Madem beni aldatacaktı, 2 ay konuşmamışken neden barışmak için 1 hafta yalvardı?

Ben gerçekten anlamıyorum, aklım almıyor ne güzel 2 ay iletişim kurmamışız tam unutmaya başlamışız birbirimizi insan bunu düşmanına yapmaz. Madem alttan alacaktı neden barışmak için yüz takla attı, aklıyla zoru mu var bu kızın gerçekten anlamıyorum hayatımı mahvetti
Güncellemeler
1 ay
Ne istediğini bilmeyen insanlardan uzak durun kardeşim
Madem beni aldatacaktı, 2 ay konuşmamışken neden barışmak için 1 hafta yalvardı?
Cevapla