Flörtüme kırılıp engelledim,2 ay sonra başkasıyla konuşması bana ihanet değil mi?

Hiçbir şeyimiz sıradan değildi normal bi aşk değildi bana saplantılı aşıktı nasıl gerçek olabilir demişti beni ilk gördüğünde. Benimle evlilik hayaller kuruyordu. Benimle konuşup yükseldikçe bundan haber alınamıyodu bana yalan söylemezdi yabancı eskortlarla takılıyodu. Bundan dolayı bi gece yine 5-6 gün yazmadıktan sonra beni arayınca bir saat kadar kırgınlığımı açıklamaya çalışıp sustum. Ertesi gün engelledim. Hemen başka hesaptan gelir diye. Ama 2 ay sonra başkasına yazmış, bu ihanet değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık demedik. Normal ilişki olarak düşünmeyin aşık gibi yapan adamın ihaneti bu. Karaktersizce
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün de bana başka hesaptan gelmiş.
Adını söylemiş. İlk ismini söyle dedim. Oha aw sus 3 ay oldu sana yazmayalı kim bunlar yazmış. Ben de terbiyesiz yazdım. Biz ayrıldık bile demedik yazdım 3 ay oldu sana yazmalı diyosun kendin söylüyosun yazdım engellemiş😅
Flörtüme kırılıp engelledim,2 ay sonra başkasıyla konuşması bana ihanet değil mi?
Cevapla