Aylar sonra "ilişkim bitti" yazan arkadaşım yazınca onu terslediğim için sorun ben miyim?

Yaklaşık 4 yıllık bir arkadaşım vardı tabi ben öyle sanıyodum. 2 yıl önce falan birden alakayı kesti gitti. Bugün de birden naberr nasılsın falan demeye başladı. Bende hayrola yazmazdın sen takipten falanda çıkarttın WhatsApp falan engellemişsin dedim yaw sorma ciddi ilişkim vardı birşeyler falan oldu de sen naptın falan diyince yanlış anlamada siz erkekler hep mi böylesiniz dedim niye noldu dedi. Bende bildiğin ş*r*fsizsin bir kızla tanışınca gönül eğlendirirken iyi alakayı kesiyon kıza yol verince ilişkiyi bitirdim diyip eskisi gibi olmaya çalışıyon hayırdır dedim muhabbetimiz oldu senle çünkü ondan yazdım nolcak dedi. Bende kusura bakma senin oyuncağım değilim ilişki yapınca çek git bitirince gel bir şey olmamış gibi devam et yok öyle dünya sen kendini ne sanıyorsun dedim anmada uzattın yazdım işte dedi boş yapma dedim hala yazıyor çok ileri gidiyorsun şu an haksızlık ediyorsun falan diyor. burada sorun ben miyim?

Aylar sonra "ilişkim bitti" yazan arkadaşım yazınca onu terslediğim için sorun ben miyim?
Cevapla