Daha atanamadım.
Evlenemedim.
KPSS çalışıyorum ama çalışma isteği bile yok
Hayallerim askıda kalmış durumda.
Kendimi bedenen çökmüş hissediyorum.
Daha atanamadım.
Evlenemedim.
KPSS çalışıyorum ama çalışma isteği bile yok
Hayallerim askıda kalmış durumda.
Kendimi bedenen çökmüş hissediyorum.
24 yaşına gireceğim ben de aynıyım arkadaşım yalnız değilsin ve daha sınavım var daha okuyacağım da kpss çalışacağım da 30’uma kadar dolu sayılırım yani ondan sonra eş bulması var bir de ailenin söylenmeleri de var git çalış yük oluyorsun vs. Maddi manevi zor bir durum seni çok iyi anlıyorum ama emin ol hepsi geçecek ben inanıyorum biz de kendi hayatımızı kuracağız hayallerimizi gerçekleştireceğiz henüz çokta geç sayılmaz insanlar bazen 40 yaşında bile daha hayatını oturtamamış oluyor herkesin yaşantısı farklıdır böyle anlarda ben yalnız olmadığımı hatırlıyorum örneğin instagramda 40 yaşında hala yks’ye hazırlananları görüyorum diyorum ki yalnız değilim herkesin zamanı farklı seninki de elbet gelecek
erkeklerin işi daha zor
@sidneycann katılıyorum erkeklere daha çok baskı yapılıyor allah yardımcımı olsun
hangi bölümü okuyosun sen
Canım kardeşim, 27 yaş hayatın geç kalmış değil tam aksine yönünü belirlediğin bir eşik 🌿 İçindeki yorgunluk çok anlaşılır. Uzun süre belirsizlikle yaşamak insanın enerjisini emer. Ama şunu bil, bu his geçici. Sen kalıcı değilsin bu ruh halinde.
KPSS’ye isteksizlik aslında umutsuzlukla bağlantılı 😔 Önce zihnini toparlaman lazım. Kendine küçük hedefler koy. Günde iki saat odaklı çalışma bile yeter. Bedenini ihmal etme. Kısa yürüyüşler yap. Rutini yeniden kur.
Evlenmek bir yarış değil 💛 Sen önce kendi ayaklarının üzerinde güçlü dur. Kariyer yolculuğu sabır ister. Kendine yüklenme. Bu süreç seni olgunlaştırıyor. Azimle devam edersen inan bana yol açılır. Yanındayım 🌸✨
Cevap
7Cevap
Ümidini yitirmemelisin, bittiği yerden inatla hırsla yeniden başlamalısın 😌 napalım karadenize mi taşıyalım seni bu genleri nasıl verebiliriz sana 😅
Doğu da olunca... İmkânlar kstlı beyefendi napcaz )
Bende aynı durumdayım sonumuz hayrolsun iyi biri de çıkmıyor ki evlenelim ya
Benim çıkıyor... Ama evllik meraklısı değilim gerçkten atanmak istiyorum öncelik.
Aıke baskası cevre baskısı bekentılerın yuksek olması herkes gozunun ıcıne bakar rahatsızlık hısedersın para ısteyeemzsın gurur yaparsın ıcıne kapanırsın dısarıya cıkıp sosyal cevreden de uzaklaşırsın.. Bunları cok ıyı bılıyorum
:( öyle
Niye umut olmasn )
Sana bu konuda güzel fikirler önerebilirim ama gizlidesin
Çık yazaym. sana... oyleyse
Bekliyorum
Hı senmsin... vazgctim yazmm )
Her zorluğun ardında bir kolaylik vardır. Pes etme
.. pes edersen kaybedersin umutlarini
Evlenmek zorunda değilsin ayrı eve çık
Ailem izin vermiyor... doğu da... olunca
Ayn öyle
Pes etme yinede sen elinden geleni yap olursa olur olmazsa zorlama
Bende aynıyım ve birçok kişi de aynı bu durumda. Kendine biraz zaman ver hobiler edin vakit geçir toparlanınca ufaktan tekrar başla
Düz memurluk için lisans koduna bakmalısın dkab da 4001 e tabi biliyorum bu sebeple bölüm değiştirmenizi öneririm aöf yazdım bu sene ben mesela
Hangi bölüm
Din kültürü Öğrt...
Ama düz memurluk hazırlık yapıyorum
Bende PDR lise kpss de daha çok şans var düz memurlukta okuduguma pişmanım
Evet..
Sen bensin kızım sarılıyorum kocaman
hangi bölümden mezunsun
Din kültürü Öğrt. Ama duz memurlk çalışıyorum
kpss lisans çalışıyosun demi
Evet.
günde kaç saat çalışıyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?