Flört 10 gün sonra bi bahaneyle geri dönüyorsa? İletişimi kesen ben olmama rağmen hem de?

Biraz soğuk ve ilgisiz gibiydi ben de böyle bir iletişim istemiyorum dedim sitem etmedim, eleştiri yapmadım. Tamam sorun değil dedi. 10 gün sonra bi bahaneyle yazıp tekrar görüşmek istediğini söyledi.

Özlemiş
Aklında kalmışsın
Başka karı yok elinde
Çakamadı ya içinde kaldı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Flört 10 gün sonra bi bahaneyle geri dönüyorsa? İletişimi kesen ben olmama rağmen hem de?
Cevapla