Hayatımı amaçsızca sürdürüyorum işim gücüm, arkadaşlarım yok yoğun anksiyete yaşıyorum ben napıcam?

hiçbir şey yolunda gitmiyor durumum kötü, işim yok, mutlu değilim çünkü algımı kaybettim. Gerçek dışı hissediyorum, yemek yiyemiyorum, nefes alamıyorum niçin yaşıyorum?

Hayatımı amaçsızca sürdürüyorum işim gücüm, arkadaşlarım yok yoğun anksiyete yaşıyorum ben napıcam?
Cevapla