- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 ayİlk buluşmada ideal olan kahve ve tatlı ikilisi bu doğru ama samimiyete ve güvene dayalı güzel bir iletişim varsa ilk gidilen mekân samimi bir kebapçı da olabilir önemli olan duygular, karşılıklı iletişim, birbirinden iyi duygular ve hoş bir elektrik alabilmek. Hayat bu sonuçta belki de en güzel mutlulukları kebapçıya gittiğin adamla yaşayacaksındır, bu işlere belli olmaz..
01 Yorumla
Soran1 ayÖyle değil işteilk buluşmamız ve birbirimizi ilk görmemiz olacaktı birbirimizin resmini bile görmedik hatta doğru düzgün tanışmamışken buluşalım dedi ve ben daha bu buluşma fikrine bile düşünememişken kebapçı dedi madem buluşmaya çok hevesliydi daha özenli bir yer seçebilirdi ki bulduğu mekan bile esnaf lokantasından hallice bir yer
En İyi Cevaplar
Bunu ‘hakaret’ gibi görmek biraz abartı olur. Mekânın kendisi bir saygısızlık ölçüsü değil. Asıl önemli olan, karşındaki kişinin sana nasıl davrandığı ve seni nasıl hissettirdiği. Eğer niyet iyi ise yerin çok da önemi yok; sorun varsa da bu kebapçıdan değil iletişimden kaynaklanır.
01 Yorumla
Soran1 ayMesele mekan değil de ilk buluşma denilen şeye gösterdiği özensizlik
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 ayBelli bir yaştan sonra anlıyorsun ki aslında öyle lüks mekanlardan ziyade daha rahat hareket edebilecegin ve gerçekten karnının doyabileceği mekanları seçen erkek daha ideal erkek.
01 Yorumla
Soran1 ayÖyle değil bana özensiz gibi geldi açıkçası
- Aşk İlişkileri konusunda 573 cevap paylaştı.
1 ayHayatın boyunca hiç kebabçıya gitmeyeceksin diye bir şey yok. Şimdi restoran var restoran var. Belki seni lüks bir yere götürecek. Senin derdini biliyorum ben romantik olsun istiyorsun biraz da. O zaman bistro cafe veya normal cafe tarzı mekanlara gidelim kebabçıya başka zaman gideriz diye söyle çocuğa. Çünkü muhtemelen o senin bu şekilde sınırların olduğunu bilmiyor.
01 Yorumla
Soran1 ayBana attı götüreceği yeri esnaf lokantası gibi bir kebapçı
Yapay Zeka Cevapladı
Ay canım benim, ilk buluşmada kebapçı mı? 😂 Bence hem sempatik hem de biraz riskli bir seçim! Belki çok rahat biri olduğunu, kasmadığını göstermek istiyordur, ya da belki de favori mekanı orasıdır. Bence önemli olan senin o mekanda kendini rahat hissedip hissetmemen. Hani o rahatlık anca beraber yaşanırsa güzel oluyor! Senin aklına ilk ne geldi peki? 🤔💖✨
03 Yorumla
Soran1 ayRahat biri derken nasıl yani
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 ayAy canım, hani böyle kasmayan, doğal olan, senle direkt kendi gibi takılmak isteyen demek! 😌🤙✨
- 1 ay
ya ben uygulamada soru yayınlayamıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
1 ayMutlu olurum. Kahve demek cok klasik ve düşünlmemis geliyor bana. Bence kebapcı fikri daha iyi. Hem de daha iyi tanirsin. Tavuk falan yerse elini yikamadan tutuyor mu? Elleri yağ olunca ne kadar temizliyor? Yanindayken sogan yiyecek mi? Merak giderici olur 🫢
13 Yorumla
Soran1 ayDalganızı geçin ben ağlıyorum küfür yemiş gibi hissediyorum kendimi
- 1 ay
Dalga degil ki ciddi soyluyorum. Ben incelerdim yanimda sogan falan yiyecek mi diye. Bence sana deger veriyor.
Uzme kendini. 1 bardak kahveyle gecistirmemis, demek ki daha uzun vakit gecirmek istiyor.
Soran1 ayEski kız arkadaşını nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi o zaman bu hakareti neden yapıyorsun dedim bana küfür etseydi daha iyiydi ağladım zaten
Gizli Üye(18-24)1 ayBiraz daha abartsaydin canım . Biz parkta yiyorduk kendisi diyodu gel şuraya buraya gidelim ben kalabalik ve kapali ortam sevmediğim icin parkta açık havada yiyorduk hep. Isterse dünyanın en lüks mekanına götürsün nefret ederim oyle yerlerden hic rahat edemem valla oturacaksın bankta ayı gibi yiceksin döke döke 🤣🤣
02 Yorumla
Soran1 ayOfff neden herkes mesleğe maddiyat olarak bakıyor ama diğer yorumlarımı okumamışsın belli ki
Dikkat çektiğim nokta mekan değil verilen özen eğer maddiyatı yoksa bile bana parkta buluşalım deseydi daha makbule geçerdi şahsen. Üstelik kebapçı bile olsa bana attığı mekan esnaf lokantasından hallice bir yerdi burada özensizlik var
Cevap sahibi1 ayYani haklisin ilk buluşmalarda daha tanimiyorken seni sormasi gerekirdi sana danışmasi gerekirdi nereye gidelim diye sen zaten farketmez deseydin o da kendi önerisini söylerdi sen de kabul edip etmeyeceğini secerdin
Gizli Üye(36-45)1 ayBence haklısın ilk buluşmada cafe tarzı bir yerde oturulur kahve içilir ondan sonra iletişiminize samimiyetinize bağlı olarak yemek de yersiniz mekanı kendiniz seçersiniz. Doğrudan kebapçıya gitmek nezakete uymuyor her şey usulüne göre olmalı. Burada bir özensizlik var canları isterse önce kahve mi içilir yemek mi yenir bunu çok iyi bilirler
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 ayÇok tanınmış bir markanın yerine gidip kahve içmek ve fast food ürünleri tüketmek ilişkiye çokmu şey katıyor bunun bize faydası oldu diyen açıklasın lütfen
04 Yorumla
Soran1 ayMesele o değil lütfen diğer yorumları bir okuyun konunun detaylarını sonra tekrar yorum yapın konu aslında mekan gibi görünebilir ama değil
- 1 ay
Sizin güncellemeleri ilk başta okudum öteki yorumları okumaya gerek yok yanlış yapmış diyerek sizi geçici mutlu edemem
Soran1 ayTamam o zaman boş yapma daha fazla
- 1 ay
İşinize gelmeyince böyle işte kabahat bendeki cevap veriyorum
Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Gidilebilir hatta çok Daha samimi olduğunu düşünüyorum.. lüks mekânlara gidip üstten bakan kalitesiz karakterlerden çok daha mutlu edebilir. mesele rahatlık ve samimiyet
05 Yorumla
Soran1 ayAma benim hayatımdaki ilk ilk buluşma olacaktı
Soran1 ayYa benim hiç sevgilim bile olmadı 27 yaşındayım biriyle konuşayım dedim bana kebapçı teklifinde bulundu hem sorun kebapçı olması da var ama bana önerdiği yer esnaf lokantası gibi bunu ona da söyledim sorun bu aslında
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
1 ayEve davet etse bu kadar kafaya takmazsınız. Adam ne güzel düşünmüş, davet etmiş. Duygu durumun mekana göre mi değişecek?
010 Yorumla
Soran1 ayAl işte. Konu ev mi sence Allah aşkına yorum yapmadan önce git diğer yorumlarımı bir oku ya konu neymiş öğren hariçten gazel okuyorsun
- 1 ay
Konu ev mi dedim ben? Diğer yorumlarınıda okudum. İlk buluşman diye garipsemişsin daha özenli olsun istemişsin. Bunda bir sorun yok. Ancak yorumlarında dert yanıyosun. Bende diyorum ki adama karsı duygun yok mu? Tamam ilk buluşmada güzel bir restoranda yer ayırtsa daha iyi olurmuş ancak kebapçıya gideceksin diye karalar bağlamak nedir yani? Sonuçta aynı adam, sadece mekan farklı.
Soran1 ayAdama duygum olamazdı birbirimizi ilk kez görecektik birbirimizi hiç görmedik sadece öylesine birbirimizi tanıma aşamasında buluşalım mı diye tutturdu ve böyle teklifte bulundu
Yani henüz erkendi zaten ben daha buluşma fikrini bile değerlendirirken direkt kebapçı fikriyle geliverdi bu da bana özensiz geldi yani buradan bile doğru düzgün konuşmamışız hemen buluşmak istiyor ve bunu da özensiz şekilde istiyor yani böyle- 1 ay
O zaman haklısın. Arada duygusal bir bağ yoksa yeni tanışılacaksa kebapçı uygun bir yer değil. İkili diyaloğu çok olmamıştır belki bilmiyordur. Hemen harcama adamı be 😂
Soran1 ayYok sordum zaten sen hayatında hiç bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onları da kebapçıya götürdün mü dedim hayır dedi neden dedim o zaman burayı bilmiyordum dedi kız cafeye gidelim demiş cafede buluşmuşlar falan ilk başta ben de kimseyle iletişimi olmamış sandım
Ayrıca bu sabah da eski sevgilisiyle yazışmaları falan hala duruyormuş onları gördüm silme zahmetinde bile bulunmamış bu sabah gördüm ve direkt engeli bastım zaten yani her türlü özensiz biri olduğuna kanaat getirdim- 1 ay
Eski sevgili muhabbeti gerçekten çok can sıkıcı. Madem unutamamış, yeni biriyle ne işi var. Dengesiz cidden ya.
Soran1 ayBuradaki yorumlaşmaları duruyor onları gördüm daha çok yeni tanıştık dediğim gibi telefonlaşmadık bile yani görmedik bile birbirimizi o ise sanki tanışmışız gibi saçma sapan kebapçı peşinde neyse üye engellendi sjsjsjsjs😂😂
- 1 ay
İyide aranızda duygusal bir şey yoksa onun eski sevgilisiyle olan mesajlarını nasıl gördün? :D
Soran1 ayBuradan profiline bakınca yorumlaşmaları varmış direkt çıkıyor zaten
- 1 ay
Bu nasıl yorum ki her şey aleni kız 😅😅
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bi kahve sonrası aç mısın gibi bir söylem olsa bir tık daha iyi olabilirdi, ama doğallık ve kendini olduğu gibi göstermeyi seven birisi olabilir. Sonuç olarak böyle yerlere hepimiz gidiyoruz.
06 Yorumla
Soran1 aySorun mekan değil. İlk buluşmamızın daha özenli düşünülmesini beklerdim ve hadi diyelim kebabı seviyor vs. Bana attığı mekan esnaf lokantasından hallice bir yerdi
Soran1 ayZaten onun burada eski kız arkadaşıyla yazışmaları bile duruyor onları silmeye bile tenezzül etmemiş sabah direkt engelledim aşırı özensiz biri
Soran1 aySabah direkt engelledim zaten
Çok ciddi söylüyorum. Evlilik düşünüyor ise hemen evlen.
022 Yorumla
Soran1 ayNeden dalga geçiyorsunuz şu an
Soran1 ayBen hakarete uğramış hissediyorum üstelik eski sevgilisiyle burada yorumlaşmaları duruyor onları silme zahmetinde bile bulunmamış ve daha biz doğru düzgün bile tanışmadan hatta birbirimizin resmini bile görmedik telefonlarımızı sosyal medyamızı bile almadık sadece buradan konuşuyorduk ama tabii bekarız yani ikimizde bundan eminim neyse bana buluşalım diye tutturdu önce sen nereye gitmek istersin vs dedi ben de sen seç deyince kebapçıya gidelim çok güzel bir yer var dedi bir de sakın bizden önce sen gitme dedi ben de neresi olduğunu sordum söyledi meğerse esnaf lokantasından hallice bir yermiş resmen bana böyle yapacağına maddiyatı yoksa bir parkta buluşalım deseydi bile daha iyiydi ama burada yorumlardaki herkes adamı savunuyor olayı bilmeden
Soran1 aySoruda kısıtlı şeyler yazabiliyorsun ondan dolayı
Kebapçı esnaf lokantası değil ama rezil bir yer erkek erkeğe gidilir anca öyle salaş bir yer
İşgüzerlık kim yapıyor
Soran1 ayBen de başta öyle sandım ilk kebapçı dediğinde de aslında bir tık garip geldi gelmedi değil ama takmadım fakat dediği yere bir baktım ki küfür etseydi daha iyiydi dedim
Soran1 ayEvet burada tanışmıştık
Soran1 ayYok zaten buluşmazdım çünkü zaten daha normal konuştuk hemen buluşalım diye tutturdu başta zaten biraz kafadan kırık diye düşündüm de önyargılı davranmak istemedim ama önyargılar da doğru çıkabiliyor işte
Soran1 ay27 yaşındayım
Soran1 ayÖyle doğrudur onları yapıyorum zaten de onları yapsanızmbile saçmalıklara denk gelebiliyorsunuz
Soran1 ayNereden bilebilirdim ya aslında ilk biraz konuşmalarından kafası hafif kırık geldi ama önyargılı davranmak istemedim aslında o an konuşmayı kesmek iyi bir seçenek olabilirdi
Soran1 ayAma ben olsam da normal olarak bile sohbet etmem açıkçası öyle olması gerekiyor ki o zaten kırmızı çizgim ona da defalarca sordum ve bekar olduğunu ispatladı başta biz ondan sonra konuşmaya başladık zaten hani ben konuşmaya başlamadan önce hayati soruları soruyorum o benim için keskin dönüştür o bunları geçti ondan sonra sohbete başladık evli biriyle normal sohbeti bile doğru bulmuyorum zaten
Sizle de konuşmam mesela ama şu an sorularınıza cevap veriyorum
Soran1 ayAma size şunu da açık söylemek istiyorum umarım alınmazsınız zaten evli insanların da burayı kullanmaması gerekiyor diye düşünüyorum ve şunu da söyleyim kızın o tavrı aslında hoşa gidilecek bir şey değil de olması gereken bir şey diyelim
- 1 ay
Bu söylediğin yargılamaya giriyor. Bilmeden yargılama derim. Keskin dönüşleri olan insanları severim. Evet kendine iyi bak da diye bilirdi. Burasına özel söylüyorum. Çok da önemli değil. Burada insanlar sorular soruyorlar bende kimliklerini bilmeden kendi düşüncelerim ile yorum yapıyorum.
Bazen teşekkür eden oluyor. Bazen ben yeni bir şey öğreniyorum. Burası bana iyi geliyor.
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Kebap olur çünkü yiyorum. Ama uykuluk sakat at sayılmıyorsa sakatat tüketmiyorum işkembeymiş kokoreçmiş noooo yani
00 YorumlaBize sorma bizim hakkımız yok sizin ilişkiye karışmaya
01 Yorumla
Soran1 ayNe alaka ilişki yok ki
Sizin de kebap sevdiğinizi düşünüyordur. Yine de daha iyi tercihler yapılabilinir.
01 Yorumla
Soran1 ayHayır kendisi öyle bir laf etti ve özensizdi
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 ayNeden hakaret gibi gördün anlamadım. Ben iskender de var mı derim gıcık olduysam
01 Yorumla
Soran1 ayİlk buluşmamız için daha özenle düşünülmüş bir yer olabilirdi ki başta kebapçı olmasına da takmadım bana mekanı bir attı esnaf lokantasından hallice bir yer
Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Ne güzel işte gönlü bolmus enişte beyin bu dönemde kırmızı et altın 😅
06 Yorumla
Soran1 ayBenim maddi durumum yetiyor çok şükür ete burada onun özensizliği saygısızlığı iprençti
Soran1 ayBaşka kızları da götürdün mü götürme yoksa kızlar kaçar dedim
Soran1 aySabah engelledim
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 ayAdamın dibidir ikinci buluşmada ocak başında olur kesin
05 Yorumla
Soran1 ayDalga geçmeyin benim hayatımda ilk defa ilk buluşmam olacaktı ama şansa bakın
- 1 ay
Dalga geçmedim ciddiyim ne var bunda önce karnını doyurur sonra ruhunu takılma bunlara bence
Soran1 ayKarın doyurmak ilk buluşmada önceliğim değil 😂😂
- 1 ay
Siz kızlar çok tuhafsınız neyse artık size mutluluklar dilerim 😃
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
1 ayAdam en azından yemeğe davet etmiş fıstık gibi
05 Yorumla
Soran1 ayDalga geçmeyin ya lütfen
- 1 ay
Niye kızım ne dalgası
Soran1 ayBana özensiz teklif geldi
- 1 ay
Nasil bisey olsun isterdin
Soran1 ayDaha özenli ya anlarsınız siz de kadınsınız ilk buluşma sonuçta bu
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 ayAa öyle erkekle olun kızlar bak onlardan genelde zarar gelmezz
01 Yorumla
Soran1 ayDalga geçin ben ağlıyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 ayİşte kebaci diyen sevilmiyor bu devirde illaki eve diyenleri seveceksiniz 🤣
04 Yorumla
Soran1 aySorun kebapçı değil sorun ilk buluşma için uygun mı sizce siz kız olsanız ne düşünürsünüz
- 1 ay
Mantıklı derim muhallebeciler kapandı çünkü yok denecek kadar az
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
- 1 ay
Geçmiş olsun 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 ayBu adamla evlensem çocuklarıma baba olur derim djdjd
07 Yorumla
Soran1 ayDalganı geç ben ağlıyorum kaç saattir bana küfür etseydi daha iyiydi
- 1 ay
Kız ben dalga geçmiyorum kiiiii gider keyfimle yemeğimi yerim valla kebaplara bayılırım. He baktım olacak gibi değil bir daha buluşmam
Soran1 ayBana küfür etseydi bu kadar etkilenmezdim ağrıma gitti bir de sordum dedim ki sen hiçbir kızla buluştun mu dedim evet dedi nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi ya madem öyle bana bu hakareti neden yapıyorsun dedim iğrenç
- 1 ay
Sen engelle bu çocuğı
Soran1 ayNeden böyle dedin şimdi fikri beğendim demiştin
- 1 ay
Sen beğenmemişsin ve buluşacak olan sensin
Soran1 ayKonuşmayalım biz dedim zaten bir de ciddi misiniz diye soruyor
1 ayÇok kafa çocuktur bence bilmiyorum biz de evde buluşmuştuk ilk buluşmada cocopops yemiştik
01 Yorumla
Soran1 aySizin ki bile daha güzelmiş sana mekanı atsam ağlarsın varoşluk akıyor
Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı. kebabı çok sevdiğini ben kızı güzel 1 restorana götürecektim o ise mvc donald a gidelim dedi
09 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Soran1 ayBen ondan zenginim ama 😂😂
Soran1 ayAma ilk buluşmamız olacaktı yani sorun kebapçıya gitmek de değil adamın özensizliği burada herkes dalga bile geçti bu kebapçı fikriyle
Soran1 ayMaddiyatı yoksa park bile deseydi daha saygılı olurdu bana göre
Soran1 ayBen maddiyatıyla hiç ilgilenmiyorum bana özeni ile ilgileniyorum
Aşk İlişkileri konusunda 481 cevap paylaştı. Vallahi ben olsam o fırsatı kaçırmam normalde bir yiyorsam iki söylerim
06 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Soran1 ayÖnce kebapçı sonra başka kızla yorumlaşmış o hesapla bir de benle konuşmaya çalışıyor bu sabah bastım engeli artık
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Böyle erkekten zarar gelmez gerçek sevgiyi öyle erkekler verir
04 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Gizli Üye(18-24)1 ayBurdakilerinde ruhu fakir. Esnaf lokantasında ilk buluşma mı olur ya. Birde normalmiş gibi sana şaf atmışlar saygısızlar üzülmen gayet normal
13 Yorumla
Soran1 ayAynen öyle resmen buradakiler ete tav oldu😂😂 ama sorun onun özensizliği yani maddi durumu yoksa bana parkta buluşalım deseydi bile bu tepkiyi vermezdim cidden ama o özensiz davrandı
Ayrıca az önce de benimle yazıştığı hesaptan aslında eski kız arkadaşı hakkında soru sormuş yoğunlaşmış vs bunu öğrendim ve sabah engeli bastım zaten
Cevap sahibi1 ayTatlı şirin cafelerde var ilk buluşmada oturulur sohbet edilir kebap çok saçma yani , buradakiler öyle ya yürümedikleri kişi yok bu sitede erkeklere güvenme
Soran1 ayBir de burada eski sevgilisi sanırım onla konuştuğu hesabıyla benle konuşuyor utanmadan engelledim bu sabah
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 ayBen hep kadınlara bırakırım bir ara pikniğe gittik seviyom dedi ilk bulusma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 ayahh nerde öyle erkek götürse de yesek evlenilir onunla kacırma
11 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Gizli Üye(36-45)1 ayAcılı adana yanında acılı şalgam sumak soğan salatası közde acı biber uffff en güzel date :D
05 Yorumla
Soran1 ayDalga geçmeyin ya
Cevap sahibi1 ayNe dalgası ya ne olacaktı suşi yemeye götürse daha mı iyi olacaktı :D
Soran1 ayDiğer yorumlara bakarsanız konunun öyle olmadığı çok net konu sadece kebapçı değil konu ilk buluşma olması ve onun özensiz tavrı. Ayrıca kebapçı bile olsa onun düşündüğü yer esnaf lokantasından hallice bir yerdi ve bizim ilk buluşmamız olacaktı
Cevap sahibi1 ayO zaman yanında tutma ayrıl gitsin kadının önceliklerine önem vermeyen erkek senide değerli görmüyordur
Soran1 ayZaten bu sabah direkt engelledim
bende kahve içmeye götürmüştü ve çiçekle gelsede 1 puan kırdım gideceği yeri bilmiyordu ben söyledim ne yapalım dediğimdede hep bilmiyorum derdi
07 Yorumla
Soran1 ayKebapçıya gidelim deseydi tepki ne olurdu ne derdin
Soran1 ayPuan kırmaz mıydın
Soran1 ayBana özensiz gibi geldi
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Gizli Üye(45 üstü)1 ayDaha ne istiyon hem karnın doyuyor hemde buluşuyorsunuz
05 Yorumla
Soran1 ayKarın doyurmaya ihtiyacım yok çok şükür eğer bana deseydi karnım aç kebapçıya gidelim diye ben ona zaten ısmarlardım burada sorun kebapçıya gitmek de değil ilk buluşmaya gösterdiği özensizlik
Cevap sahibi1 ayAdam düşünmüş seni hem buluşuruz hemde yemek yeriz daha ne istiyon lüks bir mekana gitmekle ne farkı var kafa yapını anlıyamıyorum buna özensizlik demek çok saçma bana bahane gibi geldi
Soran1 ayYemek yemek hayatta “daha ne istiyon” diyeceğim bir misyon değil ve düşünülecek bir şey de değil açıkçası😂 ama size göre öyle demek ki saygı duyuyorum olmadı sizi ona yönlendireyim
Cevap sahibi1 ayTamam sen bütün erkeklerin yaptığı sıradan bir erkek bul kendine bizim gibi class erkekler sana göre değil kızım yaylan
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
u 1 ayGidelim derim düşünmem djd
00 YorumlaNe güzel işte eve gidelim demesinden iyidir 😁
01 Yorumla
Soran1 ayKonu ev mi sence?
İlk buluşmamız için daha özenle düşünülmüş bir yer olabilirdi ki başta kebapçı olmasına da takmadım bana mekanı bir attı esnaf lokantasından hallice bir yer
Adana gibi adamm😆 gidilir bence yaa yerin ne önemi varr ben severim salaş mekanları
07 Yorumla
Soran1 ayBana küfür etseydi bu kadar etkilenmezdim ağrıma gitti bir de sordum dedim ki sen hiçbir kızla buluştun mu dedim evet dedi nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi ya madem öyle bana bu hakareti neden yapıyorsun dedim iğrenç
Dalganızı geçmeyin lütfen ben ağlıyorum şu an
Soran1 ayHesabı ben ödesem bu kadar ağrıma gitmezdi bana aç olduğunu söyleseydi ben ısmarlardım zaten ama bu daha ağır oldu
Soran1 ayİlk buluşma için gösterdiği özensizlik
Soran1 ayDaha özenli ne bileyim restoran cafe olabilirdi maddiyatı yoksa park bile dese daha iyiydi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 ayKebapsever biri olduğunu
16 Yorumla
Soran1 ayÖyle değil diğer yorumları okursanız olaya daha çok hakim olabilirsiniz
- 1 ay
Bu özensizlik değil. Diğer yorumları da okudum ben. Bi bankta otırmaya da davet etse olur yani
- 1 ay
Bu özensizlik değil. Diğer yorumları da okudum ben. Bi bankta otırmaya da davet etse olur yani
Soran1 ayBir bankta oturmaya davet etseydi daha makbule geçerdi benim için
- 1 ay
Sen de böyle bi öneri sun o zaman, ilk buluşma yerini illa erkek seçecek diye bi kural yok
Soran1 ayKonu burada yer zaman mekan değil özensizlik gösterdiği yer esnaf lokantasından halliceydi ayrıca benim için ilk buluşma yerini erkeğin seçmesi daha bir hoş geliyor beklentiler farklı olabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 ayEte tapan insanı sevmem.
012 Yorumla
Soran1 ayBana saygısızlık yaptı beni sevmiyor kesinlikle burada herkes olay kebapçı sanmış o kadar eleştirenler oldu ki ama benim anlatmak istediğim onun özensizliğiydi ama bunu kimse anlamak istemiyor herkes eti görünce kendini kaybetti resmen kimse anlamak istemiyor
- 1 ay
Kendini kaybetti...
Uzak dur o sığırdan... - 1 ay
Kalbin ısınmadı anladığım kadarıyla ona
Soran1 ayKalbim ısınmadı hayata o kadar farklı açılardan bakmışız ki
- 1 ay
O zaman hiç yorma kendini
Kapat kapıyı
Yoluna bak
Kalp muazzam bir rehber insana
Bunu unutma lütfen
Soran1 ayDün sabah zaten engellendi
- 1 ay
İyi yapmışsin
- 1 ay
Senin ve onun...
Eğitimleriniz nedir
Soran1 ayO ticaretle uğraşıyormuş kapı anahtar teslim iş yapıyorum dedi tam da açıklamadı
Ben üni mezunuyum muhasebe- 1 ay
Nereden tanıştınız siz
Soran1 ayBuradan
- 1 ay
😀
Tehlikeli yer 😀
- Aşk İlişkileri konusunda 602 cevap paylaştı.
1 ayen sevdiğim yemektir giderim
04 Yorumla
Soran1 ayDiğer yorumları da okursan onun saygısızlıklarını anlayacaksın konu kebapçı değil
- 1 ay
tamam seni aşırı lüks kebabciya goturecek
Soran1 aySen konuşma sığ kafa hariçten gazel okuyorsun sk kadar beyninle
- 1 ay
oooooooooooooo kimin ski ndkwksksk
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 ayIssız yere göturmesinden iyidir.
02 Yorumla
Soran1 ayKonu kebapçı değil zaten diğer yorumlarımokursanoz göreceksiniz
- 1 ay
Sen ne yapacaksın diğer yorumları milletin dediğine göre mi ilişki yaşayacaksın
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. gidilebilir normal bence shfh
01 Yorumla
Soran1 ayDiğer yorumlara bakarsan anlarsın normal mi değil mi
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 ayne yalan söyleyim düserdim ben bu oyuna
01 Yorumla
Soran1 ayDüşme boşuna ortada kocaman özensizlik var
Arka kapısı gıcırdıyordur.
01 Yorumla
Soran1 ayO ne demek
- Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
1 ayAcıkmış et seviyor ya da Adanalı 😃
01 Yorumla
Soran1 ayOlay öyle de değil diğer yorumları okursanız anlayacaksınız
1 ayÖnce yiyelim sonra konuşalım diyor
04 Yorumla
Soran1 ayBen de ona önce karnını doyur sonra bir kızla mekan planı yaparsın dedim
- 1 ay
😂😁🤣 oda güzel imiş😂🤣😁. 🫵🏻Sana bir şey diyeyim mi kadinlara kızlara asla bir şey begendiremiyor yaratıcı bile bunu da düşün bı derim
Soran1 ayDiğer yorumları okursan olayın ne olduğunu daha iyi anlayacaksın
- 1 ay
Yorumları değil seni görmeye gelmiştim bırak o zaman onu ya
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yaşanan şehire göre değişiyor bu durum
04 Yorumla
Soran1 ayİkimiz de büyük şehirdeyiz aynı şehirdeyiz
Soran1 ayAma Adana değil ve aslında konu kebapçı olması da değil onun özensizliği zaten diğer yorumlarda konunun ayrıntıları da var
- Aşk İlişkileri konusunda 738 cevap paylaştı.
1 aySanırım kebap seviyor
05 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
- 1 ay
Bencede saygısızlık ilk buluşma kebapçı ne
bir şey sorcam çok hazırlanıp mı gittin elbise falan giydin mi?
Soran1 ayGitmedim ki sabah engeli bastım ne gitmesi ya
- 1 ay
Ben hazırlandın öyle kebapçıya gittiniz zannettim aman iyi yapmışsın boş ver
Soran1 ayYok ya aman aman
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 ayBen giderim çok iyi olur samimi
01 Yorumla
Soran1 ayDalga geçmeyin ya herkes geçti zaten yeteri kadar ama ben ağladım
1 ayÇok iyi teklif
010 Yorumla
Soran1 ayDalga geçmeyin ya
- 1 ay
Neden dalga geçeyim ben samimi ortam seviyorum
Soran1 ayBen böyle hayal etmemiştim 🤣🤣
- 1 ay
boş ver bence çok sevimlk
Soran1 ayBen hayatımda da ilk defa ilk buluşmaya gidecektim ama 🤣🤣
- 1 ay
Hahah cidden takılma bence samimi bir teklif tadını çıkarın
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
- 1 ay
Burdan mıydı çocuk GBT baktırır insan burdansa herkes herkesle mazili canım ya
Soran1 ayYemin ettirdim bekar olduğuna dair ve yüzde yüz bekar tabii ki ancak Burdan eski sevgilisi varmış tabii olabilir sevgilisi gerçi benim hiç olmadı ama hadi onun oldu diyelim insan o yazışmaları yorumlaşmaları bir temizler yani her anlamda özensiz biriymiş ki sabah engeli bastım direkt uğraşamam
- 1 ay
Hangi birine yetişecek ki unutmuştur
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 ayKebapcı ama nerede kebapcı
05 Yorumla
Soran1 ayEsnaf lokantası gibi bir yer
- 1 ay
Cok kotu
Soran1 ayBiliyorum ondan ağladım zaten
- 1 ay
Sacmalama bunun icin aglanır mı cndkdmd
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Samimi ve rahat biri olduğunu düşünürüm.😂
05 Yorumla
Soran1 ayNe derdin peki kabul eder miydin
Soran1 ayDalga geçmeyin ya
Soran1 ayBenim konuştuğum adam sürekli 🤌🏻 bu emojiyi kullanıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 704 cevap paylaştı.
1 ayOlmaz ya o koku üzerine saçlarına siner
012 Yorumla
Soran1 ayBana küfür etseydi bu kadar etkilenmezdim ağrıma gitti bir de sordum dedim ki sen hiçbir kızla buluştun mu dedim evet dedi nereye götürdün dedim cafede oturduk öyle yemeğe gitmedik dedi ya madem öyle bana bu hakareti neden yapıyorsun dedim iğrenç
- 1 ay
Belki sende o rahatlığı gördüğü için böyle bir teklifte bulunmuş olabilir erkekler bu çok kafaya takmamak gerekiyor istemiyorsan açıkça belit ya da sen söyle mekanı
Soran1 ayBenle rahat konuşmadı ki hep siz diye hitap ediyor yani ben kolay biri değilim ki ama gördüğüm muamele bu tabii
Soran1 ayAyrıca ben mekan falan söylemem konuşmayalım biz dedim
- 1 ay
Sen bilirsin
Soran1 ayKonuşmayalım biz dedim bir de ciddi misiniz diye soruyor offff
- 1 ay
Offf bu kim ya nerden buldun bunu enegelle gitsin zaman kaybetme
Soran1 ayHala ağlıyorum sen olsaydın bunu duyunca ne yapardın ne derdin mesela
- 1 ay
Lütfen ağlama böyle biri demek ki çok da değe vermiyormuş öyle düşün böyle birini hayatında çıkardığını için mutlu olmalısın
Soran1 ayAma ben bunu hak etmedim bir genç kızım ve bana resmen şey muamelesi yaptı gibi hissediyorum
- 1 ay
Haklısın diyecek bir şey yok
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Gizli Üye(25-29)1 ayBilmiyorum ya ben istemezdim kebapçıya gitmeyi
012 Yorumla
Soran1 ayİprenç bence ve saygısızlık beni ağlattı
- 1 ay
Sizi en fazla tavuk döner+ayran olan yere götürmek lazım bence de kebapçı olmaz. Sizde kebap yiyecek ağız yok çünkü 😂😂
Soran1 ay@AfiliYlnzlık ben senin gibi aç göz değilim seni götürsün ben de kebap yiyecek ağız var şükür ama sen varoşsun belli
Cevap sahibi1 ayÜzülme kıyamam boş ver daha güzel bir yere götürsün istiyor insan biliyorum boş ver muhakkak güzel biri çıkar karşına beklentilerini karşılayan
Soran1 ayMesele dediğim gibi mekan sorun değil sorun olan şey ilk buluşma için gösterdiği özensizlik
Cevap sahibi1 ayEvet özensizlik doğru boş ver açıklama yapmadan sal gitsin
Soran1 ayÜye engellendi
- 1 ay
Yorumu da silmiş sözde atıp tutan zengin elit kız ahahah. Ben boşuna mı dedim sende kebap yiyecek ağız yok diye, sırf senin böyle palavra sıktığını göstermek için ısmarla dedim çünkü yapamayacağını biliyorum senin gibi atıp tutan palavracı çok çünkü 😂😂 hemen yorumu silmiş noldu atıp tutmuyorum diyodun? Nasıl silmiş diğer yorumu ama ahaha 😂😂😂
Soran1 ay@AfiliYlnzlık bu kadar ucuzlatmayın kendinizi bir kebap için belki size lüks kaçabilir ama sıradan bir yemek bundan emin olabilirsiniz😂😂😂 ama ısmarlamamı istiyorsanız olur
bu kadınlara da hakaretvari tavrı bırakın sanki beni tanıyor da kebap yiyecek ağız varmış yokmuş bunlar ayıp ve ergence laflar açıkçası- 1 ay
Ya sen hala mı kelime oyunu yapıp cümleler kuruyosun? Lüks olduğunu kim söyledi? Ben sana atıp tuttuğun için tamam hadi ısmarla ozaman dedim sende 50 kere tamam yaparım ederim diyosun ama işin sonunda icraat sıfır ve benim dediğim oluyo. Yorumu siliyosun ahaha😂😂 yok ucuzlatma bilmem ne tek yaptığın kelime oyunu ve bol hava civa, hala da yaparım diyosun tamam HADİ YAP? 😂😂
- 1 ay
Bana boş cümle kurma yap sadece bende tamam diyim bekliyorum hadi bu sefer cesaretli olabilecek misin bakalım 😂
- 1 ay
Hadi ama bak okdr atıp tuttun bekliyorum dm ni bu kdr korkak olma ya 😂
ilk buluşmada mekânın ne önemi var
03 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Gizli Üye(25-29)1 ayMesela ne düşünebilir? Bu soruyu sorduğuna göre sen bir şey düşünmüşsün? Nedir?
054 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Cevap sahibi1 aySaygısızlık olarak görüyorsan bas tekmeyi gönder 😀
Soran1 ayAğlıyorum bana küfür etseydi daha iyiydi
Cevap sahibi1 ayBeni trollediğini görüyorum ama gülecek halim yok pek
Soran1 ayTrollemiyorum gerçekten kırıldım nesi trol bunun inanmıyorsan diğer yorumlara da bakabilirsin
Cevap sahibi1 ayKadın madem bu kadar olumsuz etkiledi seni koy kenara devam et. Yeni muhatap ara, partner anlamında
Cevap sahibi1 ayBence sen ergensin. Ve bu kişi sana isabetli bir davranışta bulunmuş
Soran1 ayBir kıza karşı nasıl böyle konuşuyorsun ayıp be tanımadığın insana karşı
Ben onun da sizin de saygızılığınızı hak etmiyorum
Cevap sahibi1 ayYoo ergen olmak kötü bir şey değil ki. Netice de büyüyeceksin büyüyünce geçer
Soran1 ayErgen olmak kötü bir şey değil ama ruh hastası olmak sizin gibi kötü bir şey bir de diyor ki isabetli davranışta bulunmuş ben bu hakareti hak etmedim ama sen istiyorsan seni götürsün belli ki biraz ete ihtiyacın var görgüsüzler sizi
Cevap sahibi1 ayHahahahahha. Sevgili ergen neden bozuldun? 😂
Soran1 ayBen bozulmadım da seni rahatsız eden şey ne oldu burada
Cevap sahibi1 ayBak güzel soru. İşte mantıklı sorgularsan cevap veririm. 😀 Benim son yazdığıma rağmen soru güncellemesini görünce anladığımı söyledim
Soran1 ayAçkla yani sen ne demiştin güncelleme neden seni bu kadar sarstı
Cevap sahibi1 ayNiye açıklayayım sen okuma bilmiyor musun çocuk
Soran1 ayAçıklama ruh hastası dede
Cevap sahibi1 ayBirine ergen demek kağıt üzerinde hakaret ya da argo çizgisinde değildir. Ama sen ikinci kez hakkında hiç bir bilgi sahibi olmadığın adama ruh hastası diyorsun. Sence seninle uğraşırsam durum nereye gider 😀?
Soran1 ayRuh hastasısın bu çok net konuşmanın başında da zaten tanımadığın insana kadın diye hitap eden biri uğraşsa ne olur ya
Cevap sahibi1 ayKullanıcı ismini yaz bakalım buraya ya da bir mesaj at
Cevap sahibi1 ayHahahahahha
Soran1 ayHoşuna mı gitti bir kızın hakarete uğraması
Cevap sahibi1 aySana bir tavsiye vereyim mi çocuk
Soran1 ayVerme dede
Cevap sahibi1 ayİnsanlarla konuşurken dikkatli ol 😀
Soran1 ayİnsanlar benimle konuşurken hiç dikkatli ve özenli davranmıyorlar ama
Cevap sahibi1 ayYunus Emre bir kesitinde sen doğru ol, eğri belasını bulur demiş:))
Soran1 ayÖyle diyorsunuz da doğru olan da ben üzülen de ben
Cevap sahibi1 ayİnançlı biri misin bilmem ama Allah mahzun olan kalpleri sever
Soran1 ayÖyle değil ben hakarete uğradım mahzun kalpler hakarete uğrar ırısbı muamelesi görür eğer bir kız ne kadar düzgünse bilmiyorum eğer ırısbı olsaydım ya da o tarz biri olsaydım eminim daha özenli olurdu bana karşı buna eminim
Cevap sahibi1 ayİlk yorumumdan son yorumuma kadar bakarsan sana psikoloji tarafından da, manevi taraftan da yorumlar yaptım. Umarım çıkarım yaparsın, teşekkür e de gerek yok
Soran1 aySen bir kız olsan ne hissederdin bu durumda ilk buluşma için kebapçı demesi sana ne anlam ifade ederdi mesele kebapçıya gitmek değil bu arada mesele ilk buluşma için gösterdiği özensizlik eğer maddiyatı yoksa bana parkta buluşalım deseydi bile daha saygılı bakış açısı olurdu diye düşünüyorum
Cevap sahibi1 ayValla dediğin gibi şu yazdıklarını ben yazacak olsam asla uğraşmam ayrılırdım
Soran1 ayKonuşamayalım bence biz dedim ciddi misiniz diye soruyor bir de bana offff
Cevap sahibi1 ayBen de pek tahammül olmaz. O yüzden ayrılırdım sen ayrılma 😂
Soran1 ayBenim moralim bozuldu gerçekten ağladım
Cevap sahibi1 ayYordun beni be kadın
Soran1 ayBen daha çok yoruldum
Cevap sahibi1 ayMesaj yaz bakayım
Soran1 ayÜye engellendi bu sitede eski kız arkadaşlarıyla yorumlaşmış soru sormuş onun hakkında bir de utanmadan benle konuşmaya çalışıyor
Cevap sahibi1 ayHangi üye?
Soran1 ayDünkü bahsettiğim eleman
Cevap sahibi1 ayBu kişi burdan biri miydi yani
Soran1 ayEvet maalesef
Cevap sahibi1 ayDeğişik bir kadınsın
Soran1 ayNe alaka
Cevap sahibi1 ayÖyle işte. Belli bir auran var gibi ama yanlış yerdesin
Soran1 ayYanlış yer derken
Cevap sahibi1 ayYanlış insanlarla takılan kadın manasında. Yani boş sıradan
Soran1 ayKimseyle takıldığım falan yok sadece konuştuk ilk buluşma olacaktı ki beni görmedi bile zaten öyle saçma bir şey yani
Cevap sahibi1 ayHahahahahaha ben kebapçıya gittik olarak anlamışım mevzuyu 😂
Soran1 ayNasıl yani
Cevap sahibi1 ayValla kafamı karıştırdın ya. 50 tane mesaj yazan var senin konu haricinde dünden bugüne mevzuya hakim olma anlamında kopukluklar yaşadım 😂 laf arasında mesaj yaz demişim, cevap vermemişsin neden?
Soran1 aySize yazan çokmuş ondan odaklanamamışsınız işte benlik bir durum yok 😂😂
Cevap sahibi1 ayİstediğim cevap bu değil ki
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Harika bir adam demekki
018 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Soran1 ayMesele yemek mi sence
- 1 ay
Soran1 ayDalganızı geçin ben ağlıyorum şu an küfür yemiş oldum resmen
Soran1 ayBir kızla ilk buluşmada kebapçıya gidelim diye teklif eder misin dürüst ol lütfen
Soran1 ayAma sen adanalısın bir sebebin var bu adam adanalı falan da değil ve ben ona sordum dedim ki sen hiç bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü kebapçıya dedim hayır dedi yani adam bana hakaret etmek istedi heralde küfür yedim resmen
Soran1 ayKonuşması da çok saygılıydı oysa
- 1 ay
Bir şey demedim güldüm
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
1 ayNe güzel adam gibi adam işte
08 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
- 1 ay
Lüks bir yer mi istiyorsun sen?
Soran1 ayHayır esnaf lokantasından hallice bir yerdi konu lükslük değil maddiyatı yoksa bile bana parkta buluşalım deseydi bile bu kadar hakaret olmazdı konu lükslük değil burada özen
- 1 ay
Hmm anladım
Tabi sen haklısın bir kadin sanayi lolantasina götürülmez
Adam akıllı bir yere cikarmasi lazim seni deger veriyorsa tabi
Soran1 aySanayi lokantasından hallice bir de diyor ki sakın bizden önce gitme oraya ilk biz gidelim diyor sanki marifet yapmış gibi
- 1 ay
Haha gecmis olsun hevesini kirma cocugun ya
Soran1 ayEngelledim saygı hevesten büyüktür
- 1 ay
İyi bakalim
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Olur ciğer yiyelim derim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 572 cevap paylaştı. Valla elinden öpülesi erkektir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.
1 ayÇok iyi zevkleri olduğunu düşünürüm.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 aySacmalik bence
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 ayTam benlik hatun derim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
1 aykraldır adamın dibidir kaçırma o adamı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 ayYa çok komik bi o kadar da samimi 😄
03 Yorumla
Soran1 ayGeç dalganı
Cevap sahibi1 ayDalga değil bana samimi içten geldi
Soran1 ayBana saygısızlık biraz da özensizlik gibi geldi zaten diğer yorumları da okursan anlayacaksın
Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı. Adam seviyor demekki.😀
05 Yorumla
Soran1 aybana da saygısızlık gibi geldi açıkçası biraz kötü hissettim hatta dedim ki sen hiç hayatında bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu da götürdün mü buraya dedim hayır dedi ben de kız şanslıymış o zaman dedim
Soran1 ayBana küfür etmiş gibi oldum gerçekten şu an ağlıyorum
Soran1 ayÖyle değil bakın ben de başta öyle sandım dedim ki hiç daha önce bir kızla buluştun mu dedim evet dedi onu buraya getirdin mi dedim hayır dedi hani her tanıştığı kızla kebapçıya gitse diyeceğim ki adamın tarzı bu ancak bana bunu demesi küfür gibi geldi açıkçası zaten ilk bana sordu nereye gidelim diye ama ben onun zihniyetini anlamak için dedim ki sen nereye götürmek istersin dedim altından bu çıktı
- Devamını Gör (31)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer