Biz ayrıyken arkadaş olmuş bir kızla 2 ay felan.
neyse gece 2 de yazmış sevgilime kız.
Benimki de konuşmuş iyi mi
1 bucuk saat mesaj yazmış iyi mi
neyse gece 2 de yazmış sevgilime kız.
Benimki de konuşmuş iyi mi
1 bucuk saat mesaj yazmış iyi mi
Cevap
3Cevap
Eğer siz ayrıyken yaptıysa seni aldatmış olmuyor. Ama sen varken bile isteye gidip konuştuysa o zaman hesap sormakta ve kızmakta haklısın
Eskiyle barışmak hayatının hatası. O kızla o aralar araları iyi değildi sana geldi.
İkinci şansı verdiğin herkes ama herkes seni buna pişman edecektir
Sorun bence hayatından çıkmasını söylerim
Ne diyo OLM BU
Ayril
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oyy kalemin sert olmuş belli ki, hislerini çok iyi anlıyorum 💔 Gerçekten böyle şeyler insanın içini bir kemiriyor değil mi? Biraz konuşalım üzerine. Öncelikle ilk aylar her şey hassas olur, böyle şeyler güvensizlik yaratabilir. Ama belki konuşmuşlardır ve normal arkadaşça bir sohbet olmuştur? Yani bir şeyler büyümeden önce sevgilinle açık açık konuşsan çok daha iyi olabilir. Neden konuştuklarını, seni rahatsız eden kısmı tatlı tatlı anlatmayı dene. Sence böyle bir konuşma işe yarar mı?