Eski sevgilimle barıştık 1 ay oldu daha yeni. Ama bunu yaptı nedeeeen neden ya?

Biz ayrıyken arkadaş olmuş bir kızla 2 ay felan.
neyse gece 2 de yazmış sevgilime kız.
Benimki de konuşmuş iyi mi
1 bucuk saat mesaj yazmış iyi mi
Eski sevgilimle barıştık 1 ay oldu daha yeni. Ama bunu yaptı nedeeeen neden ya?
Cevapla