Birisi var aradan aylar geçtikten sonra geri yazdı doğru davranmış mıyım?

Flört gibi bişeydi birden iletişimi kesti. Ben umursamadım üstelemedim aylar sonra bana geri yazmış gayet alaycı şekilde neden kestin iletişimi deyince çok hızlı gittiğimizi düşündüm dedi bende alaycı şekilde konuşmaya devam ederek zaten arkadaş olarak görüyordum sen baya hızlı gidiyordun durduruyordum yanlış anlamışssın galiba deyince o zaman sorun yokmuş dedi 😀 tamam arkadasım yazdım bende bozup. İşte özlemişim seni falan dedi görüldü attım. Benim arkadasa helede arkadas sıfatı altında yiyişmeye bilmem neye hiç ihtiyacım yok yol alsın
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Birisi var aradan aylar geçtikten sonra geri yazdı doğru davranmış mıyım?
Cevapla