.
1 ay sonra yazıp tartıştığım eski sevgilime sizce doğruları mı konuştum da görüp cevap vermedi?
.
Uzak mesafe ilişkisiydi

"Uzaktayız ben seni aldatırdım"
Yani keşke hiç böyle uzun uzun yazmasaydın çünkü böyle haysiyetsiz insanlar anlamaz laftan. Sen bitti sanarsın ama Allah seni bazı insanlardan bilerek uzaklaştırır sana zarar gelmesin diye.
Şu görsele baktığım da gerçekten üzülmekten ziyade sinirlendim. Kendini değersiz hissettiğin hiçbir yerde kalma. Bir daha da asla böyle bir şahısla iletişime geçme. Senin değerini bilecek, seni el üstünde tutacak "adamlara" layıksın. Böyle kıçı kıytırık şahıslara değil. Umarım her şey gönlünce olur..
En iyi görüş🎉
👌🏻
Yazman bile gereksiz olmuş. Seni önemsemiyor bence. Ama maalesef ilişki içindeyken bunu anlamıyoruz. Seni manipüle etmeye çalışmış resim atmıyorsun zaten uzağız vs diye. Yani aldatsa atmadın aldattım diyecek bi tipe benziyor. Bunu ben de yaşadım. İnsan gerçekten fark etmiyor manipüle edilirken. Unutamıyor da kolay kolay. Ama bir süre sonra unutuyorsun. İlk aylar sancılı geçiyor. Hele de ona geri dönersen. Ya da o sana dönerse. Aynı şeyler yeniden yaşanıyor ve süreç uzuyor. Sana tavsiyem ona artık yazma. Unutmak zaman alacak ama sonunda aşılacaksın. Hatta bazen öyle insanlara denk geleceksin ki üzerindeki o manipüle yüzünden oluşmuş karamsarlık akıp gidecek. Oha diyeceksin gerçekten ben değersiz bir et parçası değilim. İlişkide nude ya da ilişki olmazsa olmaz değil. Birini sevmen ya da ona sadık kalman için ilişkide cinsellik olmazsa olmaz değil. Yine de her ilişkinin sonu olur ve asla o ilişkiden ayrılınca bu ilişkideki gibi 1ay sonra yeniden tartışmazsınız. Zamana bırak işte. Zamanın neler getireceğini bilmiyoruz ama illa iyi bir şey de getirir herhalde.
Karışık yazdım kusura bakma
Herkes aynı değil benim uzaktan mesaja ilişkim 4 sene sürdü çok da sevdik sadece saygı bittiği için karşı tarafta bu yüzden bitti çevrem de fazlasıyla kız olmasına rağmen 4 sene için de bir kez ihanet etmedim kaç teklif reddettim ben hatırlamıyorum senin erkek arkadaşın basitin tekiymiş üzme kendini daha iyilerine layıksın
8 ay boyunca sırf cilveli vs olmadığım için farklı kadınlarla kıyaslandım. Canım çok yanıyor
Bu senin yapın benim eski sevgilim de senin gibiydi fotoğraf sevmez zor atar ama senin gibi kişiler gerçek sevgiyi taşır üzüldüm adına
Bu diyordu ki zamanını bütün bölümünü hep bana ayır. Ama benim ilgilenmem gereken bir ailem de var. Hep seninle de olmaz ki
Seninle konuşmak isterdim
Cevap
2Cevap
Ne kadar iğrenç bir mesaj atmış sana , fazlasını hakediyordu az bile demişsin
Söylediğim bin kat yetti sanırım o yüzden görüp de cevap vermedi
Beklentisi açık ruhlu kadınlardı da ben öyle değildim işte
Amin
Uzaktan ilişki yürümez zaten boş ver çevrende adam mı kalmadı ayol
Kesinlikle yürümüyormuş
Boş ver çevremden birini bul görmediğim dokunmadığın sarılmadığın birine his besleme vakit kaybı hem yanında degim Allah bilir kimle neler yapıyor
Ben bu arkadaşın sevgilisiyim ve geçmişi unutamamış hala aklı bursada :)
@runthewhitenight ne diyorsun ya mnyk mısın ak
@runthewhitenight olabilir seviyordur seninlebsevgili olduğuna da inanmadım
Aldatırdım nedir ya soysuz …
Aldatmadığı ne malûm
Tesadüf eseri tanıştık. Çok kötü biri değil mi
Evet kötü biri ama şu an sevgilin varken eski sevgilinle konuştun ve elindekinide kaybettin
Dün engellediğin kişi neden didik didik ayarladığınıda anladım :)
Sal ya değmez. Ben sessizlige büründüm peşinden koşmadım diye yazdı. Hala da sessizligimi korucam
Zehra sen hala eski sevgilinle mi konuşuyorsun resmen ifşa oldun bitti haberin olsun kaybettin beni geçmiş olsun
Bu ilişkileri birçok kişi yaşıyor. Nasıl emin oluyorsun sevgilin olduğuna smdla ayrılalı daha 1 ay olmuş hemen ayrılıp başka manita mı yapacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?