30 yaşındayım işsizim, panik atak ve güvensizlikle nasıl hayata yeniden başlayabilirim?

Merhaba bu yaşıma geldim evlenmedim zaten güven duygusu vermiyorlar bana, YouTube'da da görüyorum sevgililerini, eşini test eden insanlar eşini, sevgilisini aldatıyor, neden benim başıma gelmesin ki yani benim de başıma gelebilirim, ben güzel değilim, iki yıllık bir bölüm okudum meslek imkanı olmayan, DGS geçeyim dedim, iki kere girdim, ikisinde de matematikten net yapamadığım için hesaplanmadı, sonra hizmet sektörlerine yöneldim, kasiyer, mutfak personeli tabi uzun soluklu çalışmadım, 6 7 ay çalışıp psikolojimi toparlayıp üç 4 ay sonra hizmet sektörüne geri dönüyordum, tekstilde de çalıştım, yani o iki yıllık bölümü boşuna okumuş gibi oldum, iki yıl anestezi ya da tıbbi sekreterlik okusaymışım daha iyi olurmuş, sonra güvenlik sertifikası aldım, 7 ay sitede güvenlik olarak çalıştım, psikolojim çok yıprandı, sürekli hakaretlere maruz kaldım, aşağılayıcı tavırlar, yine de alttan aldım site sakinlerine bir şey demedim, ben haklı olduğum halde bile özür diledim site sakinlerinden, tabi hepsi kötü değildi, iyi olanları da vardı sağ olsunlar iyi davrananlar da, sonra tekrar hizmet sektörüne girdim, orada iki üç elemana tüm işi yükleyen müdürümüz vardı, 5 aydır canım çıktı, aşağılayarak konuşan bir müdür, elemanlar işten çıktı onun mobbingine dayanamadı, beni sinir ettiği için ve yorduğu için ben de dayanamadım işten çıktım, YKS'ye gireceğim, iki yıllık bir bölüm okumayı düşünüyorum, bu yaşta tekrar üniversite okuyacağım, her şey zamanında güzel diyebilirsiniz belki bilemem ama o iki yıllık bölümü kazanır mıyım kazanmaz mıyım onu bile bilmiyorum, dikkat dağınıklığım var, onun için balık yağı kullanıyorum, sinir sistemim altüst olmuş durumda bu iş hayatından dolayı, sürekli iş değiştirmek beni artık çok yoruyor, ellerimde titreme var, panik atak var, psikiyatriye gidiyorum, tıbbi sekreterlik okurum diye düşünüyorum şimdi de, tabi ben de mükemmel bir insan değilim, benim de kusurlarım var, toplum içinde çok dalarım çok düşünürüm, insanların suratlarına bakmayı da sevmem, biri bana ne bakıyorsun dese sinir krizi geçirebilirim, bir de burnumu karıştırma huyum da var, ergenliğimden beri bu huy var çünkü burnumun içinde yara var, böyle tuhaf bir insanım, bir erkek benimle niye konuşmak istesin ki zaten

30 yaşındayım işsizim, panik atak ve güvensizlikle nasıl hayata yeniden başlayabilirim?
Cevapla