İlk buluşmaya 20 TL ile gelen erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Böyle bir erkek olabilir mi? Saçma değil midir yani. Düşünün ilk buluşma...
Bunu yapan erkeğin hanzo olduğunu düşünürüm.
Güncellemeler
+1 yıl
Kızların hepsi tepki göstermiş. Hepiniz şov yapıyorsunuz ve çoğunuzun aslında benim gibi düşündüğüne eminim çünkü sosyal çevrem iyi ve insanları tanıyorum. Ama burada iyilik meleği şovuna girip beni eleştiriyorsunuz en azından ben dobra ve dürüstüm
İlk buluşmaya 20 TL ile gelen erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla