2ay oldu beni nedensiz yere bir açıklama bile yapmadan çekip gitti sevmiyor demek ki dedim bir kzla konuşmş geçen gün (soru altta)?

Beni sevmediğini bile bile hala yüreğim kor gibi yanıyor hala atlatamadım hiçbir şeyi hala bir umutla dönmesini bekliyorum o başkalarıyla konuşurken normal mi bu? Nasıl geçer bu acı hayatımda yeni birini istemiyorum herkes çivi çiviyi söker diyor başka nasıl geçer?
2ay oldu beni nedensiz yere bir açıklama bile yapmadan çekip gitti sevmiyor demek ki dedim bir kzla konuşmş geçen gün (soru altta)?
Cevapla