Sevgilimle ayrıldık iki hafta sonra yazdı istemedim bi ay sonra ise kendisini aldatan eski sevgilisiyle konuşmuş?

Ayrıldıktan bir ay sonra eski sevgilisiyle konuşmuş ondan sonra ben profiline bakıp bildirim gönderince o kızı her yerden çıkarıp direkt bana yazdı barıştık bende yeni öğrendim bunu tekrar ayrıldık sizce kızı sevdigi için mi yoksa benim boşluğumu kapatmak için mi konuştu

Sevgilimle ayrıldık iki hafta sonra yazdı istemedim bi ay sonra ise kendisini aldatan eski sevgilisiyle konuşmuş?
Cevapla