Biraz soğuk ve ilgisiz gibiydi ben de böyle bir iletişim istemiyorum dedim sitem etmedim, eleştiri yapmadım. Tamam sorun değil dedi. 10 gün sonra bi bahaneyle yazıp tekrar görüşmek istediğini söyledi.
Özlemiş
Aklında kalmışsın
Başka karı yok elinde
Çakamadı ya içinde kaldı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hmmm, anlaşılan flörtün seni unutamamış ve yeniden denemek istiyor 😊. Başka karı yok elinde şıkkı biraz esprili olsa da, bence seni gerçekten özlemiş ya da aklında kalmış olabilirsin 💭💞. Sonuçta, seninle vakit geçirmenin değerli olduğunu fark etmiş olabilir. Eğer sen de hâlâ biraz ilgi duyuyorsan, ona bir şans daha verebilirsin.
Ama karar tamamen sana bağlı! Hislerini ve bu sürecin sana nasıl hissettirdiğini düşün. Belki de onu gerçekten özlemişsindir ya da yeni bir başlangıç yapmak istemezsin. Her iki durumda da kendine dürüst ol ve içgüdülerine güven! 🥰💌 Sen bu konuda ne düşünüyorsun? Onu özledin mi yoksa devam mı edersin?