaçarım ama ondan değil mekandan kelle paça kokusu bile midemi bulandırıyor
paçayı herkes yiyemiz ki sormak gerek sormadan götürüyorsa ben hiç sevmem mesela yemem
Yani ben daha ne istiyor ilk askim olan çorbaya gidiyoruz kıymetimi bilsin bence
Aman tanrım! Ruh eşimi buldum 🙃
Ooo böyle kızları görünce seviniyor insan 🤔
Taşra kızları böyledir çaktırma 😂
hahaha yurdum kızı candır ya bir kelle paça bir kokoreç yiyemiyorsak oturup o kızı ben ne yapayım :o
Kokoreç demee, dayanamıyom onaa 🥺🥺
Ooo normal iri kıyım olacak böyle offf yeme de yanında yat
İyi kızarıp baharatlanmış. Şöyle yağı da iyi olacak ekmeğe tat versinn
Bak ya nasıl da ayar veriyor kitapsız 😱
Ayarda bizim işimiz 😂
Karşında gaza gelip bir kokoreç bir kelle söğüş yemiş bir adam var 🤔 gaza getiren sadece söğüşü yedi 🤣
3 kokoreç yemiş kızla konuşuyorsun 😛
O kadarını ben bile yiyemem 🤣 maşallah sen adamın ocağına incir ağacı dikersin 🤣 ben de koca kuzu kokoreci alıp mangalda yapmış adamım 😏
Ya ben bir tane yiyorum ama 2 yediğim de olmuştur. Ama 3ü de rahatlıkla gömerim zaten yemek konusunda acayip iddialıyım tokken falan yerim 😂 yok be kokoreçle batacaksa yemeyiz 😂 helall mangalda Koko 🤌🏻
Düşünceli de 🤣 evet o zaman 400 TL ye almıştım şimdi ne kadardir bilemiyorum 🤣
boş ver bilme daha iyi 😂
Doğal adam ohhh misss
Haha bir kısım itiraz etmiş beğenmemiş 😱
burada öyle gerçekte herkes ekmek banmaca Rabbim açlık vermesinde bak nasıl yenir oo 😂😂
Hepsi burada barbie gerçekte Fatma diyorsun 🤣 ekmek banarım valla hiç affetmem bol da sarımsak atarım offf mis
Sirke rica edeyim offf doğal kolejen antibiyotik o miss ordan kokoreç yemeğe haydi 😂😂😂😂😂😂
Bak nasıl da damardan giriyor. Kokorecler iri kıyım mi ince kıyım mi 🤔
İri kıyım bol kekikli ince olanı sevmem ben 😊
Ooo ağzının tadını da biliyor o yağın tadı ağzına gelecek 🤔 kelle söğüşler de benden olsun o vakit 😏
Bu aşkın sonu acil de biter😊😊😊😂😂😂😂😂😂
Zaafiyet geçiririz 🤣 mideyi kurtarılarsa yat kalk dua et 🤣
Aynen öyle ama atın ölümü arpadan olsun
Tipik Türk zihniyeti 🤣 2012 de dünyanın sonu geliyor dediler maya takvimi 2012 de bitiyor diye arkadaşla bir sürü sipariş verdik yemek son günümüz diye 🤣 sonra dünya son bulmadı o kadar kaloriyi boşuna aldık 😒
😂😂😂😂 harika kafa dengisin kalori kilo ölüm hepsi güzel olur değer sizle
Sen ne diyorsun mutfakta zaman geçirir yemek yaparım 🤔 cnaim cekti diye ramazanda boyoz yapmış adamım ben 🤔 iftardan önce başlayıp sahura yakın bitirdim 🤣
Yuhhhh 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 niyet ettim eyledim sahura boyoz yetiştirip yemeye inşallah hak edip yemişsindir gerçekten hak etmiş sin fırına gitsen bu kadar kısa zamanda almazdın çok pratik sin🥰😂😂😂😂😂
Boyozu nereden bulacaktım Ankara 'da 😒 eskiden arkadaşlar İzmir'den gönderiyorlardi sağolsunlar 🤔
Aman sanki hamile ne büyük kayıp 😂😂😂😂 kargo yaparım sana ben burada var yüzüne bakmam 😂
Orası neresi 🤔
Ayvalık İzmir e yakın
Bilirim Çanakkale de 🤔
Biraz daha aşağı gel 😂
Pardon Balıkesir 🤔 İzmir'den oraya arkadaşı ve eşini balayına götürmüştüm düğün sonrası 🤔
Evet tatil yeri😊
Ciddi mi bilmiyordum 🤔
Emekli yatağı 😂😂😂😂
Emekli misin o zaman sen 🤔
Delirtme beni ya öyle yerler buralar ben gencim yaşım orada yazan değil 🤣🥰😂
Ben ne yapıyorum ki sen dedin emekli yatağı diye 😏 yaşın kaç ki 🤔
Neyse hayırlı geceler sohbet için teşekkürler🙏 🥰🌹
Hahha yaşını sordum diye kaçıyor 🤣 iyi geceler hanımefendi
ay yok ben almiyim kokariz be ahahahah
Hahaha tek sorun kokmak yani 🤣 ikiniz de yerseniz sorun olmaz 🤔
olsun yemem ben ahshha
Haha tek olsan yer misin peki 🤔
yemem sevmiyorum pekk, tek sevmedigim yemekler su sakatat turleri
O zaman niye almayım kokariz diyorsun 🤣 hani seviyorsun da kokmamak icin yemem demişsin gibi anlam çıkıyor
yo yani canim cekerse yerim cunku arada bi deniyorum ama cok sevdigim soylenemez, saglik acisindan hasta olunca falan yanii ahshahshs
Haha ilaç niyetine diyorsun yani 🤣
saylanir ahshhaha
Biraz dengesizlik var mı sanki 🤪
var var ahhahaha
Hiç belli olmuyor biliyor musun😱 demesen anlamazdim gerçekten 😱
ya ooof ahshhahs
Hiç ilk buluşmam olmayacak 😃
Neden olmayacak 🤔
Seviyordur diye düşünürüm
Neyi seviyordur kelle paçayı mi
Evet😄
Seviyordur da demez misin ilk buluşmaya kelle paçaya mi gidilir diye
Demem niye diyim
Çoğu kişi öyle demiş 🤔
Küçük şeylere takılmıyorum demek
Ruh eşimi buldum galiba derim 😂
Helal 🤣
Dalga geçiyo derim dkgk
Neden 🤔
Bir şey düşünmem zevk alarak kelle paça yerim😂🥹
işte sahalarda görmek istediğimiz kız :O
😂😂😂 buradayım
bir de mütevazi :O
Aç kalmama göz yumuyor demek
Neden 🤔
Sevmem çünkü
bir şey düşünmem normal
Yemeyi yedirmeyi sevdiğini
Ben sevmem ama olabilir ya
Ben kokusuna tahammül edemiyorum
Kızların çoğu için kötü fikir olur
Aradığım erkek derim
İstemem demiş yüzüne bakmam demişler 🤔
Kim demis niye demis
Sorudakiler 🤔
Onlarin agizlarinin tadı yok
Bence de 😏
Hahahha bayıla bayıla içerim 😀😀
Ooo helal işte sahalarda görmek istediğimiz kız modeli 🤔
Bu karakterle alakalı işte bazı kızlar daha narin kasıntı olurken bazıları daha doğal oluyo
Evet karakter ve beklentiyle alakalı biraz 🤔
Damak tadı var derim
Vayyy helal şanslı adam deriz biz de 🤔
Vayyy beni çok sevip düşünüyor derim
Ooo helal 🤣
İğrenç ya
Çok ayıp 😱
Midem bulandı
Normal
Boğaza düşkün enişte jsj
Önce yemek
Severim kelle paca
Birdaha asla bulusmak istemem
Düşünmem:(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?