Böyle bir erkek olabilir mi? Saçma değil midir yani. Düşünün ilk buluşma... Bunu yapan erkeğin hanzo olduğunu düşünürüm. fakirsen fakirliğini bil, sevgili yapmak senin neyine ya.
Güncellemeler
+1 yıl
ben yanımda para götürmedim o benim hesabımı öder diye
Güncellemeler
+1 yıl
size tavsiyem 24 yaşından büyük olup aile evinde yaşıyan erkeklere sümüğünüzü bile atmamanız
İlk buluşmaya 40 TL ile gelen erkek hakkında ne düşünürsünüz?
valla ben 10 yıllık flört hayatımdan şunu öğrendim bir erkek ne kadar kendini övüyorsa o yönde eksik demektir. sosyal medyaya hep araba anahtarı son model iphone fotosu mu atıyo kesin fakir, cinsel performansım şöyle iyi böyle iyi mi diyo değil aslında
ayy onun 5 kuruşuna kalmadık acıyıp sadaka vericektim ztn ama nakit param yoktu. iban at para yolluyum dedim fakir gururu yaptı hem fakir hem gururlu hiç çekilmiyo
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Napsın garibim 40 lirası varmıs cebinde onuda sana harcamak istemiş kendi istemez mi daha fazla parası olsun
para olmadan sevgi de yok
Valla sende haklısın paran yok flört etmek neyine üzücü hadiseler ya
Aahh Hilton da beraber şampanya yudumlamak, şehrin ışıklarını izlemek varken gerçekten ayıppp..
babasının prensesine yapılır mi bu
bu fakirin şarap şampanyadan falan anladığınıda sanmıyorum anca maç izlerken bira içer
Neyse armudun iyisini ayılar yer
Çaya davet etmeyi düşünüyordur ne yapsın parası yoksa hiç kızla buluşmayacak mi
buluşmasın tabi ilk parasını kazansın
Kaç yaşında? Belki de öğrenci? Nasıl kazanacak öğrenciyse?
yok bee 25 yaşında
işsizmiş ama bana atama bekliyorum dedi
Belki de doğrudur
ahahahahah sen ısmarlasaydın ne var yani demek ki çocuğun gönlü zengin
ben zaten çocuk çirkin olmasına rağmen eğlenceli diye buluşmayı kabul etmiştim ama fakirmişte
vay pis fakir , eğlendir uulan beni deseydin 50 liralık:))
sen de demi para yok olmaz bu kadarı e naaptınız
bi kahve alıp içeydiniz bari
merak ettim sonra ne oldu
Ulan sevgiline ulaşmak için taksimetre açsan 75 yazar.. şaka bir yana da 40 TL bile çok Sana
eski sevgililerimin aldığı hediyeler senin arabanın fiyatından daha fazladır
Ok
Hahaha oda bir sey mi benim ki 5tl’yle gelmisti benden istedi o son bulusmam oldu
inanamıyorum nerden buluyolar cesareti ya ilk git bi para kazan sonra aşk ilşkilerine başlarsın yani
Bir de anlatirdi soyle boyle zenginiz vs diye görduk 5tl ya avmde su alamadi bana 100tl var dedim bozdururum surdan gidip ben sen ver dedi
valla ben 10 yıllık flört hayatımdan şunu öğrendim bir erkek ne kadar kendini övüyorsa o yönde eksik demektir. sosyal medyaya hep araba anahtarı son model iphone fotosu mu atıyo kesin fakir, cinsel performansım şöyle iyi böyle iyi mi diyo değil aslında
Ben 2 kredi kartı ile gidiyorum artı nakit.. bize denk gelmez. Kızı yedirip ısırıp tajsi ike yolluyorum. Yine yol yalniduz
Tm erkeğin bunu yapması normal değil ama senin buna bu kadar öfkelenmen normal mi
Ha şöyle amacını belli et kızım. Helal olsun oğlana seni sınamış işte.
Aç karnını doyurmadı diye kızma kezoş 😄
ayy onun 5 kuruşuna kalmadık acıyıp sadaka vericektim ztn ama nakit param yoktu. iban at para yolluyum dedim fakir gururu yaptı hem fakir hem gururlu hiç çekilmiyo
IBAN atıyım bana gönder reyis senimi kırıcam 😄
Parası yoktur deme öyle ya
Ben 24 yaşımda aile evinde yaşarken cebimde ozamanin parası 7 8bin balyayla gezerdim 😄
Niye fakirlerin sevgili yapamazmi
Doğru söze lafim yok.
hahahah ammada sinirlenmişin sen
Bilemiyorum Altan
altan kim
sen kaç lirayla gittin
Haklısın valla
Kaç yaşında
25
Hahahah şaka mı bu
Mesleği ne
atanmayı bekliyomuşş
Senin yaş kac
sen mi ödedin yoksa
Hanzo bile yapmaz
Mokoko